kan ej snabbresa på farcry 3

Permalänk
Medlem

kan ej snabbresa på farcry 3

Hej jag har installerat spelet nyss, spelat någon halvtimme och nu ska man snabb resa för första gången. jag gör som spelet säger men den vill inte snabbresa. Det händer inget, och om jag försöker gå dit jag ska, så säger spelet att jag har misslyckats med min mission. någon som har sett detta ? plus vart hittar jag de nya beta drivrutiner , jag har ett gtx 560 ti. tack för svar

Permalänk
Medlem

Testat dubbelklicka?

Visa signatur

[ i7 3930k @ 4,1GHz. Asrock x79 Extreme4. Team Group Red 16gb DDR3 2133MHz. EVGA GTX 1070 Hybrid. Adata 120gb SSD. Corsair AX850. Be Quiet! Dark Base Pro 900. Asus ROG Swift PG279Q. Harman Kardon 730. Fostex T20RP. Technics SL-1200MK3D]

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lucce11:

Testat dubbelklicka?

jag har kanske inte gjort rätt, men jag får det inte till att fungera. jag använder mig av en 360 kontroll, jag följer anvisningarna från spelet. Den säger tryck på " Back "knappen, sen ska jag välja snabbres, jag trycker på " Y " knappen då får jag fram en meny där man kan välja en massa saker. jag snabbres är redan i fyllt och det dyker upp en snabbres makör på dit jag ska. jag har tryckt på " a knappen inne på kartsidan, jag har tryckt på " a " knappen ute i spelet, men då hoppas gubben bara. När ska man trycka på " a " knappen ? jag har provat trycka hur många gånger som helst, men jag får inte det till stt fungera

Permalänk
Medlem
Skrivet av tcmannen:

jag har kanske inte gjort rätt, men jag får det inte till att fungera. jag använder mig av en 360 kontroll, jag följer anvisningarna från spelet. Den säger tryck på " Back "knappen, sen ska jag välja snabbres, jag trycker på " Y " knappen då får jag fram en meny där man kan välja en massa saker. jag snabbres är redan i fyllt och det dyker upp en snabbres makör på dit jag ska. jag har tryckt på " a knappen inne på kartsidan, jag har tryckt på " a " knappen ute i spelet, men då hoppas gubben bara. När ska man trycka på " a " knappen ? jag har provat trycka hur många gånger som helst, men jag får inte det till stt fungera

Senaste drivrutinerna till ditt kort: http://www.geforce.com/drivers

Visa signatur

| EVGA Z170 FTW | i7 6700k | ASUS RTX 3070 | 16GB DDR4 3200MHz | Cooler Master V850 | Samsung 840 Evo 250GB + 2x WD Black 500GB + Seagate 2TB SSHD + Samsung 970 Evo M.2 1TB|

Permalänk
Medlem
Skrivet av BrutalSwede:

Senaste drivrutinerna till ditt kort: http://www.geforce.com/drivers

tack så mycket, god jul och gott nytt år

Permalänk
Avstängd

Ända snabbresan man vill ta i FC3 är den som tar en tillbaks till skrivbordet så man kan avinstallera skräpet så fort som möjligt,

Permalänk
Medlem

Jag hade också bekymmer med första "snabbresan".
Märkte även att om jag zoomade in lite på kartan så funkade det bättre.
Har dock bara spelat med tangentbord och mus.

[edit] Typo.

Visa signatur

42? Seven and a half million years and all you can come up with is 42?!
► FD Define R2 | Win10Pro | i7-3770K | Hyper212+ SP120PWM | P8P67 PRO | CML8GX3M2A1600C9 | 1080 Ti | AX750 | Asus VG27WQ | Eizo S2100 | HP Z24n |► OnePlus 6 |

Permalänk
Skrivet av retro123:

Ända snabbresan man vill ta i FC3 är den som tar en tillbaks till skrivbordet så man kan avinstallera skräpet så fort som möjligt,

Skräp ? haha bara för att du inte kan spela

Visa signatur

Citera mig för svar!!
CPU: i7 3770K @ 3,5 Ghz -- Ram: Corsair 16 GB -- Moderkort: Z77A-S01
Lagring: SSD- Samsung 840 EVO 250 GB// 2TB HDD -- GPU: Nvidia Geforce GTX 680

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Borgen1998:

Skräp ? haha bara för att du inte kan spela

Spelade igenom det.
Spelet är lika generiskt och tråkigt som Far Cry 2.
Den enda skillnaden är väl omgivningen (spyr) och att outposts inte längre respawnar.

Visa signatur

| i5 2500K@4.2GHz | 8GB Gskill 1600MHz | Gigabyte Z68X-UD3H B3 | GTX 680 2GB w/ Twin Turbo II |
Corsair TX650W | BENQ GW2750HM | 5TB | 60GB Nova 2 SSD | Samsung 830 128GB OS SSD
Ze Best Moosic You'll Ever Hear

Permalänk

TS frågade aldrig efter någons åsikt på spelet utan om någon visste en fix för hans problem. Varför folk känner sig tvungna att skylta med sin åsikt när den inte har efterfrågats är verkligen bortom mig.

Visa signatur

Andy Rooney - "Datorer gör det enklare att göra en massa saker, men de flesta saker de förenklar behövs inte göras alls."
________
https://www.inet.se/produkt/6101343/fraktfritt-sweclockers-vi...

Permalänk
Medlem

Jag tyckte spelet är årets bästa spel utan att tveka, dock är detta en smaksak. Far Cry 2 = GTA Somalia utan story. Hur fick du det att fungera med Xbox Controller ?

Visa signatur

Driven, Optimistisk & Social

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bekric:

Jag tyckte spelet är årets bästa spel utan att tveka, dock är detta en smaksak. Far Cry 2 = GTA Somalia utan story. Hur fick du det att fungera med Xbox Controller ?

Jag tycker det är ett av de bästa spelen jag har spelat, jag startade om spelet bara sen funka det perfekt

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dwightschrute:

Spelade igenom det.
Spelet är lika generiskt och tråkigt som Far Cry 2.
Den enda skillnaden är väl omgivningen (spyr) och att outposts inte längre respawnar.

Alla spel blir lite tråkiga efter ett tag, hur kul är det att köra bil i gta i 40 timmar, eller död och sen dör, död sen dör som man gör i call of och bf3. Alla spel är byggda på en viss model, som man få göra om, och om, och om igen.

Permalänk
Medlem
Skrivet av retro123:

Ända snabbresan man vill ta i FC3 är den som tar en tillbaks till skrivbordet så man kan avinstallera skräpet så fort som möjligt,

du få tycka som du vill, men det hjälpte inte mig. så du ska nog starta en egen tråd.

Permalänk
Medlem

Jag anser nog att FarCry 3 är årets spel, däremot så har spelåret 2012 varit riktigt dåligt med endast ett fåtal bra titlar som är släppta i år.

Visa signatur

Corsair Crystal 460x | MSI Z370 Carbon ATX | Intel Core i7 8700k | 16GB Corsair Vengeance 3200mhz | Palit GTX 1070 Ti | Samsung 960 EVO 500gb NVMe | Asus PG279Q 144hz IPS | Corsair K65 RGB MX Red | FinalMouse Ultralight Air58 / Zowie FK1 w/ paracablemod / Glorious Model O | Xtrfy XGP-L4