Någon som har Samsung Galaxy S3 i vit färg?

Permalänk

Någon som har Samsung Galaxy S3 i vit färg?

Skulle bara vilja veta om framsidan och baksidan har samma typ av färgnyans för när jag kollar på diverse bilder på nätet tycker jag framsidan på den vita SG3:an har som en ljus, silvernyans men är det bara en synvilla?

Tacksam om någon som har den vita SG3:an kan berätta hur det ligger till!

Permalänk
Medlem

jag vet , värsta dryga posten ;), jag har en svart 4g version som fungerar perfa,. helnöjd dock dålig batteri tid då jag mestadels ringer med den och surfar då och då men den drar överdrivet mycket. ser man på en mp4 fil som är 5 minuter lång förlorar jag ca 10 % ström.

Visa signatur

"I awoke, only to see the rest of the World was still asleep" - Leonardo Da Vinci

Permalänk

På min är det väldigt nära identiskt

Visa signatur

fractal 804 | Intel 4790k | Corsair 8GB | MSI Z97m Gaming | Samsung 830| Gigabyte 970 SLI | NZTX Hale90 650 | Asus PB278Q

Permalänk
Medlem

Har en vit S3a och den ser precis likadan ut på båda sidorna. Kanske glaset på framsidan som får dig att ana oråd?

Visa signatur

NZXT H1 || ASUS ROG STRIX X470-I || Corsair 16GB DDR4 3200Mhz || ASUS GTX 1070 Dual OC || Ryzen 5 2600X || Samsung EVO 500GB || BenQ XR3501 35" 144Hz

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ziggy_:

jag vet , värsta dryga posten ;), jag har en svart 4g version som fungerar perfa,. helnöjd dock dålig batteri tid då jag mestadels ringer med den och surfar då och då men den drar överdrivet mycket. ser man på en mp4 fil som är 5 minuter lång förlorar jag ca 10 % ström.

Kan inget annat att hålla med, men fy vad 4g är trevligt!:) Jag tycker ljusstyrkan är skum...fast jag har på nästan lägsta så är skärmen ganska ljus.

Visa signatur

Jag har T igen!:D
Citera tack!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ziggy_:

jag vet , värsta dryga posten ;), jag har en svart 4g version som fungerar perfa,. helnöjd dock dålig batteri tid då jag mestadels ringer med den och surfar då och då men den drar överdrivet mycket. ser man på en mp4 fil som är 5 minuter lång förlorar jag ca 10 % ström.

Streamar du då, eller är det någon halvdan spelare utan HW acc?

Jag har bara i9300an utan 4g.

Brightness configured to match Galaxy Nexus @ 50%. Full screen 16:9 MP4 FWVGA video sample looped via MX Player with HW acceleration enabled - S3 med ICS 553min
@swedroid recension

@OP: En kompis till mig har den vita, den är vit o inte alls silveraktig.

Permalänk

Tack alla som svarat! Är nog glaset som vissa nämnde som får det att se lite konstigt ut på bilderna men då vet jag i alla fall att den är ordentligt vit på båda sidorna