Permalänk
Medlem

vänsterhänta möss

Har nu som vänterhänt bestämmt mig att börja köra med en vänster mus, men har tyvärr ingen aning på vilka möss som är för båda (höger/vänster) eller designade endast för vänstern, så tar gärna till mig tips och om någon har någon aning om nya Deathadder 2013 kommer komma i lefthand så skriv direkt, är extremt sugen på den!
Vill helst lägga iaf under 800kr på en mus så förslag!

Permalänk
Medlem
Skrivet av knivad:

Har nu som vänterhänt bestämmt mig att börja köra med en vänster mus, men har tyvärr ingen aning på vilka möss som är för båda (höger/vänster) eller designade endast för vänstern, så tar gärna till mig tips och om någon har någon aning om nya Deathadder 2013 kommer komma i lefthand så skriv direkt, är extremt sugen på den!
Vill helst lägga iaf under 800kr på en mus så förslag!

Bara en random fråga... Hur gör du med tangentbord? Väldigt nyfiken:P

Står annars att denna är i stock så borde finnas att köpa: http://www.razerzone.com/store/razer-deathadder-left-hand-edi...

Prisjakt, inställt på "även för vänsterhänta":) http://www.prisjakt.nu/kategori.php?k=379#rparams=l=s11257069...

Visa signatur

Falling In Reverse - Game Over

"Midway upon the journey of our life I found myself within a forest dark, For the straightforward pathway had been lost."

Permalänk
Permalänk
Medlem

G300 <3

Visa signatur

Kan en del om trä
Ctrl-Shift-N

Permalänk
Medlem
Skrivet av Curemylife:

Bara en random fråga... Hur gör du med tangentbord? Väldigt nyfiken:P

Står annars att denna är i stock så borde finnas att köpa: http://www.razerzone.com/store/razer-deathadder-left-hand-edi...

Prisjakt, inställt på "även för vänsterhänta":) http://www.prisjakt.nu/kategori.php?k=379#rparams=l=s11257069...

Tack För tipsen alla då, men vill helst stå över att köpa en deathadder då ja kört med den ja har nu i lite över 2år lite sugen på ändring faktiskt

Permalänk
Medlem

Steelseries Sensei RAW tänkte jag flukta på när min Deathadder e slut , har tumknappar på hö sida å neutral ergonomi

Visa signatur

Skärm : AOC Agon AG352UCG 35"Ultrawide //CPU : AMD Ryzen 7 3700X Processor (Stock ) //Moderkaka : MSI X570-A PRO // GPU : ASUS GeForce RTX 2080 Ti 11GB kyls med Kraken X53 // RAM : Corsair Vengeance LPX Black 32GB 3600MHz DDR4 CL18 // SystemDisk : Corsair Force MP600 SSD M.2 - 1TB
Chassi : Fractal Design Meshify C //PSU : Corsair RM850x V2 / 850W

Permalänk
Skrivet av Igelkott:

<3

Visa signatur

Do not take life too seriously, you will never get out of it alive.

Permalänk
Medlem

Finns hur många "neutrala" möss som helst i princip. Jag har alltid kört med neutral mus, är också vänsterhänt.

Steelseries Kana gillar jag skarpt om du har små händer. Innan hade jag Intellimouse 1.1. Innan dess Logitech G3. Och så en Steelseries Sensei RAW mellan, som var alldeles för stor så skickade tillbaka.

Visa signatur

MSI B450 | Ryzen 7 5800X3D, Hyper 212 EVO | 16GB 3600MHz | GTX 1070 | Seasonic 750w | Asus MG279Q | Sony MDR-1A

Permalänk
Medlem

vill inte ha en "neutral" .... vill ha tumknappar !!

Visa signatur

Skärm : AOC Agon AG352UCG 35"Ultrawide //CPU : AMD Ryzen 7 3700X Processor (Stock ) //Moderkaka : MSI X570-A PRO // GPU : ASUS GeForce RTX 2080 Ti 11GB kyls med Kraken X53 // RAM : Corsair Vengeance LPX Black 32GB 3600MHz DDR4 CL18 // SystemDisk : Corsair Force MP600 SSD M.2 - 1TB
Chassi : Fractal Design Meshify C //PSU : Corsair RM850x V2 / 850W

Permalänk
Medlem

Sensei RAW är ganska bra, passar både vänster- och högerhänta, samt har tumknappar på båda sidor. Har använt en ca ett halvår, men bytte precis över till Rival som tyvärr är gjord för endast högerhänta (kul att nämna i sammanhanget är att jag är vänsterhänt, men datormöss använder jag högerhanden till).

Visa signatur

Citera eller nämn gärna mig (@ToJa92) om du svarar på något jag skrivit.
Uppskattar du eller blir hjälpt av ett inlägg jag skrivit är jag tacksam om du gillar det.

Permalänk
Medlem

taipa razer?

Visa signatur

vad gör man inte för massorna med en
"riktigt stor digital penis"