Permalänk
Medlem

Hjälp!!! Vad menas med interrupt?

Vad menas med interrupt?

Permalänk
Medlem

Avbryten typ att nåt hände i till exempel en sändning av en fil så att överföringen bröts.

Permalänk
Medlem

Avbryta ? hört talas om google translate?

Visa signatur

Citera för svar!

Permalänk
Avstängd

Tror inte den här person har hört mycket om nånting... 2 trådar samma fråga..hoho

Visa signatur

Chassi: Coolermaster HAF XB PSU: Silverstone Strider 850W, MB: MSI Z87-G45, CPU: Intel I5-4670K @ 4,2Ghz (Corsair H100i), GPU: MSI GTX 970 Gaming RAM: Kingston HyperX 16Gb DDR3 1600Mhz, HDD: 2x Samsung F3 7200rpm 1TB, SSD: Samsung 830 series 128Gb, OS: Win 8.1, Skärmar: LG 55" FullHD & Dell 23'' UltraSharp U2312HM.

Permalänk
Medlem

Interrupt is an obsolete card type. It has not been supported by the game since Sixth Edition.
Under the original rules, an interrupt was a spell that would resolve before the rest of the Batch. Some examples of interrupts include Counterspell, Red Elemental Blast and Dark Ritual. All Interrupt cards have received errata to make them instants, and all references to Interrupts have been given errata to reference instants.

taget direkt ifrån http://wiki.mtgsalvation.com/article/interrupt

Du kan fortsätta fråga i den här tråden om du behöver hjälp med något annat
MVH

Visa signatur

:::::::::::::::::::::::::::::::

Permalänk
Medlem

Jag vet att det är avbrott, men vad syftar det till?

Permalänk
Medlem
Skrivet av eAsty:

Jag vet att det är avbrott, men vad syftar det till?

Det syftar på att din counterspell lägger sig överst på stacken och hinner verka innan motståndarens fireball verkar.

Visa signatur

:::::::::::::::::::::::::::::::

Permalänk
Keeper of Traditions
Skrivet av eAsty:

Jag vet att det är avbrott, men vad syftar det till?

Det beror väl helt på i vilket sammanhang det kommer upp i!?

Visa signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Permalänk
Hedersmedlem
Visa signatur

Nu med kortare användarnamn, men fortfarande bedövande långa inlägg.