Nån som har fått Samsung Galaxy s3 Jelly Bean än?

Permalänk

Nån som har fått Samsung Galaxy s3 Jelly Bean än?

Den skulle ju börja skickas ut runt nu?

Visa signatur

AMD Phenom II X4 940//XFX Radeon HD 5850 1GB//OCZ Vertex Series SATA II SSD 60GB
//Ultra-120 Extreme//Antec Nine Hundred//Gigabyte GA-MA790GP-DS4H// 4 GB Corsair Dominator PC8500//Corsair CMPSU-520HXEU 520W//

Permalänk
Medlem

Det beror på vilken operatör som du har. De tar dem olika tid att autensiera ny grejor. Telia tog en evighet på dig vid förra uppdateringen. Det tog den ca:4 månader att släppa sin uppdatering. Hoppas att TeleNor som jag har nu, är lite snabbare än så.

Permalänk
Avstängd

Bara att installera valfritt JB-rom från XDA?

Visa signatur

Drag and drop är uppfunnet, varför komplicera med mjukvara???
Dubbelmoral? Bättre att tiga och se dum ut än att öppna munnen och bevisa det. ;)

Permalänk

Märker ni nån skillnad från Android 4.0?

Visa signatur

AMD Phenom II X4 940//XFX Radeon HD 5850 1GB//OCZ Vertex Series SATA II SSD 60GB
//Ultra-120 Extreme//Antec Nine Hundred//Gigabyte GA-MA790GP-DS4H// 4 GB Corsair Dominator PC8500//Corsair CMPSU-520HXEU 520W//

Permalänk
Medlem

jb har rullats ut till polen som ett test från samsungs sida. sedan har de meddelat att korea får det den 9:e oktober. sverige skulle enligt samsung vara tidigt ut med jb så kanske i mitten av oktober är en bra gissning....detta gäller väl om du har en olåst telefon.

Visa signatur

i5-12600K med Noctua 12A | MSI z690 d4 | 2x16 corsair ddr4 lpx 3200mhz | evga 3060ti xc | samsung 980 m2 | LG 27" GP850 | xfx pro 850w | fractal design r6

Permalänk
Medlem

Enligt swedroid ska den komma idag, fick bara nån registrera enhet och välja land och trycker sen sök så blir det ingen uppdatering tillgänglig.. fattar inte hur man ska få den.

Permalänk

En kollega på jobbet fick sin JB uppdatering till S3:an tidigare idag. Tror han har Telenor om jag inte missminner mig.

Permalänk

Samsung släppte först denna uppgraderingen idag för dom som har Telenor vet inte när andra som kommer få hem dem.