GTA IV/4 fusk-koder sökes

Permalänk
Medlem

GTA IV/4 fusk-koder sökes

Hej,
Nu är de så att jag har börjat med att spela GTA IV/4 men de har blivit lite tråkigt att ha lite cash i spelet och vill ha mer pengar typ kanske 100 000 000 cash eller 100 000 cash kanske räcker.

Men de jag frågar om, finns det nåt lämpligt fusk man kan använda av sig så man får en hel del med cash?

Gärna skicka länk eller fusk-koden, men om du inte vill skriva fusk-koden/länken här så kan du ta och skicka PM till mig.

Tacksam till ett vettigt svar!

Mvh Macke074

Visa signatur

AMD Ryzen 5 5600 | EVGA GeForce GTX 1070 8GB ACX 3.0 FTW | Fractal Design North Black TG | MSI MPG B550 Gaming Plus | Kingston Fury 32GB DDR4 3200MHz CL16 Beast | WD Black SN850X 1TB Gen 4 With Heatsink | EVGA SuperNOVA 750 G2 750W | Noctua NH-D15 | Windows 11 Pro

Permalänk
Permalänk

Får man fråga vad pengarna ska användas till?

Visa signatur

Bärbar dator: Dell XPS 9370

CPU: I7 6800K CPU KYLNING: Noctua NH-D15 MB: Asus X99 Strix GFX: EVGA GTX 1080 FTW RAM: HyperX 32GB (4x8GB) 3000MHz HDD: Samsung 950 Pro 256GB PSU: Corsair AX 860 OS: Windows 10 CASE: Fractal Design S ÖVRIGT Qpad MK-85, Steelseries Qck Mass, SS Rival, Hörlurar/Mic: Sennheiser PC360 Skärm Dell U3415

Permalänk
Medlem

Finns inget fusk för pengar på GTA IV.

Inte vad jag har upptäckt iallafall ^^

Visa signatur

Fractal Design R3 | Intel Core i7 2600K @3.4GHz | MSI P67A-G45B | Gigabyte GTX 570 Super Overclock | Fractal Design Newton 650W | 16gb Corsair Vengeance 1600MHz | Antec Kühler 620 | 60GB Corsair Force SSD | 1TB Seagate |

Permalänk
Medlem
Skrivet av shadowjolt:

Får man fråga vad pengarna ska användas till?

Just nu har jag inga planer direkt har inte spelat så jätte länge. Så jag vet inte direkt mycket om spelet men jag vill ändå ha nåt som jag t,ex se och vill ha i spelet.

Tack men vilken av är cash koden?

Visa signatur

AMD Ryzen 5 5600 | EVGA GeForce GTX 1070 8GB ACX 3.0 FTW | Fractal Design North Black TG | MSI MPG B550 Gaming Plus | Kingston Fury 32GB DDR4 3200MHz CL16 Beast | WD Black SN850X 1TB Gen 4 With Heatsink | EVGA SuperNOVA 750 G2 750W | Noctua NH-D15 | Windows 11 Pro

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kitraff:

Finns inget fusk för pengar på GTA IV.

Inte vad jag har upptäckt iallafall ^^

O my god finns det ingen fusk-kod till cash.

Jag har försökt o leta som en galning o själv så hittade jag inget, så de kanske stämmer som du säger. Om inte inte nån här vet nån fusk-kod till cash.

Visa signatur

AMD Ryzen 5 5600 | EVGA GeForce GTX 1070 8GB ACX 3.0 FTW | Fractal Design North Black TG | MSI MPG B550 Gaming Plus | Kingston Fury 32GB DDR4 3200MHz CL16 Beast | WD Black SN850X 1TB Gen 4 With Heatsink | EVGA SuperNOVA 750 G2 750W | Noctua NH-D15 | Windows 11 Pro

Permalänk
Medlem

Finns ingen cashkod i GTA IV

Permalänk
Medlem

ett särr att tjäna pengar är att fuska vapen, döda personer och sen använda fusk för att polisen inte ska jaga dig

Permalänk
Medlem
Skrivet av Vincent:

Finns ingen cashkod i GTA IV

Okej ja men då är det rätt kört o leta vidare. Tänkte ändå lägga upp en tråd om några visste men okej men då finns det icket. Tack

Visa signatur

AMD Ryzen 5 5600 | EVGA GeForce GTX 1070 8GB ACX 3.0 FTW | Fractal Design North Black TG | MSI MPG B550 Gaming Plus | Kingston Fury 32GB DDR4 3200MHz CL16 Beast | WD Black SN850X 1TB Gen 4 With Heatsink | EVGA SuperNOVA 750 G2 750W | Noctua NH-D15 | Windows 11 Pro

Permalänk
Medlem

Om du gamear på pc, finns simple trainer som kan göra allt, och jag menar allt i spelet.

Visa signatur

Jag har värsta speldatorn, med massa komponenter.

Permalänk
Skrivet av Macke074:

Okej ja men då är det rätt kört o leta vidare. Tänkte ändå lägga upp en tråd om några visste men okej men då finns det icket. Tack

Vill du tjäna miljoner så ska du ta dig till fightclubs och satsa pengar, spara spelet varje gång du vinner och ifall du förlorar någon vadslagning så ska du bara ladda om.

Visa signatur

Bärbar dator: Dell XPS 9370

CPU: I7 6800K CPU KYLNING: Noctua NH-D15 MB: Asus X99 Strix GFX: EVGA GTX 1080 FTW RAM: HyperX 32GB (4x8GB) 3000MHz HDD: Samsung 950 Pro 256GB PSU: Corsair AX 860 OS: Windows 10 CASE: Fractal Design S ÖVRIGT Qpad MK-85, Steelseries Qck Mass, SS Rival, Hörlurar/Mic: Sennheiser PC360 Skärm Dell U3415

Permalänk
Medlem
Skrivet av shadowjolt:

Får man fråga vad pengarna ska användas till?

Han kanske ska köpa en ny bil

Permalänk
Medlem

Finns det någonting att slösa pengar på i GTA IV? Jag är halvvägs in på singelplayer nu och har inte direkt märkt något där jag tänkt "wow, tänk om jag hade haft mer pengar".

Visa signatur

sweclockers prestandaindex

Efter 10 kommer 11.
Efter 99 kommer 100.

Permalänk
Medlem

gör man en tråd om sånt här så borde man inte få vara medlem på sweclockers... ne men trådar om sånt här är väldigt onödiga..

Visa signatur

Intel Core i5 3570K @ 4.0GHz / Noctua NH-D14 | Gigabyte Geforce GTX 670 WindForce 3X| ASRock Z77 Pro4 | Cooler Master Silent Pro M 600W | Corsair Vengeance CL9 2x4GB LP | Seagate Barracuda 1TB 7200rpm| Fractal Design R4 | Acer 24'' G245HQbid |||| *Tillbehör* | Razer Megalodon 7.1 Headset | Razer Mamba | Citera gärna! Annars glömmer jag!! | Fri frakt för Swec!

Permalänk
Medlem
Skrivet av NoNamed:

ett särr att tjäna pengar är att fuska vapen, döda personer och sen använda fusk för att polisen inte ska jaga dig

Okej ja men där har vi en riktigt bra lösning o tjäna cash. Massmord min gubbe är helig/kristen o tro på gud Jaja bara fixa så gubben är massmördare/rånare. Låter riktigt bra där du sa.

Visa signatur

AMD Ryzen 5 5600 | EVGA GeForce GTX 1070 8GB ACX 3.0 FTW | Fractal Design North Black TG | MSI MPG B550 Gaming Plus | Kingston Fury 32GB DDR4 3200MHz CL16 Beast | WD Black SN850X 1TB Gen 4 With Heatsink | EVGA SuperNOVA 750 G2 750W | Noctua NH-D15 | Windows 11 Pro

Permalänk

Spela spelet brukar resultera i pengar. Sedan så moddar man GTA om man är hardcore, "cheats" är för mesar

Visa signatur

Palit RTX 3060 Ti | Ryzen 7 7800X3D | Gigabyte B650M DS3H | 32GB Vengeance 5600 MHz CL36

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sickly:

Om du gamear på pc, finns simple trainer som kan göra allt, och jag menar allt i spelet.

Jag spela via PC ja, okej de där ska jag kika på

Skrivet av shadowjolt:

Vill du tjäna miljoner så ska du ta dig till fightclubs och satsa pengar, spara spelet varje gång du vinner och ifall du förlorar någon vadslagning så ska du bara ladda om.

Okej de där lät intressant faktiskt få testa det.

Skrivet av Toye666:

Han kanske ska köpa en ny bil

Ny bil ja absolut kanske eller en porrbutik.

Skrivet av kevve1:

Finns det någonting att slösa pengar på i GTA IV? Jag är halvvägs in på singelplayer nu och har inte direkt märkt något där jag tänkt "wow, tänk om jag hade haft mer pengar".

Okej jag är inte ens halvvägs bara lite lite i spelet

Skrivet av Buzz996:

gör man en tråd om sånt här så borde man inte få vara medlem på sweclockers... ne men trådar om sånt här är väldigt onödiga..

Visst okej de kanske va helt sjukt att starta denna tråd, men jag visste inte att cash-code inte fanns, trodde alltid att de fanns på GTA IV med. Men så va det icket. Borde vara medlem kan man men frågan är man vet ju knappast allt.

Visa signatur

AMD Ryzen 5 5600 | EVGA GeForce GTX 1070 8GB ACX 3.0 FTW | Fractal Design North Black TG | MSI MPG B550 Gaming Plus | Kingston Fury 32GB DDR4 3200MHz CL16 Beast | WD Black SN850X 1TB Gen 4 With Heatsink | EVGA SuperNOVA 750 G2 750W | Noctua NH-D15 | Windows 11 Pro

Permalänk
Medlem
Skrivet av Itchy Trojan:

Spela spelet brukar resultera i pengar. Sedan så moddar man GTA om man är hardcore, "cheats" är för mesar

Okej jo jag vet de är ju lite mesigt, vill helst använda mod i GTA IV men jag vet ju icket hur man gör. så pinsamt

Visa signatur

AMD Ryzen 5 5600 | EVGA GeForce GTX 1070 8GB ACX 3.0 FTW | Fractal Design North Black TG | MSI MPG B550 Gaming Plus | Kingston Fury 32GB DDR4 3200MHz CL16 Beast | WD Black SN850X 1TB Gen 4 With Heatsink | EVGA SuperNOVA 750 G2 750W | Noctua NH-D15 | Windows 11 Pro

Permalänk
Medlem
Skrivet av Macke074:

Okej ja men där har vi en riktigt bra lösning o tjäna cash. Massmord min gubbe är helig/kristen o tro på gud Jaja bara fixa så gubben är massmördare/rånare. Låter riktigt bra där du sa.

Nog det roligaste jag läst på veckor.

Visa signatur
Permalänk
Skrivet av Macke074:

Okej jo jag vet de är ju lite mesigt, vill helst använda mod i GTA IV men jag vet ju icket hur man gör. så pinsamt

google är din vän.. http://www.gtainside.com/en/content.php?id=138

Visa signatur

Palit RTX 3060 Ti | Ryzen 7 7800X3D | Gigabyte B650M DS3H | 32GB Vengeance 5600 MHz CL36

Permalänk
Medlem
Skrivet av ygd3n:

Nog det roligaste jag läst på veckor.

Jaså har du, varsågod till en bra läsning. Ha de gott

Skrivet av Itchy Trojan:

Okej ska kika på det

Visa signatur

AMD Ryzen 5 5600 | EVGA GeForce GTX 1070 8GB ACX 3.0 FTW | Fractal Design North Black TG | MSI MPG B550 Gaming Plus | Kingston Fury 32GB DDR4 3200MHz CL16 Beast | WD Black SN850X 1TB Gen 4 With Heatsink | EVGA SuperNOVA 750 G2 750W | Noctua NH-D15 | Windows 11 Pro

Permalänk
Medlem

"GTA IV Trainer" där finns allt du behöver.

Odödlighet
pengar
Bottar
Spawna bilar, föremål och även spawna som olika personer.
m.m...

Visa signatur

MSI X99A GODLIKE GAMING | i7-6950X | 64GB RAM | RTX 2080

Nintendo Switch | PlayStation 5 | Xbox Series X

Min FZ Profil

Permalänk

vill du ha en jävla massa pengar så finns det ett fint litet knep. när du gort alla stevies uppdrag där man hämtar bilar och kör till hans garage (30 st) så får man köra in vilken bil som helst i garaget och får pengar beroende på skick och model på bilen. vill man vara riktigt fuskig så använder man fuskkoder för att spawna en bil framför dig och så kör du bara in i garaget om och om igen fuskkoder finns om söker på google, sen skriver du in dom i mobilen i spelet. sen när du skrivit in ett fusk en gång så hittar du det i menyn under cheats
för att låsa upp stevies uppdrag måste du först gjort alla brucies uppdrag. du måste oxå ha låst upp alla öar. har för mej att du låser upp alla när du hat klarat dig igenom 30-40 % av spelet. lycka till o hoppas de va till hjälp

Visa signatur

OKEJ, JA KANSKE ÄR ARG? VEM FAN BRYR SEJ??!!