Permalänk
Inet
Skrivet av Zycoon:

Tja. Funderar på att köpa en produkt som inte finns i webblager (inget datum heller ) och som inte finns hos leverantören. Dock har dom 3 st kvar i butik. Går det att köpa online iaf eller måste man köpa det i butik?

Det beror lite på vilken produkt det är och vilken butik vi har kvar i lager. Vad är det det du har tittat på?

Visa signatur

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Discord
Instagram

Permalänk
Medlem

Går denna att få tag på? Isåfall med hur lång leveranstid och passar den även Asus G55?

Permalänk
Medlem

Hej. Är det möjligt att få fakturan i brev eller i paketet? Det står bara att fakturan skickas endast med e-post.

Permalänk
Medlem

inet beställnig

Jag har plockat ihop lite grejor på inet.se och sen valde jag adress och betalningssätt faktura och allt det där men när jag tryckte på
"betala och slutför ditt köp" så laddar bara sidan ett tag sen är jag tillbaka i kundvangnen.

så min fråga är: efter man tryckt "betala och slutför ditt köp" ska det inte komma upp nån sida som typ säger tack för din beställnig eller liknande?

Permalänk
Medlem
Skrivet av JosefSWE:

Jag har plockat ihop lite grejor på inet.se och sen valde jag adress och betalningssätt faktura och allt det där men när jag tryckte på
"betala och slutför ditt köp" så laddar bara sidan ett tag sen är jag tillbaka i kundvangnen.

så min fråga är: efter man tryckt "betala och slutför ditt köp" ska det inte komma upp nån sida som typ säger tack för din beställnig eller liknande?

Kan vara så det inte funkar därför inte "betala och slutför ditt köp" inte kommer upp, antagligen server problem någon stans.

Visa signatur

Min spel rigg:FD Define R4|VX 550W|i5 2500K|Corsair LP 4GBX2|Mammabräda P67 Extreme4|GTX 670 windforce|23tum u2312hm
Min gamla/HTPC:AMD 6000+|Ram 2GbX2|Radeon HD5770| XFX 450/nu XFX 550
Mitt bygge: ByggloggFri frakt INET:Fraktfritt sweclockers vid köp över 500kr

#Gilla inlägg som är bra & Använd citera/@"namn" vid snabbt svar

Permalänk
Medlem

Hej!

Skulle vilja fråga ifall ni har några planer att skaffa in Sennheiser PC 350 SE och Sennheiser PC 363D, dem nya modellerna utav deras hörlurar. Då Sennheiser PC 360 har inte funnit i lager på länge.
Deras nya hörlurar lanserades på CES och finns på Amazon men inga Svenska återförsäljare ännu.
Skulle ni kunna återkomma med tid när ni har fått klartecken för försäljning eller inte, skulle uppskatta det.

MVH Daniel

Permalänk
Inet
Skrivet av roadspig:

Går denna att få tag på? Isåfall med hur lång leveranstid och passar den även Asus G55?

Väntar på svar från inköpsavdelningen angående leveranstid men ska förhoppningsvis inte vara omöjlig att få tag på!

Skrivet av Superlight:

Hej. Är det möjligt att få fakturan i brev eller i paketet? Det står bara att fakturan skickas endast med e-post.

14 dagars faktura skickas alltid endast elektroniskt via epost. Vi kan lösa en papperskopia till dig om du skulle vilja det bara kontakta oss på 031 - 65 27 00 eller info@inet.se!

Skrivet av JosefSWE:

Jag har plockat ihop lite grejor på inet.se och sen valde jag adress och betalningssätt faktura och allt det där men när jag tryckte på
"betala och slutför ditt köp" så laddar bara sidan ett tag sen är jag tillbaka i kundvangnen.

så min fråga är: efter man tryckt "betala och slutför ditt köp" ska det inte komma upp nån sida som typ säger tack för din beställnig eller liknande?

Ja, du ska få upp en ny sida där vi, som du säger, tackar för din beställning och även en orderbekräftelse på exakt vad som beställts. Får du det inte att fungera kontakta oss direkt på 031 - 65 27 00 eller info@inet.se så får vi kolla på det.

Skrivet av SkyThread:

Hej!

Skulle vilja fråga ifall ni har några planer att skaffa in Sennheiser PC 350 SE och Sennheiser PC 363D, dem nya modellerna utav deras hörlurar. Då Sennheiser PC 360 har inte funnit i lager på länge.
Deras nya hörlurar lanserades på CES och finns på Amazon men inga Svenska återförsäljare ännu.
Skulle ni kunna återkomma med tid när ni har fått klartecken för försäljning eller inte, skulle uppskatta det.

MVH Daniel

Försöker få fram besked och får återkomma till dig angående detta. Har tyvärr ingen information alls i dagsläget.

Visa signatur

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Discord
Instagram

Permalänk
Inet
Skrivet av roadspig:

Går denna att få tag på? Isåfall med hur lång leveranstid och passar den även Asus G55?

Ca 3 arbetsdagar att få hem från det att vi fått in beställning. Dock passar den inte G55 utan då behöver du 180W-versionen:

http://www.inet.se/produkt/1972318/asus-ac-adapter-180w

Ska vara samma leveranstid!

Visa signatur

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Discord
Instagram

Permalänk
Medlem

Jag beställde nyss lite delar från er. Men såg nu att chassit jag beställt inte finns i lager (det fanns i lager nät jag köpte delarna, ca 30 min sedan). Fick jag det sista eller "står jag utan" såfall när förväntas ni få in det igen?
ordernummer: 5792846

//Ludvig

Permalänk
Medlem

Er support är RIKTIGT BRA!!!! Lämnade in min dator i en av era butiker i söndags för att grafikkortet krånglade och nu på tisdag är den färdig och klar för ut hämtning 5 av 5 stjärnor!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Luddz:

Jag beställde nyss lite delar från er. Men såg nu att chassit jag beställt inte finns i lager (det fanns i lager nät jag köpte delarna, ca 30 min sedan). Fick jag det sista eller "står jag utan" såfall när förväntas ni få in det igen?
ordernummer: 5792846

//Ludvig

Tror att du fick det bara att det ändrade kolla om det är reserverat!

Permalänk
Inet
Skrivet av Luddz:

Jag beställde nyss lite delar från er. Men såg nu att chassit jag beställt inte finns i lager (det fanns i lager nät jag köpte delarna, ca 30 min sedan). Fick jag det sista eller "står jag utan" såfall när förväntas ni få in det igen?
ordernummer: 5792846

//Ludvig

Frågor om specifika ärenden eller ordrar tar du med vår kundtjänst direkt på 031 65 27 00 eller info@inet.se.

Men ja, du fick det sista och din order kommer att gå iväg idag

Visa signatur

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Discord
Instagram

Permalänk
Medlem

Då var det efterlängtade datumet här, då Silencio 550 äntligen skulle levereras till inet. Tyvärr så ändrades statusen för produkten till "försenad". Finns det några chassin i sikte och hur lång tid kan det tänkas ta sådär på en höft?
https://www.inet.se/produkt/6901313/cooler-master-silencio-55...

Visa signatur

Gentoo Desktop: Ryzen 3600X | 32 GB
Server: Intel G7400T
Commodore 64C + 1541u2

Permalänk
Medlem
Skrivet av inet.se:

Frågor om specifika ärenden eller ordrar tar du med vår kundtjänst direkt på 031 65 27 00 eller info@inet.se.

Men ja, du fick det sista och din order kommer att gå iväg idag

Jaså, ursäkta. Men tack för snabbt svar iaf och snabb leverans i vanlig ordning

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Inet
Skrivet av Schnitz:

Då var det efterlängtade datumet här, då Silencio 550 äntligen skulle levereras till inet. Tyvärr så ändrades statusen för produkten till "försenad". Finns det några chassin i sikte och hur lång tid kan det tänkas ta sådär på en höft?
https://www.inet.se/produkt/6901313/cooler-master-silencio-55...

Ska komma i lager i veckan!

Visa signatur

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Discord
Instagram

Permalänk
Inaktiv

Vet att jag skrivit här förr, men skriver här igen.

Beställde Verbatim Blu-Ray brännskivor runt 16:35 igår, och kommer redan få leveransen idag.

Om jag inte visste bättre hade jag trott att ni klonat Usain Bolt eller något för shit vad ni jobbar snabbt.

Tyvärr har jag bara 2 tummar, men stor tårna får agera som två extra tummar. Inet regerar och levererar som vanligt!

Permalänk
Inet
Skrivet av anon183825:

Vet att jag skrivit här förr, men skriver här igen.

Beställde Verbatim Blu-Ray brännskivor runt 16:35 igår, och kommer redan få leveransen idag.

Om jag inte visste bättre hade jag trott att ni klonat Usain Bolt eller något för shit vad ni jobbar snabbt.

Tyvärr har jag bara 2 tummar, men stor tårna får agera som två extra tummar. Inet regerar och levererar som vanligt!

Haha, kul att du är nöjd!

Visa signatur

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Discord
Instagram

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av inet.se:

Haha, kul att du är nöjd!

OM, jag är super nöjd och tack så hemskt mycket för den sura smultronstången, den spar vi till ikväll. Vet inte om ni kör med lakrits och andra smaker för annars har ni ett sjätte sinne eller något.
Smultronstången har blivit lite som en tur amulett, då vet man att leveransen är prima!

Permalänk
Medlem
Skrivet av inet.se:

14 dagars faktura skickas alltid endast elektroniskt via epost. Vi kan lösa en papperskopia till dig om du skulle vilja det bara kontakta oss på 031 - 65 27 00 eller info@inet.se!

Tackar. Fakturan är på väg till mig. Skön service.

Permalänk
Inet
Skrivet av SkyThread:

Hej!

Skulle vilja fråga ifall ni har några planer att skaffa in Sennheiser PC 350 SE och Sennheiser PC 363D, dem nya modellerna utav deras hörlurar. Då Sennheiser PC 360 har inte funnit i lager på länge.
Deras nya hörlurar lanserades på CES och finns på Amazon men inga Svenska återförsäljare ännu.
Skulle ni kunna återkomma med tid när ni har fått klartecken för försäljning eller inte, skulle uppskatta det.

MVH Daniel

Har fått svar nu att dessvärre är detta "special editions" och finns i dagsläget inte tillgängligt i Norden enligt Sennheiser.

Så tyvärr är det inget som vi kan ta in i dagsläget men vi ska hålla ett öga öppet!

Visa signatur

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Discord
Instagram

Permalänk
Medlem

Kan inte sluta att hoppas att ni håller på med en mobil webbsida eller app! hoppas de kommer inom en mycket mycket snart framtid!

Visa signatur

Dell Vostro 1700

Permalänk
Medlem

Kommer ni att ta in fler Thermalright Silver Arrow SB-E? Tänkte slänga iväg en beställning på en dator men nu verkar kylaren ha tagit slut.

Visa signatur

MOBO: Asus P8Z77-V PRO CPU: Intel i5 3570k @ 4.1 Cooler: Thermalright Silver Arrow SB-E GPU: Gigabyte Radeon 7970 Ghz 3gb RAM: Corsair 16GB (2x8192MB) CL9 1600Mhz VENGEANCE LP HDD: Intel 520 SSD 120GB, Seagate Barracuda 1TB 7200rpm PSU: Fractal Design Newton R3 800w Case: Fractal Design Define R4 Monitor: Dell U2312HM

Permalänk
Medlem

Såg nyss att Swifttech kommer släppa en´väldigt high end sluten vatten kylnings paket. Det kallas/kommer kallas H220. Jag undrar även om ni kommer ta in Corsair K95

KOmmer ni köpa in dessa produkter? Jag är interiserad av att skaffa dem om de kommer in.
Om inte, varför?

Permalänk
Medlem

Hej inet kul att se er är! Jag handlar alla mina komponenter från er! En fråga.

De två sista veckorna i maj har jag PRAO på min skolan. Jag bor i närheten av inet i Sthlm Hötorget men jag undrar om ni är intresserade? Springa runt på lagret eller göra vad som helst

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

MOBO: MSI Gaming Pro Z270 CPU:Intel Core i7-7700K @ 4,20ghz
PSU:EVGA 750G2 Chassi:Fractal Design Meshify C
SSD1:Samsung 840 250GB SSD2:Samsung 850 500GB
RAM:Corsair 32GB@3200mhzGPU: GTX1080 Founders Ed 8GB

Permalänk
Medlem

Har en liten fråga till Inets support som hänger här, har en Corsair H80i som fick börja användas första gången i tisdags, ena fläkten på den surrar dock nått så kopiöst, det är precis som att kullagrerna i den är på väg att ge sig, måste jag skicka upp hela kylaren till er och sitta utan dator i ytterligare en vecka? Beställde datorn den 27 december, fick den levererad den 2 januari varpå moderkortat var DoA och fick nytt moderkort först i tisdags, känns lite sådär om jag måste skicka iväg hela kylaren för detta.

Permalänk
Inet
Skrivet av fjompex:

Kan inte sluta att hoppas att ni håller på med en mobil webbsida eller app! hoppas de kommer inom en mycket mycket snart framtid!

Mycket mycket snar framtid är nog lite för optimistiskt men kan säga att vi har påbörjat arbetet men andra projekt har fått tagit prio. Vårt mål är att ha en mobilanpassad sida klar i år iallafall, det är så mycket jag kan säga i dagsläget.

Skrivet av Ozko:

Kommer ni att ta in fler Thermalright Silver Arrow SB-E? Tänkte slänga iväg en beställning på en dator men nu verkar kylaren ha tagit slut.

Tyvärr lång leveranstid på denna och kommer i lager igen om ca 3 veckor.

http://www.inet.se/produkt/6308763/thermalright-silver-arrow-...

Skrivet av Scerio:

Hej inet kul att se er är! Jag handlar alla mina komponenter från er! En fråga.

De två sista veckorna i maj har jag PRAO på min skolan. Jag bor i närheten av inet i Sthlm Hötorget men jag undrar om ni är intresserade? Springa runt på lagret eller göra vad som helst

Skickades från m.sweclockers.com

2 veckor är nog tyvärr lite för kort för att det ska kunna bli något bra av det och vi brukar endast ha praktikanter som kan vara hos oss längre.

Men gör så att du skickar mail till info@inet.se med dina uppgifter och information om PRAOn så ser vi till att det hamnar hos rätt person som hör av sig till dig om det skulle vara aktuellt.

Skrivet av Destromath:

Har en liten fråga till Inets support som hänger här, har en Corsair H80i som fick börja användas första gången i tisdags, ena fläkten på den surrar dock nått så kopiöst, det är precis som att kullagrerna i den är på väg att ge sig, måste jag skicka upp hela kylaren till er och sitta utan dator i ytterligare en vecka? Beställde datorn den 27 december, fick den levererad den 2 januari varpå moderkortat var DoA och fick nytt moderkort först i tisdags, känns lite sådär om jag måste skicka iväg hela kylaren för detta.

Felanmäl kylaren här: https://www.inet.se/support/OrderList och så får vi se om vi kan lösa det på något sätt åt dig men generellt behöver vi ha in produkterna som är defekta för att verifiera fel så kan inte ge några garantier.

Skrivet av Magenus:

Såg nyss att Swifttech kommer släppa en´väldigt high end sluten vatten kylnings paket. Det kallas/kommer kallas H220. Jag undrar även om ni kommer ta in Corsair K95

KOmmer ni köpa in dessa produkter? Jag är interiserad av att skaffa dem om de kommer in.
Om inte, varför?

Corsairs nya tangentbord och möss kommer vi definitivt att ta in - vi väntar bara på mer information och dyker upp på hemsidan så fort vi har det!

Har tipsat ansvarig inköpare om paketet från Swifttech men troligtvis inget som kommer att dyka upp inom kort tyvärr.

Visa signatur

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Discord
Instagram

Permalänk
Medlem

Hejsan!

Undrar bara om ni har något leveransdatum från leverantör på Corsair sp2500?
Beställde 14:e nämligen men inte sett att det hänt något mer?

Visa signatur

In science we trust!

Permalänk

Hej,

Något leveransbesked på A-Data SSD SX300 64GB mSATA?

Tacksam för svar!

Mvh

Visa signatur

Speldata: i7 10700KF | 32GB DDR4 | 7800 XT Hellhound | Dell S3422DWG
NAS: OMV 6 + 9TB

Permalänk
Medlem

Hejsan Inet

Är det möjligt för er att ta in Ducky Shine 2 MX Red med vit bakgrundsbelysning, ni har det fast med röd, blå och grön bakgrundsbelysning.

Permalänk
Medlem

om jag köper den här hårddisken https://www.inet.se/produkt/4303961/1tb-seagate-barracuda-7200rpm-sata-6gbit-s följer de med då en sata kabel? om inte vilken ska jag då ha?