Permalänk
Medlem
Skrivet av kaput:

Tack, det värmer att höra! Lite av meningen med att posta detta projekt var att visa att man kan göra nåt ganska vettigt, även utan all tid i världen och CNC-verktyg.

Atomkrig kanske den inte klarar, men den känns minst sagt gedigen. Vägde den på skoj, 0,35 kg

Åhå, vill du skriva vad han heter såhär på nätet? Branschen är ganska liten, det kanske är någon jag känner. Och jo, historier finns det mängder av!

Näe, segt är det inte, man sysselsätter sig alltid. Man kan jobba över, göra hemarbeten, sitta och snacka skit med kollegorna, glo nån rulle, you name it. Det finns fler ljuspunkter i livet än att slösurfa Sweclockers, tro det eller ej. Jag har i alla fall det aldrig tråkigt ombord

På tal om liten bransch är du möjligtvis E.K.

Visa signatur

Someone said that money can't buy everything... That person didn't know where to shop

Permalänk
Medlem
Skrivet av Enity:

På tal om liten bransch är du möjligtvis E.K.

Yes, det stämmer bra! Får man fråga vem du är? Det står helt stilla i skallen vad det gäller göteborgare, som är på sjön, och är tillräckligt IT-intresserade för att hänga på Sweclockers

Visa signatur

Nu lurade jag dig att slösa bort ett par värdefulla sekunder av ditt liv på att läsa denna fullständigt poänglösa signatur!

Permalänk
Medlem
Skrivet av kaput:

Yes, det stämmer bra! Får man fråga vem du är? Det står helt stilla i skallen vad det gäller göteborgare, som är på sjön, och är tillräckligt IT-intresserade för att hänga på Sweclockers

Var befälselev på finntrader mellan augusti och oktober, så du hade knappast någon chans att veta.

Visa signatur

Someone said that money can't buy everything... That person didn't know where to shop

Permalänk
Medlem
Skrivet av Enity:

Var befälselev på finntrader mellan augusti och oktober, så du hade knappast någon chans att veta.

Ah, såklart, givetvis borde man misstänkt det med den bostadsorten. Hur har det gått med allt sedan dess då? Tillbaka till skolan, eller skulle du ut på nån ny båt?

Visa signatur

Nu lurade jag dig att slösa bort ett par värdefulla sekunder av ditt liv på att läsa denna fullständigt poänglösa signatur!

Permalänk
Medlem

Riktigt nice chassi. Har beställt en Pi jag med. Måste prova prylnörd som man är.

Visa signatur

Asus cx55 Vibe Chromebook
MacBook Air M1 16gb/256gb
Komplett Khameleon i7 9750h gtx1660ti
Project Lian Li PC-X900 Enermax Edition
Project Fractal Design Arc Mini