Heta diskussioner om färgjustering för Battlefield 3

Permalänk
Medlem
Skrivet av tyrenberg:

Jag hoppas du är medveten om att det inte var det enda modden gjorde? Annars såklart hade jag inte stått bakom DICE i detta beslut.

Jag hoppas du är medveten om att jag endast menade en hypotetisk mod, som enbart tog bort det blå filtret? Kan hända att det var oklart, så det var ju bra att jag klarlagde det nu. Min poäng är att om denna mod enbart hade varit för att ändra färgerna i spelet, borde DiCE ignorera den precis som de ignorerar allt annat. Men jag tror att de faktiskt skulle förbjuda moden oavsett.

Visa signatur

Skriv jätteintressant information här.

Permalänk
Medlem
Skrivet av LeMisanthrope01:

Är jag det enda som inte märkt det blåa filtret för ens nu? Kör då mest utomhusbanor. Diskussionen påminner mig om Carmacks senaste föreläsning. "om gammat hos slutanvändaren är fel med två enheter förstörs alla ljuseffekter."

Låt mig gissa. Premium-användare och haft spelet sedan dag ett. Ärkehycklare med andra ord.
Samma storsäljande serie?

Fel, köpte BF3 för att få se "the true sequel to BF2" och blev milt uttryckt besviken. Har inget premium och har inte köpt kartpaketen.

personangrepp
Permalänk
Skrivet av Henkka:

Fel, köpte BF3 för att få se "the true sequel to BF2" och blev milt uttryckt besviken. Har inget premium och har inte köpt kartpaketen.

Hmm hade väl fel då. Men du måste erkänna att ditt inlägg lät som om det var situationen.