Problem Med Sensen I Cs!!!

Permalänk
Medlem

Problem Med Sensen I Cs!!!

Även ifall jag sätter sensen på 0 så är det alldeles för stimmigt. nån som vet vad det är för fel. finns det nån program som kan fixa det?
tacksam för svar!!

Permalänk
Medlem

Stimmigt? Är sensen för hög menar du?

Visa signatur

No Tomorrow

Permalänk
Medlem

mouse smoothing?

Visa signatur

gotta go fast

Permalänk
Medlem

ja med stimmigt menar jag att den är hög. vad är mouse smoothing?

Permalänk
Medlem

sänk windows-sensen

Permalänk
Medlem

du har ju annars en skit bra guide på www.sogamed.com

Visa signatur

[ RAM 16GB Corsair DDR4 2133 ] [MOBO MSI Z170-S02 ] [CPU i7 6700K@4.8, H80i kylare ] [GPU Geforce GTX 1080 STRIX 8GB ] [PSU 700W, BeQuiet Kraft ] [ SSD 240GB Samsung 850 EVO-Series, Lagring: 3TB ] [Monitor ASUS ROG Swift PG278Q ]

Permalänk
Medlem

har du testat detta.

skriv -noforcemparms -noforcemaccel
i genvägen.
funkade för mig iallfall

/Mvh Jocke

Visa signatur

"A prisoner of war is a man who tries to kill you and fails, and then asks you not to kill him" -winston churchill

Permalänk
Medlem

Jag har en MX 500 och när jag installerade de nyaste drivisarna till den så fick jag också de problemet :/ Jag hade sens 1 i windows och sens 1 i cs. Och de va alldeles för hög sens ändå. Och jag kör också med -noforcemparms -noforcemaccel i genvägen men de hjälpte inte alls.
Men kör jag med drivisarna som jag fick till Mx 500 så funkar de prima fint. Men man vill ju gärna ha de nyaste drivisarna till musen men då går de ej att aima :/ Blir så sne på de

Visa signatur

CPU: Intel Core i5 750 2,67GHz
RAM: Corsair 8GB (2x4GB) CL9 1600MHz
GPU: Asus GeForce GTX 970 Strix
SSD: Samsung SSD 830 128GB

Permalänk

Re: Problem Med Sensen I Cs!!!

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Nicklaz
Även ifall jag sätter sensen på 0 så är det alldeles för stimmigt. nån som vet vad det är för fel. finns det nån program som kan fixa det?
tacksam för svar!!

Tyvärr vet jag inte om någon redan svarat så som jag nu tänker göra eftersom jag bara quotea ditt för att spara tid:

prova med sense -**

Visa signatur

Våga inte ens prata filosofi med mig...

Permalänk
Medlem

Haru Xp och musen muppar sig, kanhända att den har en tendens att accelerera... prova då denna länk som visar hur du fixar... men du har säkert redan löst det, men annars en bra sida

http://www.tweakxp.com/tweakxp/display.asp?id=695

Visa signatur

Godmode: [on]