Hur många timmar tar Borderlands 2 att springa genom? Co-op :)

Permalänk
Medlem

Hur många timmar tar Borderlands 2 att springa genom? Co-op :)

Tja!

Vi är några grabbar som bor en bra bit från varandra som tänkt köra Borderlands 2 i LAN till helgen och undrar hur lång tid det kan tänkas att ta sig genom hela spelet i co-op?

Visa signatur

/gnab
Säkert snabbare processor, mer minne och mer disk än du har :P

Permalänk
Medlem

8-10h ? min gissning.

Visa signatur

Citera mig tack, så jag vet att du svarat.

Permalänk
Medlem

Inte mer?
Borderlands 1 tog ju bra mycket längre tid om jag minns rätt?

Visa signatur

/gnab
Säkert snabbare processor, mer minne och mer disk än du har :P

Permalänk
Medlem
Skrivet av gnab:

Inte mer?
Borderlands 1 tog ju bra mycket längre tid om jag minns rätt?

Nu spelar jag inte BL2 eller ettan, så kan mycket väl vara längre jag tänkte mer på det generella för ett spel med coop, brukar väl ligga runt 8-10h. Men BL2 kanske har satsat extra mycket på singleplayer/coop, så då kan den ju vara längre.

Visa signatur

Citera mig tack, så jag vet att du svarat.

Permalänk
Medlem

Kan säga att jag har kört på min siren non stop sen release och jag har inte klarat ut det (gör alla sidequests)

Visa signatur

Citera så jag hittar tillbaka ;)

Permalänk
Medlem

Säkert omkring 50-60 minuter om det är en speed run.

Men om du inte ska springa igenom spelet utan vill klara alla quests och explora lite så tror jag mer på runt 15-20 timmar totalt.
Ligger på omkring 7 timmar coop med lite raster mitt i skiten och vi är omkring halva spelet. Hade nog gått snabbare om vi inte hade tagit raster och skippat en del lowbie quests osv.

Visa signatur

Sex kärnigt på modermodemet och ett gäng 680s i hårddisken

Permalänk
Medlem
Skrivet av Pimpim666:

Säkert omkring 50-60 minuter om det är en speed run.

Men om du inte ska springa igenom spelet utan vill klara alla quests och explora lite så tror jag mer på runt 15-20 timmar totalt.
Ligger på omkring 7 timmar coop med lite raster mitt i skiten och vi är omkring halva spelet. Hade nog gått snabbare om vi inte hade tagit raster och skippat en del lowbie quests osv.

Skiter ni i alla sidequests då? Försöker ni klara spelet så fort som möjligt? Jag har kört 3,5h på en save och precis kommit till sanctuary och klarat assassins questen där.

Till TS: Borderlandsspelen är långa och inget man spelar ut snabbt om man inte vill rusha igenom det.

Visa signatur

Speldator: i5 4670k stock | 8GB ram | Asus Z87-plus | Xonar Essence STX | SSD: Intel g2 , Samsung 830 256gb | R9 290 Tri-x | Define R4| Win 8 | Noctua nh-u12p | Qpad Mk-50
marinlik.wordpress.com/ Min blogg för nedbrytning av spel och diverse andra artiklar om NFL
500px.com/niclasbrundell

Permalänk
Medlem

Tog oss ca 30 (med alla sidequests)

Visa signatur

Asus Delux X79 - Intel i7 4820k OC 4.8GHz - 32GB Kingston Beast @2400MHz - 2x EVGA GTX570HD 2.5GB SLI - EK Watercooled

Permalänk
Medlem

Hittills har jag spelat, bara coop, 24h och är inte klar med playthrough 1. Så cirka 30 timmar låter rimligt

Visa signatur

[Asus P8H67] - [Intel i2500k] - [Corsair 4gb pc10600] - [Asus 560ti 1gb]

Permalänk
Medlem

Är då uppe i runt 28h och känns då som att jag är långt ifrån klar, men utforskar och kör alla sidequests också.

Permalänk
Medlem

Är typ 20+ timmar inne i spelet med min kompis och håller på att spela klart alla sides quest innan sista bossen.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

[B]Cooler Master HAF 912 Plus ● I5 Quad 2500k @ 4,8GHz ● Antec Kühler H2O 920 ● Asus P8Z68-V Pro ● Asus gtx 560 ti OC SLI ● 500GB Western Digital Caviar blue ● Seagate Barracuda 3TB ● Corsair 8GB CL9 1600Mhz XMS3 ● Fractal Design Newton R2 modular 800W [U]

Permalänk
Medlem

Vi har spelat ca 30h utan att ha gjort alla side quests och ska ge oss på sista uppdraget nu.

Visa signatur

i7 8700k @ 4.7GHz | NH-L12 | ASUS Z270i ROG Strix Gaming | EVGA 1080 FTW | 32GB Corsair Vengeance 3000MHz | Samsung 970 Evo M.2 500GB, 840 250GB, Crucial MX500 2TB | Loque Ghost S1 | XB271HU | QX2710 | U2412M | U2719D | Filco Majestouch 2 MX Brown TKL