Dagens fynd — Diskussionstråden

Permalänk
Permalänk
Moderator
Moderator
Skrivet av Spartlinz:

Nej, du är inne på företagsdelen.
3390 :-

Visa signatur

*-<|:C-<-<

Nytt namn, samma bismak.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lindgren92:

Någon som vet var man kan köpa en Far Cry 3 key till Steam så billigt som möjligt?

Du kan köpa det på Inet för 299:-
http://www.inet.se/produkt/v100142/far-cry-3-pc-karta-swecloc...

Visa signatur

CPU: i9-13900K + Cooler Master ML360L ARGB V2 || GPU: Gainward RTX 4090 Phantom GS.
MoBo: Asus Rog Strix Z790-F Gaming || RAM 32 GB Kingston Fury Beast CL40 DDR5 RGB 5600 MHz.
PSU: Corsair RMe 1000W 80+ Gold || Chassi: Phanteks Eclipse P500A D-RGB.
Lagring: Kingston Fury Renegade M.2 NVME 2TB + Samsung 860 QVO 1TB.
Skärmar: 27" 1440p 144 Hz IPS G-sync + 27" 1440p 155 Hz VA || OS: Win 11 Home.

Permalänk

Såg Battlefield 3 Premium igår för endast 249kr vilket annars kostar 499kr.
Men jag var fruktansvärt trött och tänkte att jag skulle köpa det idag istället, men problemet är att jag inte kommer ihåg vart någonstans jag såg det och jag kan inte hitta det någonstans heller.
Någon mer som sett detta erbjudande?

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Tycker båda trådarna är ganska lika varann och lätt att ta fel när man klickar. Kanske är därför så många skriver i den andra tråden?

Borde åtminstonde byta namn från "Dagens fynd — Diskussionstråden" till "Diskussionstråden för Dagens fyns"

Visa signatur

R.I.P Robert 2004-01-29 (klasskompis) Läs: Artikel Nr 1. | Artikel Nr 2. | Artikel Nr 3.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Minsc S2:

Är det verkligen Steam key? är det inte den Uplay?

Permalänk
Medlem

Router för 49kr!
Hört att den funkar bra, prisvärd.
http://www.komplett.se/k/ki.aspx?sku=757246#extra

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hazz:

Router för 49kr!
Hört att den funkar bra, prisvärd.
http://www.komplett.se/k/ki.aspx?sku=757246#extra

199:- står det för mig

Skrivet av Daemon:

Han postade igår, den kostade det igår.

Aha, synd jag som väntar på ett bra fynd på en N router

Visa signatur

ASUS ZenBook UX32VD | Intel i7 Mobile 3517u | Full HD 13,3" GeForce GT 620M | RAM 6GB | HDD/SSD 500GB/24GB

Permalänk
Moderator
Moderator
Skrivet av bobinush:

199:- står det för mig

Han postade igår, den kostade det igår.

Visa signatur

*-<|:C-<-<

Nytt namn, samma bismak.

Permalänk
Medlem

Cdon dealen är väll sjukt bra? Men verkar inte vara delarnasom listats? Sugen på dealen men vad får man egentligen gör delar?

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Ryzen 5 1600, Gigabyte 1070, MSI B350M MORTAR, Crucial 16GB, Samsung EVO 500GB, Define Mini C, Corsair RM550x (╯°□°)╯​︵ ┻━┻

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jaokim:

CDON har datorn THOR Oden idag för 5490:- (-44%)

Som grädde på moset får man med denna skärm helt gratis!

Min far är på jakt efter en ny dator, vad tror ni den presterar i spel, typ bf3?
Vet att han inte har större krav, men typ medium och köra med den medföljande skärmen?

Tack för svar i förhand!

Visa signatur

CITERA om du vill ha snabbt och garanterat svar!
| Windows 7 professional 64bit, linux arch | asrock Extreme4-M | Intel 3570K | Gigabyte 7950 3gb vram | Corsair vegance 8gb 1600mgz | intel 320 160 gb | In-Win fanqua | FSP 650W 80+ gold |

Permalänk
Medlem
Skrivet av bourne94:

Min far är på jakt efter en ny dator, vad tror ni den presterar i spel, typ bf3?
Vet att han inte har större krav, men typ medium och köra med den medföljande skärmen?

Tack för svar i förhand!

Absolut inga problem med medium, ett utmärkt köp om det är kravet.

Mvh. Mansion

Visa signatur

NCASE M1
CPU 5800X w/ NH-U9S MB ROG STRIX B550-I GAMING
GPU RTX 3070 VENTUS 3X OC M.2 2TB Samsung 970 EVO Plus
RAM Corsair 32GB 3200MHz PSU Corsair SF750 750W 80+ Platinum
LJUD ATH-AD1000X w/ Pro-Ject Head Box S BILD Acer XB271HU @ 165Hz

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mansion:

Absolut inga problem med medium, ett utmärkt köp om det är kravet.

Mvh. Mansion

Okej, skickade vidare tipset till min far så får man se vad han säger

Tack för svaret!

Visa signatur

CITERA om du vill ha snabbt och garanterat svar!
| Windows 7 professional 64bit, linux arch | asrock Extreme4-M | Intel 3570K | Gigabyte 7950 3gb vram | Corsair vegance 8gb 1600mgz | intel 320 160 gb | In-Win fanqua | FSP 650W 80+ gold |

Permalänk
Medlem
Skrivet av bourne94:

Min far är på jakt efter en ny dator, vad tror ni den presterar i spel, typ bf3?
Vet att han inte har större krav, men typ medium och köra med den medföljande skärmen?

Tack för svar i förhand!

Då jag kollar specen på datorn så står det längst ner att ingen skärm ingår. Är du säker på att man får den med skärm?

Nvm, ni har rätt. http://cdon.se/hemelektronik/gaming_veckor_p%C3%A5_cdon/thor_...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jaokim:

CDON har datorn THOR Oden idag för 5490:- (-44%)

Som grädde på moset får man med denna skärm helt gratis!

Men kollar man cdons julkalender och prisjakt(http://www.prisjakt.nu/produkt.php?pu=1469148) så är ordinarie pris 6990 kr inte 9919 kr

Skrivet av zlackern:

Då jag kollar specen på datorn så står det längst ner att ingen skärm ingår. Är du säker på att man får den med skärm?

Lägger man både skärmen och datorn i varukorgen så blir priset på skärmen 0 kr.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zied:

Men kollar man cdons julkalender och prisjakt(http://www.prisjakt.nu/produkt.php?pu=1469148) så är ordinarie pris 6990 kr inte 9919 kr

Lägger man både skärmen och datorn i varukorgen så blir priset på skärmen 0 kr.

Utmärkt, tack. Har mailat kundservice för att se vilka specs som stämmer, det står i recensionerna att folk har fått hem en i5a och gtx 550 istället. Postar här då jag vet det.

Permalänk
Medlem
Skrivet av zlackern:

Utmärkt, tack. Har mailat kundservice för att se vilka specs som stämmer, det står i recensionerna att folk har fått hem en i5a och gtx 550 istället. Postar här då jag vet det.

Okej, posta så fort du får svar då jag också är intresserad av svar

Visa signatur

CITERA om du vill ha snabbt och garanterat svar!
| Windows 7 professional 64bit, linux arch | asrock Extreme4-M | Intel 3570K | Gigabyte 7950 3gb vram | Corsair vegance 8gb 1600mgz | intel 320 160 gb | In-Win fanqua | FSP 650W 80+ gold |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zied:

Men kollar man cdons julkalender och prisjakt(http://www.prisjakt.nu/produkt.php?pu=1469148) så är ordinarie pris 6990 kr inte 9919 kr

Lägger man både skärmen och datorn i varukorgen så blir priset på skärmen 0 kr.

6990 känns som ett mer rimligt ordinariepris.

Permalänk

Angående thor datorn från cdon för 5490:-. Har pratat med dem om uppgifterna stämmer, de kunde inte ge ett riktigt svar. Sa att jag fick chansa och se(!). Fruktansvärt dålig service...

Visa signatur

CPU: Intel i5 3450 @3.1GHz |GPU: Gigabyte GeForce GTX 770 OC| Mobo: MSI H77MA-G43 |RAM: Corsair Vengeance LP DDR3 1600MHz, 8GB |HDD: Seagate Barracuda 1TB |Nätagg: Corsair CX 500W |Chassi: Fractal Design Arc Mini

Mus: Razer Mamba |Tangentbord: Microsoft Sidewinder X4

Permalänk
Medlem

Angående Thor-datorn från cdon så lyckas jag inte få skärmen att bli gratis, inte med datorn för 5490 i alla fall, med de dyrare varianterna fungerar det.

Permalänk
Medlem
Skrivet av xHenke:

Angående Thor-datorn från cdon så lyckas jag inte få skärmen att bli gratis, inte med datorn för 5490 i alla fall, med de dyrare varianterna fungerar det.

Dem har nog insett att det var lite väl generöst.

Permalänk
Medlem
Skrivet av SUMITOMO:

Dem har nog insett att det var lite väl generöst.

Jag lade båda i varukorgen och har beställt dem, vi får se vad som händer...

Tyvärr så beställde jag en Dell U2412M skärm i fredags som ännu inte levererats, försökt få leveransbesked på den hela dagen.
Den står nu som tillfälligt slut och inget vettigt svar från CDON.
Har sedan dess uppdaterat "mitt ärende" med att försöka annullera den eftersom de inte kan ge besked.
Får se vad som händer där också.

Annars kan det nog bli så att det finns en Fujitsu/Thor skärm att sälja för någonstans 1700.-

Permalänk
Medlem
Skrivet av HurMycket:

Counter-Strike: Global Offensive för 6,99€ = 60 kr!

http://store.steampowered.com/app/730/

Från samma rea som "Mahti" redan länkat till; bort.

Visa signatur

NCASE M1
CPU 5800X w/ NH-U9S MB ROG STRIX B550-I GAMING
GPU RTX 3070 VENTUS 3X OC M.2 2TB Samsung 970 EVO Plus
RAM Corsair 32GB 3200MHz PSU Corsair SF750 750W 80+ Platinum
LJUD ATH-AD1000X w/ Pro-Ject Head Box S BILD Acer XB271HU @ 165Hz

Permalänk
Medlem
Skrivet av klp65:

Jag lade båda i varukorgen och har beställt dem, vi får se vad som händer...

Tyvärr så beställde jag en Dell U2412M skärm i fredags som ännu inte levererats, försökt få leveransbesked på den hela dagen.
Den står nu som tillfälligt slut och inget vettigt svar från CDON.
Har sedan dess uppdaterat "mitt ärende" med att försöka annullera den eftersom de inte kan ge besked.
Får se vad som händer där också.

Annars kan det nog bli så att det finns en Fujitsu/Thor skärm att sälja för någonstans 1700.-

Skriv gärna vad datorn hade för komponenter, verkar vara väldigt otydligt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av bourne94:

Okej, posta så fort du får svar då jag också är intresserad av svar

Nu fick jag svar

Citat:

Svar 2012-12-04 18:54
Hej
De specifikationer på hemsidan är de som gäller!

Ha en trevlig dag

Permalänk
Medlem
Skrivet av zlackern:

Nu fick jag svar

tack, låter bra!:)

Visa signatur

CITERA om du vill ha snabbt och garanterat svar!
| Windows 7 professional 64bit, linux arch | asrock Extreme4-M | Intel 3570K | Gigabyte 7950 3gb vram | Corsair vegance 8gb 1600mgz | intel 320 160 gb | In-Win fanqua | FSP 650W 80+ gold |

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av xHenke:

Angående Thor-datorn från cdon så lyckas jag inte få skärmen att bli gratis, inte med datorn för 5490 i alla fall, med de dyrare varianterna fungerar det.

Stå på dig. Josefin från CDON hävder ju att dom inte ska annullera redan lagda order, från CDON-tråden:

Skrivet av Potatissallad:

Då var det ju bättre att köpa datorn innan erbjudandet i julkalendern eftersom man då fick skärmen på köpet och endast behövde betala 1000 kr mer. Alltså förstår jag inte vitsen med erbjudandet eftersom det var betydligt mer fördelaktigt innan. Vad skulle hänt om jag beställt lite tidigare? Kommer ni att annullera samtliga beställningar?

Skrivet av CDON.COM:

Hej hej

Ja, vill man ha den skärmen till så är erbjudandet mer fördelaktigt med skärm. Vill man inte ha den skärmen så är det bättre utan. Som jag sa var det tyvärr ett misstag att den hamnat med skärm denna veckan, det upptäcktes och rättades till idag.

Nej, vi kommer inte att annullera dem.

MVH Josefin

Visa signatur

Danskjävel så krattar som en skrivare...

Permalänk
Medlem

Mitt Thor paket är på väg från Göteborg och Malmö. 28 kg budget-budget speldator.

Permalänk
Medlem

D600 för 15500 kr blev prissänkt med 99 kr.
Sigma 150-500 för 7500 kr blev prissänkt med 40 kr gentemot konkurrenten.

Underbara rea-priser. Var prislappen ett problem tidigare så lär man garanterat slå till nu.

Permalänk
Medlem

I min Thor Oden som jag hämtade ut idag satt det i5 3450 och gt 560 ti, inte så värst nöjd just nu. Får se hur cdon löser det här, grafikkortet var den avgörande faktorn...