går det att få gratis xbox live gold ?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Alliaria:

Kan ju säga att jag fortfarande är rätt tveksam, det finns inte en Audi TT Rs till salu i Sverige för dem pengarna från 2011.

Som tidigare har sagts och som sagts i tidigare trådar, det luktar troll tillsmotsatsen är bevisad.
Är det sant så har du betalat överpris ovasett hur långt den har gått som en 2011:a.
Vilken bilfirma köpte du den på? Jobbar med bilfinans som du kanske kan se på min profil...

Jag köpte den inte från en bil firma den var från fabrik det var där jag hämtade den

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

-Elias

Permalänk
Medlem
Skrivet av eliaswww:

Just därför har jag inte råd med xbox Gold den här månaden det var därför jag skapade tråden

Skickades från m.sweclockers.com

Men asså, shit.. jag kan knappt tro det du säger iaf, antingen är du mästertroll eller så tar du uttrycket "lev på gränsen" till en helt ny nivå. Du har altså inga som helst utrymmen i din budget för någon som helst oförutsedd händelse alls?

Förlåt altså, men för mig är det helt obegripligt hur du kan lägga ut över en halv mille på en bil och inte ha över huvud taget några pengar kvar alls, verkligen inte alls... Men det är ju ditt val, dina pengar och din bil. I min värld är det helt obegripligt bara.

EDIT: Och där försvann koden, hoppas du fick den!

Visa signatur

Ryzen 5 1600, Gigabyte 1070, MSI B350M MORTAR, Crucial 16GB, Samsung EVO 500GB, Define Mini C, Corsair RM550x (╯°□°)╯​︵ ┻━┻

Permalänk
Medlem

Visst att USA har låg körkortsålder i mitt tycke, men du måste ha hittat ett som har ännu lägre... elias980829@telia.com (Från din swecprofil)

Permalänk
Medlem
Skrivet av eliaswww:

Jag köpte den inte från en bil firma den var från fabrik det var där jag hämtade den

Skickades från m.sweclockers.com

Du köpte alltså en 2011 direkt från fabrik? Var? Tyskland då eller?
Hur fixade du finansiering om du köpte den från tyskland? Genom din bank på ett banklån(blanco)? Hur fungerade inreggningen, gjorde "fabriken" det åt dig eller tog du in den som en privatimport?

elias980829@telia.com

Elias Eriksson född 1998

hahaha stämmer bättre med hans tidigare topics och XBL...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Wully:

Väntat på id kortet du lovade i din senaste troll rampage... Du har nog råd med 110kr om du köpte en bil för X antal hundratusen
punga upp cashen och var nöjd

Om en person har köpt en bil är man automatiskt ett troll då ??

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

-Elias

Permalänk
Medlem
Skrivet av Alliaria:

http://www.blocket.se/uppsala/Audi_TT_RS_Quattro_Exclusive_34...

Dyraste på blocket kostar 519k och dyraste på bytbil kostar 475k, du gjorde nog en kass affär grabben.

Hade din utrustning för 150k? 612k kostar fan inte ens en ny...

Det är inga problem att få en TT att kosta runt millen, hade man valt lite mer krims krams hade det gått på lite till.

TT RS Coupé
TT RS plus Coupé 2.5 TFSI quattro S tronic
TotalprisPer månad
794 400 SEK
Grundpris: 627 900 SEK
Utrustning 166 500 SEK

Men det käns lite skumt alltså, Kan inte tänka mig vad den kostar i försäkring...

Visa signatur

CPU: AMD FX-8350 @ 4,20 GHz GPU: ASUS ROG Matrix R9 290X
RAM: 4x2GB Corsair Dominator CL8 1600Mhz SSD: Samsung 840 250GB
PCB: ASRock 990FX Extreme9 SPU: Xonar D2 PSU: Corsair AX 750 W
Jag har högre V-core än dig! http://valid.canardpc.com/show_oc.php?id=2427150

Permalänk
Medlem
Skrivet av Malawie:

Det är inga problem att få en TT att kosta runt millen, hade man valt lite mer krims krams hade det gått på lite till.

TT RS Coupé
TT RS plus Coupé 2.5 TFSI quattro S tronic
TotalprisPer månad
794 400 SEK
Grundpris: 627 900 SEK
Utrustning 166 500 SEK

Men det käns lite skumt alltså, Kan inte tänka mig vad den kostar i försäkring...

Kolla mitt inlägg ovanför och den är inte ny, vi har löst mysteriet^^

Permalänk
Medlem
Skrivet av eliaswww:

Om en person har köpt en bil är man automatiskt ett troll då ??

Skickades från m.sweclockers.com

Snälla, ge upp innan det blir ännu värre...
Du gjorde ett ytterst amatörmässigt försök att trolla, och nu kan du inte ens erkänna att du hittade på

Move along people, nothing to see ->

Känner du möjligtvis till en person som kallas "Nissling" på vissa forum?
Ni har väldigt(för) många likheter...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Alliaria:

Du köpte alltså en 2011 direkt från fabrik? Var? Tyskland då eller?
Hur fixade du finansiering om du köpte den från tyskland? Genom din bank på ett banklån(blanco)? Hur fungerade inreggningen, gjorde "fabriken" det åt dig eller tog du in den som en privatimport?

elias980829@telia.com

Elias Eriksson född 1998

hahaha stämmer bättre med hans tidigare topics och XBL...

0829 var Michael Jackson föd och 98 gjorde han ett stort framsteg två datum som betyder mycket för mig därför valde jag 980829 okej

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

-Elias

Permalänk
99:e percentilen
Skrivet av eliaswww:

Just därför har jag inte råd med xbox Gold den här månaden det var därför jag skapade tråden

Men det verkar faktiskt lite märkligt. Känns som att du borde kunna skrapa ihop 70 kr ur byrålådor, jackfickor etc hemma om du har råd med en bil för 600 000.

Skrivet av eliaswww:

Jag köpte den inte från en bil firma den var från fabrik det var där jag hämtade den

Avsaknaden av skiljetecken stärker Allarias teori.

Skrivet av Alliaria:

Elias Eriksson född 1998

Visa signatur

Skrivet med hjälp av Better SweClockers

Permalänk
Medlem

Då var jag inte alltför långt borta i hans tråden om sitt moderkort. Jag nämnde att han betedde sig som en tioåring.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Ryzen 3900X
ASUS GTX 1080 Ti Strix OC
32 GB Corsair Vengeance RGB RAM
Samsung CF791 3440x1440 @ 100 Hz

Permalänk
Medlem
Skrivet av Aarox:

"eliaswww"

Registrerad 2012-08-07 20:39

170 inlägg i forumet
30 skapade trådar i forumet

30 trådar skapade på 4 dagar? du måste ha många problem!

Nästan rätt, det är den nionde månaden detta år.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Ryzen 3900X
ASUS GTX 1080 Ti Strix OC
32 GB Corsair Vengeance RGB RAM
Samsung CF791 3440x1440 @ 100 Hz

Permalänk
Medlem
Skrivet av Alliaria:

Kolla mitt inlägg ovanför och den är inte ny, vi har löst mysteriet^^

Haha, bra jobb

I ALLA FALL!
så kan vi svara på ämnet och säga att det inte går att få gratis guld, vill du spela gratis online är det PS3/Dator som gäller.
Malle reporting out!

Visa signatur

CPU: AMD FX-8350 @ 4,20 GHz GPU: ASUS ROG Matrix R9 290X
RAM: 4x2GB Corsair Dominator CL8 1600Mhz SSD: Samsung 840 250GB
PCB: ASRock 990FX Extreme9 SPU: Xonar D2 PSU: Corsair AX 750 W
Jag har högre V-core än dig! http://valid.canardpc.com/show_oc.php?id=2427150

Permalänk
Medlem

Jag tror att vi kan erkänna oss "trollade" nu. Det var kul så länge det varade^^

Permalänk
Avstängd
Skrivet av eliaswww:

jag valde full utrustad med utfällbar vinge och infällbar vinge sen var den alldeles ny och jag ville ha en annan färg och automat låda det var Manuel på den från grunden så det kostade lite extra och en ny från 2011 kostar kring 590000 sen plus all extra utrustning kostar en del så det är därför den kostade det. Är du nöjd med förklaringen

Skickades från m.sweclockers.com

Automatare på en sån best :(...

Sjukt fin bil annars! Du har inte lagt upp bilder på den?!

Visa signatur

♪ ♪ (っ◕‿◕)っ ♥ Nvidia ♥ (♥♥,) ♪ ♪

AMD

Permalänk
Medlem
Skrivet av SideWinder86:

Automatare på en sån best :(...

Sjukt fin bil annars! Du har inte lagt upp bilder på den?!

Precis! Man kan inte förstöra en sådan genom sätta in en automatare :/ Stackarns bil...

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Define S CPU: Intel Core i7 6700k CPU-Kylare: Corsair Hydro H110i GTX
Moderkort: Asus Z170-Deluxe RAM: HyperX Fury DDR4 32GB 2666Mhz GPU: EVGA GTX 980 Ti Classified
SSD: Samsung 850 Pro 256Gb & 2x Crucial BX100 250Gb HDD: WD Red 3TB PSU: Corsair HX750i 80+ Platinum

Permalänk
Medlem
Skrivet av Alliaria:

Jag tror att vi kan erkänna oss "trollade" nu. Det var kul så länge det varade^^

Jag håller med. väl spelat min vän du vann du slog mig i mitt eget spel jag failade med födelsedagen lite men nu kan jag inte trolla något mer

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

-Elias

Permalänk
Avstängd

Oj herregud...vet inte om man ska skratta eller gråta

Visa signatur

Chassi: Coolermaster HAF XB PSU: Silverstone Strider 850W, MB: MSI Z87-G45, CPU: Intel I5-4670K @ 4,2Ghz (Corsair H100i), GPU: MSI GTX 970 Gaming RAM: Kingston HyperX 16Gb DDR3 1600Mhz, HDD: 2x Samsung F3 7200rpm 1TB, SSD: Samsung 830 series 128Gb, OS: Win 8.1, Skärmar: LG 55" FullHD & Dell 23'' UltraSharp U2312HM.

Permalänk
Hedersmedlem

*Tråd Låst*

Trolltrådar behövs inte i forumet.

Visa signatur

CPU: Intel i5 2550K (NH D-14) GPU: Nvidia GTX 570 Mobo: Gigabyte GA-P67-UD7(B2) PSU: Cooler Master Silent Pro 700W

Visste du att om Du inte håller dig till reglerna varje dag, så kommer Arla-haren och skjuter dig i huvudet eller ibland i magen.