Beställt Tekken Tag Tournament 2, vad kan jag förvänta mig?

Permalänk
Medlem

Beställt Tekken Tag Tournament 2, vad kan jag förvänta mig?

Har spelat periodvis i hela mitt liv, inte massor men ”lagom”. De konsoller jag haft är NES, PS1, Xbox, Wii och PS3. Givetvis har spelande förekommit på datorer också. En favorit på PlayStation har alltid varit Tekken. Har mest kört Tekken 3 och Tekken 6.

Nu har jag i alla fall beställt Tekken Tag Tournament 2 och tänkte kolla med er här om någon provat eller äger det? Vad kan jag förvänta mig? Sett ett par trailers och det påminner ju mycket om 6:an. Såg att det även lanserats till Wii U med Mario som en av rollerna=) Denna karaktär finns väl knappast med på PS3-utgåvan?

Jaja, ni har säkert förstått. Beställde igår så har spelet imorgon, fredag.

Visa signatur

Underskatta inte Citera-funktionen

Permalänk
Medlem

Jag har spelet, men har inte lirat värst mycket. Dock finns det inte mycket att säga, det är ungefär som Call of Duty. Dom släpper samma spel med ett annat namn i princip. Men det är ju hur jag upplever det, finns säkert något nytt jag inte skådat ännu.

Visa signatur

Nätverkstekniker, Programmerare, Designer
MSI B450 | AMD Ryzen 5 3600@4.2GHz 0.95v | 16GB Kingston HyperX 3400MHz DDR4 | EVGA Geforce GTX 780Ti | 120GB Samsung SSD | 1TB Seagate Barracuda

Permalänk
Skrivet av wersaq:

Jag har spelet, men har inte lirat värst mycket. Dock finns det inte mycket att säga, det är ungefär som Call of Duty. Dom släpper samma spel med ett annat namn i princip. Men det är ju hur jag upplever det, finns säkert något nytt jag inte skådat ännu.

Som Call of Duty? Lolwat? Tekken är inget mjölknings varumärke som släpps varje år, varje spel kommer med en mängd nyheter från skillnad till CoD.

TS kan förvänta sig att bli rejält slagen online, Tekken är definitivt en av de svåraste spelen att bli bra på.