Borderlands 2 billigast, var?

Permalänk
Medlem

Borderlands 2 billigast, var?

Hej
Jag har sökt runt på lite online sidor men hittar inte BL2 för under steams priser. Tänkte bara se om nån här har nån tips/eventuella rabatt kuponger också att använda. Då menar jag endast digital kopior.

Tacksam för svar!

Visa signatur

Gaemer Addicted!

Permalänk
Medlem

jag köpte på borderlands hemsida, 60$ blir typ 395 kronor, sen aktiverar man cd-keyn på steam.
http://us-2k-games.gamesplanet.com/shop/borderlands-2

Visa signatur

Phenom II x4 955, Radeon 4870 1 GB, 4GB DDR3 1333MHz, Corsair VX 550W

Permalänk
Medlem

http://www.g2play.net/store/Borderlands-2-RU-Multilanguage-Re... 229kr men ej säker på det med RU = ryska ??? måste man genomlida ryska med denna version ???

Visa signatur

gtx 3070ti + intel i7 12700 kf

Permalänk
Medlem

jag köpte på cdkeyhouse
www.cdkeyhouse.com
gick loss på ca 170:-

Visa signatur

Jag gillar datorspel!

Permalänk
Medlem
Skrivet av brajonk:

http://www.g2play.net/store/Borderlands-2-RU-Multilanguage-Re... 229kr men ej säker på det med RU = ryska ??? måste man genomlida ryska med denna version ???

De har en engelsk version med, kostar lite mer dock.

Permalänk
Hedersmedlem

Det dyker upp tips i Borderlands 2-tråden ibland, kika där så hittar du nog en del.

Visa signatur

CPU: Intel i5-4670K MB: Asus Maximus VI Gene RAM: Patriot Viper3 16GB 2133MHz CL11 GPU: Zotac GeForce GTX 780 PSU: Corsair AX860 Chassi: Silverstone Temjin TJ08-E Kylning: Corsair H80i Lagring: 1x Samsung 840 Pro 256GB, 2x Seagate Barracuda 3TB (döda efter 3,5 år), 1x Seagate Firecuda 2TB, 1x Seagate Barracuda 2TB

Permalänk
Medlem
Skrivet av brajonk:

http://www.g2play.net/store/Borderlands-2-RU-Multilanguage-Re... 229kr men ej säker på det med RU = ryska ??? måste man genomlida ryska med denna version ???

Nej om du aktiverar ryska verisionen får du både eu och ru verision, dvs du kan installera båda alternativen.

Visa signatur

Jag gillar datorspel!

Permalänk
Moderator
Moderator

Kan bara beklaga JayDees köp, inte så bra. :x

På GreenManGaming.com får du det för $ 38.40 (omkring 250 med koden GMG20-AWDF9-Q1PEY.
Du får en nyckel som du kan aktivera på Steam, ingen rysk version eller något annat fiffel.

http://www.greenmangaming.com/s/se/en/pc/games/rpgs/borderlan...
Koden anges i kassan.

Visa signatur

*-<|:C-<-<

Nytt namn, samma bismak.

Permalänk
Medlem

http://www.dustinhome.se/product/5010652542/borderlands-2-pc/ - 269 kr för ett fysiskt ex via Dustin(home) +59 kr frakt dock... De brukar gå att få tag på nysläppta spel till fint pris där faktiskt.

Visa signatur

i7 960 TRUE(2*120mm ScytheGT) @ 3.85GHz|ROG Rampage III Formula x58|FD Define R4 Titanium(5*140mm)|XFX CE850W|6x4GB DDR3|RTX3060|Intel X25-M 160GB+Crucial m4 512GB+PNY 1TB+HDD 500GB+HDD 1,5TB+2TB|Externa: 2*WD 2TB|Fåner:Mi Mix 2S|Galaxy S22|Moto G5|Galaxy S5|Galaxy S4

Permalänk
Medlem
Skrivet av hoan:

jag köpte på cdkeyhouse
www.cdkeyhouse.com
gick loss på ca 170:-

Så den där hemsidan är att lita på? Annars blir det nog greenmangaming Tack för svaren

Visa signatur

Gaemer Addicted!

Permalänk
Medlem
Skrivet av we_man1:

Så den där hemsidan är att lita på? Annars blir det nog greenmangaming Tack för svaren

Jag blir själv fundersam då sidan verkat vara nere några dagar. Men jag fick i alla fall mitt borderlands av dem, och väldigt billigt fick jag det dessutom.

Visa signatur

Jag gillar datorspel!

Permalänk

Köpte mitt på GreenManGaming nyss. Gick på 256kr med 40% rea.

Permalänk
Medlem

Greenmangaming med vouchern GMG20-27J4Z-8NXHO

Visa signatur

AMD FX-8350 | Enermax Liqtech 120X | 8GB Kingston HyperX Grey 1600mhz | SSD: Samsung 840 120GB |HDD: Samsung F3 1TB, Western Digital Green 500GB | Gigabyte 990FXA-UD3 | Sapphire R9 290 | OCZ ZT 550w | Fractal Design Define R2 Black Pearl |Toshiba Chromebook 2 | Mac Mini 2011| BF3: Thursfield | Citera så svarar jag snabbare.

Permalänk
Medlem

Det enda som händer om ni köper den på G2play är att ni får tillgång till både ryska borderlands och vanliga EU versionen. Inget krångel alls. Båda dyker upp i Steam!

Visa signatur

Ryzen 5800X3D | 64 GB Ram | 7900 XTX | Samsung 990 Pro 4 TB + Seagate FireCuda 520 2TB * 2
Laptop: Core 9 Ultra 185H | 24GB Ram | RTX 4060 | 3 TB NVME

Permalänk
Medlem

Hej, finns det någon rabbatkod nu på greenmangaming att köpa BL2?

Visa signatur

Gaemer Addicted!

Permalänk
Moderator
Moderator
Skrivet av we_man1:

Hej, finns det någon rabbatkod nu på greenmangaming att köpa BL2?

Generella 20% off-koden GMG20-FXYD1-7WHP1 bör väl fungera.

Visa signatur

*-<|:C-<-<

Nytt namn, samma bismak.

Permalänk
Skrivet av Daemon:

Generella 20% off-koden GMG20-FXYD1-7WHP1 bör väl fungera.

Customer notes
Vouchers not valid on this product.

Inte nu längre..

Visa signatur

R I P
PSU:XFX PRO750W (tog sitt egna liv tillsammans med moderkortet)
Chassi:Obsidian 550D Moderkort:Asus P8Z68 PRO/GEN3 Processor:Intel i5 2500K 4,3Ghz (kyld av Noctua U12P) Ramminne:16Gb Kingston Hyperx 1600Mhz Grafikkort:MSI Twin Frozr V GTX 970

Permalänk
Medlem

Ne tips på andra sidor?

Visa signatur

Gaemer Addicted!

Permalänk
Medlem

Det är ju 33% på BL2, köpte det igår för 240kr. Går ju köpa season pass där med för 170, 20% voucher

Permalänk
Skrivet av Mobled:

Det är ju 33% på BL2, köpte det igår för 240kr. Går ju köpa season pass där med för 170, 20% voucher

Var? kan ju inte bara säga att det är 33% av.. du måste säga var då det inte är en generell rabatt världen över....

Visa signatur

R I P
PSU:XFX PRO750W (tog sitt egna liv tillsammans med moderkortet)
Chassi:Obsidian 550D Moderkort:Asus P8Z68 PRO/GEN3 Processor:Intel i5 2500K 4,3Ghz (kyld av Noctua U12P) Ramminne:16Gb Kingston Hyperx 1600Mhz Grafikkort:MSI Twin Frozr V GTX 970

Permalänk
Moderator
Moderator
Skrivet av Mobled:

Det är ju 33% på BL2, köpte det igår för 240kr. Går ju köpa season pass där med för 170, 20% voucher

Skrivet av Plasmatic:

Var? kan ju inte bara säga att det är 33% av.. du måste säga var då det inte är en generell rabatt världen över....

Greenmangaming
http://www.greenmangaming.com/s/se/en/pc/games/rpgs/borderlan...

Visa signatur

*-<|:C-<-<

Nytt namn, samma bismak.

Permalänk
Skrivet av NoPaiN^:

Om du ska ha billigaste så finns det väl andra sidor som vi inte kan prata om här, förstår nog vad jag menar

då är det inte billigt längre, då är det något annat..

Visa signatur

R I P
PSU:XFX PRO750W (tog sitt egna liv tillsammans med moderkortet)
Chassi:Obsidian 550D Moderkort:Asus P8Z68 PRO/GEN3 Processor:Intel i5 2500K 4,3Ghz (kyld av Noctua U12P) Ramminne:16Gb Kingston Hyperx 1600Mhz Grafikkort:MSI Twin Frozr V GTX 970

Permalänk
Avstängd

För tillfället säljer WOW HD spelet för 239 kr, ingen fraktkostnad tillkommer.

Visa signatur

R7 3800X || X570 I Aorus Pro WiFi || RTX 2080 Super || 16 GB DDR4

Permalänk
Medlem
Skrivet av Plasmatic:

Var? kan ju inte bara säga att det är 33% av.. du måste säga var då det inte är en generell rabatt världen över....

hahaha, glömde citat. Men du borde ha kunnat koppla att det va till det som de ovanstående skrev.

personangrepp
Permalänk
Hedersmedlem

*Tråd rensad*

Uppmaning till piratkopiering samt försäljning raderad.

Visa signatur

CPU: Intel i5 2550K (NH D-14) GPU: Nvidia GTX 570 Mobo: Gigabyte GA-P67-UD7(B2) PSU: Cooler Master Silent Pro 700W

Visste du att om Du inte håller dig till reglerna varje dag, så kommer Arla-haren och skjuter dig i huvudet eller ibland i magen.