Dreamhack summer 2013

Permalänk

Dreamhack summer 2013

Så jag funderar på att åka till DHS men hittar ingenstans hur mycket det kostar, något som vet?

Permalänk
Hedersmedlem

Ca 850kr.

Visa signatur

CPU: Intel i5 2550K (NH D-14) GPU: Nvidia GTX 570 Mobo: Gigabyte GA-P67-UD7(B2) PSU: Cooler Master Silent Pro 700W

Visste du att om Du inte håller dig till reglerna varje dag, så kommer Arla-haren och skjuter dig i huvudet eller ibland i magen.

Permalänk
Permalänk

^

550kr Inträde

930kr Inträde + datorplats

Edit: 930kr var INKL. inträde, fick det fel

Permalänk
Medlem

är det en dags inträde eller får jag ett band och kan lulla runt under alla dagar då?

Vore grymt kul att se lite live matcher och hela Dreamhack miljön

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Firsov:

är det en dags inträde eller får jag ett band och kan lulla runt under alla dagar då?

Vore grymt kul att se lite live matcher och hela Dreamhack miljön

För 550kr kan du vara där alla dagarna, ja.
Endagspass brukar kosta ca 150kr, men då måste du vara ute före 01:00.

Visa signatur

CPU: Intel i5 2550K (NH D-14) GPU: Nvidia GTX 570 Mobo: Gigabyte GA-P67-UD7(B2) PSU: Cooler Master Silent Pro 700W

Visste du att om Du inte håller dig till reglerna varje dag, så kommer Arla-haren och skjuter dig i huvudet eller ibland i magen.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av m1n1h0p:

^

550kr inträde

930kr datorplats

så man betalar runt 1500.kr för att vara där? wow

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av zzcool:

så man betalar runt 1500.kr för att vara där? wow

Nej. Man väljer antingen eller, 550kr för att vara där utan dator, 929 om man ska ha med datorn.

Visa signatur

CPU: Intel i5 2550K (NH D-14) GPU: Nvidia GTX 570 Mobo: Gigabyte GA-P67-UD7(B2) PSU: Cooler Master Silent Pro 700W

Visste du att om Du inte håller dig till reglerna varje dag, så kommer Arla-haren och skjuter dig i huvudet eller ibland i magen.

Permalänk
Moderator
Festpilot 2020, Antiallo

Jag köpte min Early Bird för 950kr CA och det är inträde, datorplats, en DH tröja och ett expressband (inte behöva köa).

Visa signatur

 | PM:a Moderatorerna | Kontaktformuläret | Geeks Discord |
Testpilot, Skribent, Moderator & Geeks Gaming Huvudadmin