Permalänk
Medlem

top gear box set?

hej där, för det första vill jag be om ursäkt för att tråden ligger på HELT fel ställe då jag inte har tillgång till "övrigt" tråden.

men vill ställa en fråga, någon som vet vart man kan köpa alla säsonger av top gear? alltså precis ALLA. (gärna i ett stort boxset)

Visa signatur

Case: Fractal R5 | Cpu:6600k 4.3ghz | Gpu: GTX 980 | Ram: 16gb crucial Ballistix| Heatsink: Bequiet pure rock
PSU: Evga supernova G2 | MoBo: Asus Z170-Pro

Permalänk
Medlem

Med alla menar du även de äldre från 80 och 90 tal Innan de blev oseriösa?
Men ett tips är att leta på amazon.com osv.
Sökte lite snabbt och hittade ingen som innehöll alla i samma men går ju köpa några småboxar också.

Visa signatur

Ryzen 5 7600
Rx 6650xt
32Gb

Permalänk
Medlem
Skrivet av jOnÄTÄn:

Med alla menar du även de äldre från 80 och 90 tal Innan de blev oseriösa?
Men ett tips är att leta på amazon.com osv.
Sökte lite snabbt och hittade ingen som innehöll alla i samma men går ju köpa några småboxar också.

vet inte vilka som var programledare för top gear då, men jag syftar på alla säsonger som jeremy,richard och james har varit med i. men jag får kolla runt lite och köpa små boxar om inget annat hittas, tack för ditt svar.

Visa signatur

Case: Fractal R5 | Cpu:6600k 4.3ghz | Gpu: GTX 980 | Ram: 16gb crucial Ballistix| Heatsink: Bequiet pure rock
PSU: Evga supernova G2 | MoBo: Asus Z170-Pro

Permalänk
Medlem

snabb sökning gav http://www.dvd-usa.com/top-gear-seasons-118-dvd-boxset-free-s... dock vet jag inte om man kan lita på sidan... det lär lite billigt med 99 dollar vilket blir typ 640 kr

Visa signatur

CPU: I7 5820k Kylning: Vatten Mobo: X99 Asus Pro GPU: EVGA RTX2080Ti Ram: 2666 32Gb PSU: Corsair AXi 760W Chassi: Define S Skärm: ASUS 27" PG279Q 165hz 2560x1440

Permalänk
Medlem
Visa signatur

R7 5800X3D / RX 6950 XT / 32GB Ram / 1TB SSD / X570 Bräda / 850w Nätagg.
32 Tums Skärm 1440p 144hz Curved VA panel.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Argybarg:

snabb sökning gav http://www.dvd-usa.com/top-gear-seasons-118-dvd-boxset-free-s... dock vet jag inte om man kan lita på sidan... det lär lite billigt med 99 dollar vilket blir typ 640 kr

tackar! ja, det låter lite billigt, för att varje säsong kostar drygt 100-200 är hemma, men det är värt att kolla in iallafall! tackar!

Visa signatur

Case: Fractal R5 | Cpu:6600k 4.3ghz | Gpu: GTX 980 | Ram: 16gb crucial Ballistix| Heatsink: Bequiet pure rock
PSU: Evga supernova G2 | MoBo: Asus Z170-Pro

Permalänk
Medlem

tackar! får lägga ett bud och hoppas på det bästa!

Visa signatur

Case: Fractal R5 | Cpu:6600k 4.3ghz | Gpu: GTX 980 | Ram: 16gb crucial Ballistix| Heatsink: Bequiet pure rock
PSU: Evga supernova G2 | MoBo: Asus Z170-Pro

Permalänk
Hedersmedlem

*Tråd låst*

TS får vänta tills dess att han får tillgång till Övriga Ämnen. Tråd flyttad till ÖÄ i arkivsyfte.

Visa signatur

Går det bra, eller går det som vanligt?