Kan inte ansluta till EU Battlenet.

Permalänk
Medlem

Kan inte ansluta till EU Battlenet.

Någon annan som har samma problem just nu? Får ingen kontakt med EU Bnet men kan logga in på SEA och US men ej EU.
Har Comhem som internet leverantör.

Permalänk

Har samma problem här, samt läst att andra också har det.
Skulle inte förvåna mig om att det är pga comhem.....

Permalänk
Medlem

Har haft problem hela dagen med disconnects. Bytte router igår så jag trodde det var något skumt med en, kanske inte då

Kommer dock in just nu utan problem...

Permalänk

Det konstiga är att det funkar att spela på andra servers än EU :s

Permalänk
Medlem

Jo precis, jag kommer in på Asia och US servers men det är ju EU som inte funkar.

Permalänk

EU funkar fint för mig. Ovanligt kasst med drops dock så ni går inte miste om så mycket

Permalänk
Medlem

Det var något som strulade för mig innan också(fast inloggningen till WoW), förmodligen deras servrar med tanke på att jag inte har samma internetleverantör som dig/er.

Permalänk
Inaktiv

Telia är också drabbade av det stora fiberbrottet - som står för en hel del av Blizzard's traffik.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Menar du det som tydligen hänt i karlstad eller var det nu var? för det skulle förklara en del.

Permalänk
Medlem

Inte haft några som helst problem idag. Har BBB.

Permalänk
Medlem

Tror detta bara gäller comhem, dom har lite driftstörningar Där folk inte kan använda tex facebook twitter etc etc, antar att detta också gäller battle net. Sakta men långsamt löser dom det möjligtvis.

Permalänk
Quizmästare Malmö 2022

Kan ni bara inte använda en annan DNS? lär ju vara den som de har problem med. Men är kanske fixat idag?
Testa googles dns annars 8.8.8.8