Hur är guardian i pvp

Permalänk
Medlem

Hur är guardian i pvp

Tjena swec.
Har fungerat på att skaffa lite gear för pvp men jag undrar hur är guardian i pvp eftersom det har varit nästa det enda spec jag kört hittils i mop eller borde jag byta till t.e.x balance.
Kom gärna med nya förslag.

Permalänk
Medlem

Någon som vet?

Permalänk
Inaktiv

Det beror ju på vilken typ av PvP du kör. För BG's ser jag ingen nytta av att vara guardian, men i 2vs2 arena kan det kanske fungera tillsammans med en caster.

Permalänk
Medlem

Dont. Lär dig spela feral istället

Visa signatur

Fractal Design R4 Titanium | Fractal Design Newton R3 | Intel i7 3770K
Corsair Vengeance 16 GB | Asus 1060 Strix | ASRock Z77 Extreme4
Samsung 840 | Seagate 3 TB | Acer XB270HU
Samsung P2450 | Steelseries Sensei Raw | Steelseries Siberia 650
Ducky Shine II Tenkeyless MX Red

Permalänk
Medlem

Har inte spelat druid på 90 än, men guardian (feraltank?) borde väl fungera bra om man vill vara FC.

Permalänk
Medlem

Allting "funkar" i random bg's, vet dock inte om det är värt att skaffa gear för lite casual bg playing

Visa signatur

Citera gärna

ASRock Fatal1ty Z77 | i5 3570K @ 4,4 Ghz - Phanteks PH-TC14PE | 2-Way Sli GTX 680 | 16 Gb Corsair vengeance 1600 MHz | OCZ ZX Series 1250W | SSD - 1x128 GB - 1x256 | 2,7 TB - HDD | Antec P280 | G500 | Qpad MK-80 | G35

Permalänk

Bra fc, alla top rbg grupper kör det eller war tank.

Visa signatur

Live for fun, Loyal to none

Permalänk
Medlem

Hur är balance i bgs och arena?

Permalänk
Medlem

Guardian i Arena är totalt meningslöst, kommer inte kunna regena rage nog för att va till någon nytta.
rbg är som några sagt guardian riktigt bra som fc.
Balance är helt ok I bade bg och arena om man vet vad man gör och är bra på cyclone
Feral i Arena lever på sin först burst, dödar man inget med den så har man 2min av springa runt o försöka att inte dö, inte jätte roligt.

Visa signatur

| Intel Core i9-10900KF | MSI MAG Z490 Tomahawk | NZXT Kraken Z73 | Corsair Vengeance RGB PRO 32GB 3200Mhz | Gigabyte RTX 3080 AORUS MASTER | Fractal Design Define 7 TG B&W | ASUS ROG PG32UQ | Razer Naga Pro | Logitech G915 TKL | Razer Nommo Chroma | Astro A50 | MSI GS65 Stealth Thin GTX 1070 MQ