Dota 2 "Noobs" sökes

Permalänk
Medlem

Dota 2 "Noobs" sökes

Efter några timmars spelande (126 för att vara exakt om man ska lita på steam) så har jag nu tröttnat på att hamna i lag där något så basic som att skriva på engelska i chatten inte förekommer..

Därför söker jag nu efter likasinnade medspelare, att ha lite kul med. Jag är 25år och spelar något/några rundor i veckan. Som titeln beskriver är jag definitivt en "noob" till den grad att jag inte ens testat alla heroes ännu. Spelar ingen speciell roll utan försöker anpassa mig till vad som behövs för stunden.

Så därför ser jag gärna att ni ligger på samma nivå eller bättre om ni kan stå ut med några felklick och massa felbeslut under matcherna. Helst också 20+ i sinnet, gnäll och skit orkar jag definitivt inte med

Sugen?

Lägg till mig på steam: иicку™

Permalänk
Medlem

Oavsett hur bra/dålig du är kommer ca 50% av alla du spelar med att skriva kryliska och prata hetsig ryska i micen. Tyvärr. Det är min erfarenhet iaf. Jag ser detta som ett stort problem då teamplay i många matcher uteblir pga att ryssarna är ovilliga att kommunicera med andra som inte pratar ryska. Valve borde tvinga ryssarna till matchmaking mot sin region. De borde baserat på Ip inte kunna välja Europe west. Så jävla irriterande är det.

Visa signatur

NZXT Phantom ° P8Z68-V PRO GEN3 ° i5 2500K @ 4.5 + Corsair H80 & Schyte GT ° Gigabyte 7970 Windforce OC 3GB ° G.Skill 8GB Ripjaws 1600Mhz ° Samsung SSD 830-Series 128GB ° Seagate Barracuda 1TB ° NZXT HALE90 850W ° Asus Xonar D1 ° SideWinder X4 Gaming Keyboard + Logitech G400 + AKG GHS1 Gaming Headset ° Dell 2209wa ° STEELSERIES 4HD

Permalänk
Medlem
Skrivet av Blesk:

Oavsett hur bra/dålig du är kommer ca 50% av alla du spelar med att skriva kryliska och prata hetsig ryska i micen. Tyvärr. Det är min erfarenhet iaf. Jag ser detta som ett stort problem då teamplay i många matcher uteblir pga att ryssarna är ovilliga att kommunicera med andra som inte pratar ryska. Valve borde tvinga ryssarna till matchmaking mot sin region. De borde baserat på Ip inte kunna välja Europe west. Så jävla irriterande är det.

Precis det jag menar, därför jag är på jakt efter svenskar att spela med så man iaf har någon att kommunicera med

Permalänk

Jag spelar gärna några matcher, adda raggeman på steam

Permalänk

Jag kan vara med och spela några matcher, dock spelar jag League of Legends så jag vet inte hur bra jag är på dotA2.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sandrerind:

Jag spelar gärna några matcher, adda raggeman på steam

Finns flera, hur vet jag vilken som är du?

Skrivet av Kaktuszon:

Jag kan vara med och spela några matcher, dock spelar jag League of Legends så jag vet inte hur bra jag är på dotA2.

Visst bara att lägga till mig på steam!

Permalänk

[QUOTE="X-oiL;13029713"]Finns flera, hur vet jag vilken som är du?

Hmmm, konstigt.. fick ingen notifikation.. Aja! Jag är "'-Koista"

Permalänk
Master of Overkill

Adda mig tvelander1 spelat över 1500 games, detta är mitt troll acc så.

Hatar ryssar går inte att prata med dom.

Visa signatur

CASE Caselabs SMA8-A + TH10+PED + Louqe Ghost S1 CPU 9900k @5.3GHz (No AVX) 9800X @4.8GHz GPUs RTX 3090 FE RAM 4x16GB Corsair Dominator Platinum 3533MHz CL13 + 2x16GB Corsair Dominator Platinum RGB 3000MHz PSU EVGA T2 1600W + Corsair SFF 750W SSD 905p 480GB, 4x Samsung 970 Pro M.2 Headphones Audeze Maxwell + FOSTEX TR-X00 + Audeze LCD-2 + Moon Cable DAC/AMP Chord Mojo, Schiit Magni&Modi Screen LG 48CX 4K 120Hz HDR + ASUS ROG SWIFT PG258Q 240Hz
Motherboard X299 EVGA DARK + ASUS ROG Strix Z390-I Watercooling 560+480+480+280+360. 240+240

Permalänk
Medlem

Är det helt öppet nu då eller behöver man nyckel? Har inte kollat på länge

Visa signatur

System: Aerocool DS Cube|| i5 4690K @ Stock || Phanteks PH-TC12DX || MSI Z97M-G43 || G.Skill Ripjaws 8-9-9-24 1866 MHz 8 GB || Gigabyte GTX460 1GB OC || PNY Optima SSD 480GB || Crucial C300 128 GB || Samsung Spinpoint F3 1TB || Fractal Design Edison M 750W 80+ Gold

Permalänk
Medlem

Jag spelar gärna några games, lägger till dig då steam börjar fungera igen!

Skrivet av sj6:

Är det helt öppet nu då eller behöver man nyckel? Har inte kollat på länge

Tja man behöver nyckel men är inte några problem att få tag i, sitter själv på ett tiotal

Permalänk
Medlem

[QUOTE="Sandrerind;13033700"]

Skrivet av X-oiL:

Finns flera, hur vet jag vilken som är du?

Hmmm, konstigt.. fick ingen notifikation.. Aja! Jag är "'-Koista"

Kanon då lägger jag till dig!

Skrivet av tvelander:

Adda mig tvelander1 spelat över 1500 games, detta är mitt troll acc så.

Hatar ryssar går inte att prata med dom.

Då är du pr0 jämfört med mig men det är lugnt jag addar dig!

Skrivet av sj6:

Är det helt öppet nu då eller behöver man nyckel? Har inte kollat på länge

Du behöver nyckel men jag har ett par stycken att ge ut till folk som vill börja spela.

Skrivet av bzkit:

Jag spelar gärna några games, lägger till dig då steam börjar fungera igen!

Tja man behöver nyckel men är inte några problem att få tag i, sitter själv på ett tiotal

Kanoners! Nu börjar vi bli ett par stycken.

Permalänk

Jag är med hela kvällen ikväll och sen framöver när jag inte jobbar. Spelat en 5-6 matcher och börjar få bra grepp om items och strategi. Så tråkigt när man är i ett lag där en disconnectar och en av vägarna (uppe/nere) alltid råkar ut för 2 mot 1.

lightwave4023 på Steam.

Permalänk
Medlem

Cruelblood

Skicka nyckel om ni vill. Noob är jag allt.

Visa signatur

System: Aerocool DS Cube|| i5 4690K @ Stock || Phanteks PH-TC12DX || MSI Z97M-G43 || G.Skill Ripjaws 8-9-9-24 1866 MHz 8 GB || Gigabyte GTX460 1GB OC || PNY Optima SSD 480GB || Crucial C300 128 GB || Samsung Spinpoint F3 1TB || Fractal Design Edison M 750W 80+ Gold