Permalänk
Medlem

13årig killes setup - Paerox

Hej, Jag är en 13 årig kille som bor drygt 2 mil utanför Stockholm. Tänkte visa runt vart jag spenderar mestadels av min tid när jag är vaken.

13årig killes setup - Paerox

Permalänk
Medlem

Obäddad säng?min är så när den är bäddad:p Hur sover du?:p haha det är bra
Fina katter btw och bilder så klart

Permalänk
Medlem

stilrent fina katter hehe xD

Visa signatur

Born to raise hell

Permalänk
Medlem

Tycker synd om dig som spelar på en 4G uppkoppling : / hade hellre varit inkopplad på den fina Thomson Speedtouchen du har/hade.

Visa signatur

Chassi: Corsair Carbide Air 240 MOBO: EVGA x99 MICROCPU: i7 5820k @ 4.5GHzCooling: Fractal Kelvin S24GPU: EVGA GTX Titan X RAM: Corsair 16GB 2800MHz Platinum SSD: Samsung 850 512GBStorage: Samsung 840 256GBPSU: EVGA Supernova 750 G2Keyboard: Ducky Shine 3 TKL, Das Keyboard Mouse: Steelseries Sensei, Logitech G600 Monitors: ASUS PB278Q,ASUS SWIFT PG278Q, Dell U2713HM

Permalänk
Medlem

Något skäl till varför du har en bluesnowball mikrofon?

Permalänk
Medlem

Hade exakt samma dator, dock har jag bytt chassi, moderkort o lite annat

Visa signatur

Kör bara köör

Permalänk
Medlem

5p pga katterna.

Permalänk

katter <3
redigt nice rum du har

Permalänk
Medlem

grym mick vad har du den till?

Visa signatur

MODERMODEM: Asus ROG Strix Z270E Gaming | i7 7700K | Corsair Hydro H110 | Kingston HyperX Savage 32GB DDR4 RAM | Asus GeForce RTX 3060 Ti TUF OC | Crucial BX100 500GB SSD | Phanteks Enthoo EVOLV | SilverStone Strider Evolution 1200W |

Permalänk
Medlem
Skrivet av morxy49:

grym mick vad har du den till?

Commentarys!

Permalänk
Medlem
Skrivet av nnke:

Hade exakt samma dator, dock har jag bytt chassi, moderkort o lite annat

Vad bytte du till för chassi & moderkort för att få det att passa?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sh1ft21:

Något skäl till varför du har en bluesnowball mikrofon?

Gör youtube videos, commentarys osv.

Permalänk
Medlem
Skrivet av fur3x:

Tycker synd om dig som spelar på en 4G uppkoppling : / hade hellre varit inkopplad på den fina Thomson Speedtouchen du har/hade.

Riktigt surt, Thomson Speedtouchen hade 10/10 och fungerade mycket bättre än 4G som begränsas, (Den var kopplad till telefonjacket).
Hoppas på fiber inom kort!

Permalänk
Medlem
Skrivet av arision:

stilrent fina katter hehe xD

Tack så mycket, katterna hälsar!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gulbanan:

Obäddad säng?min är så när den är bäddad:p Hur sover du?:p haha det är bra
Fina katter btw och bilder så klart

Hehe, den var egentligen bäddad men såg lite stökigt ut enligt mig själv, bytte lakan osv precis innan fotograferingen!

Permalänk

Schysst TV

Visa signatur

"Tvångsmata dig med nitroglycerinkabbare"

Permalänk
Medlem

Testa "Citera flera" knappen så slipper du citera alla var för sig

Fina katter hehe

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gunvald Larsson:

Schysst TV

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gunvald Larsson:

Schysst TV

Skrivet av Goffen:

Testa "Citera flera" knappen så slipper du citera alla var för sig

Fina katter hehe

Tack för tipset! Är ny här

Permalänk
Medlem

Ja katter håller på så

Permalänk
Medlem

Hur mycket får du ut av 80/80? Och om du spelar mycket varför kör du inte adsl ?

Visa signatur

Intel Core i9 12900K@ 5,4 Ghz P & 4.2Ghz E | ASUS MAXIMUS Z690 HERO | Nvidia ASUS RTX 3080 STRIX OC | Kingston Fury DDR5 32GB 4800 Mhz 32GB| BeQuiet Dark Power PRO 1500W | Windows 11 PRO 64 bit | Samsung 980 Pro NVMe 2TB | Edifier S550 5.1 | Sennheiser Game One + ASUS Xonar Phoebus | Steelseries Prime Wireless | Corsair K75| NAS: Synology DS413 4x 3TB WD Red Raid 5

Permalänk
Medlem

"citat"!Hittar inte datorn & kan inte alla specs utantill. har den sprungit bort?

Permalänk
Medlem
Skrivet av zibiton:

"citat"!Hittar inte datorn & kan inte alla specs utantill. har den sprungit bort?

Tror han syftar på att det är en färdigbyggd fabriksklar dator som försunnit ur sortiment eller liknande!

Permalänk
Medlem

13 år alltså. Datorn jag hade då köpte jag för 1300 kr av en kompis. 1 GHz, 256 MBram, 40 GB hdd, ATI 9600 Pro.

Visa signatur

Intel i7 4770k - ASUS Z87A - Corsair 12 GB 1600MHz - Geforce GTX 780 - Fractal Design Define R2 - Cougar CM 550W 80+ Bronze