SimCity Closed Beta keys

Permalänk
Medlem

SimCity Closed Beta keys

Så nVidia ger ut nycklar till simcity betan. Lyckades få tag på en. Länk: ow.ly/h1WWs

Visa signatur

Dator | Intel Core i5-10400 | | Asus Prime B560-Plus | | MSI RTX 3060 Ti Gaming X | | 16GB Vengeance LPX @2933 | | WD Green 240 | | 2TB PNY CS900 | | Samsung 980 NVMe | | Corsair CX750F || | Fractal Design Focus G | | Be Quiet! Pure Rock 2 | |

Kringutrustning |HyperX Cloud II| |Qpad MK90| |Logitech G400s|| Asus VN247H||

Permalänk
Medlem

Jag fick inte en Försökte med twitter också från beyondsims eller nåt riktigt ledsen roliga var att man tryckte precis när det kom upp också

*EDIT*

Såg att nån skrev i kommentarerna att han hade en nyckel extra Fick den också Så nu är man happy

Visa signatur

What I have shown you is reality. What you remember, that is the illusion.
twitch.com/MrFEGISEN

Permalänk
Medlem

<- Jelly :/

Permalänk
Hedersmedlem

Missade både Nvidias utedlning igår samt FZ:s idag med enstaka minuter. Hoppas på att få en från Nvidia idag istället... Har lagt ner massiva mängder tid på Sim city 3000 och 4 men känner mig lite småskeptisk mot det nya så vore fett värt att få testa betan innan jag köper (kommer nog köpa hur som helst sen ändå då jag älskar stadsbyggnadsspel för mycket xD).

Visa signatur

CPU: i5 760, SilverStone Argon AR01 MOBO: MSI P55A-G55 GPU: Nvidia 770 RAM: CORSAIR 8GB DDR3 VENGEANCE LP 1600MHZ SSD: Intel 120 GB Chassi: R4 PSU: Corsair TX 850W 80+ Mus: Qpad 5k Skärm: BenQ 24'

Permalänk
Medlem

Någon som har en över? eller vet en sida? Dör för en.

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Skrivet av Janeway:

Denna funkade, tackar!

Visa signatur

| 3700X | B450 Mortar Max | 2070 Super | AX860 | GL850 & UL650 |

Permalänk

Letar själv efter en nyckel.. har länge sett fram emot detta men började tyvärr leta nyckel lite för sent!

Kom gärna med tips om vart det finns att få tag på fler! kollar nvidias sidor konstant och letar andra sidor men.. ja nu är det kanske lite sent när hundratusentals folk letar keys.

Permalänk
Inaktiv

Fick tag på en av Fz, ska bli riktigt roligt att testa då det var flera år sedan jag körde ett Simcity!

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Kommer sita som en hök i dag men får någon nån över så uppskatas det så klart

Visa signatur

Det är jag som är Stav felet här på forumet (Dyslexi)

Permalänk
Medlem

Nu kom det visst flera ow.ly/h6awP

Visa signatur

Dator | Intel Core i5-10400 | | Asus Prime B560-Plus | | MSI RTX 3060 Ti Gaming X | | 16GB Vengeance LPX @2933 | | WD Green 240 | | 2TB PNY CS900 | | Samsung 980 NVMe | | Corsair CX750F || | Fractal Design Focus G | | Be Quiet! Pure Rock 2 | |

Kringutrustning |HyperX Cloud II| |Qpad MK90| |Logitech G400s|| Asus VN247H||

Permalänk
Medlem

För er som missat alla Nvidias Giveaways så finns det ett annat sätt om ni verkligen vill ha tag på en nyckel

1. Förhandsboka spelet via Amazon.com
2. Inom kort ramlar det ner en beta-nyckel i inkorgen strax efter du förhandsbokat
3. Avboka förhandsbokningen

Permalänk
Medlem

Någon som vet varför jag får bugget? ERROR: You have not activated sim city, Please activate sim city in order to play?

satt gång betan så fort den gick live för 11 minuter sedan.

Visa signatur

OS: MacOS/ Windows 10 Pro 64-bit MB: ASUS-Z97-A CPU: i7 4790k
NÄTAGG: EVGA SUPERNOVA G2
RAM: 32768 MiB GPU: 1070 FTW Chassi: Fractal Design R4
MBP 13" i5 | 256GB | 16GB RAM | MID 2014

Permalänk
Medlem
Skrivet av N0iZE:

Någon som vet varför jag får bugget? ERROR: You have not activated sim city, Please activate sim city in order to play?

satt gång betan så fort den gick live för 11 minuter sedan.

samma här

Permalänk
Medlem
Skrivet av kaaxs:

samma här

Hmm låter den uppdate till 100% så får vi se. 1 av min kompis får också det fast inte två av mina andra kompisar :/

Visa signatur

OS: MacOS/ Windows 10 Pro 64-bit MB: ASUS-Z97-A CPU: i7 4790k
NÄTAGG: EVGA SUPERNOVA G2
RAM: 32768 MiB GPU: 1070 FTW Chassi: Fractal Design R4
MBP 13" i5 | 256GB | 16GB RAM | MID 2014

Permalänk
Medlem
Skrivet av N0iZE:

Hmm låter den uppdate till 100% så får vi se. 1 av min kompis får också det fast inte två av mina andra kompisar :/

provar installera om just nu

edit . samma error

Permalänk
Medlem
Skrivet av kaaxs:

provar installera om just nu

edit . samma error

Updatera till 100% sen är det bara att campa play knappen innan error kommer upp så kan du spela! jag gör det just nu!

Visa signatur

OS: MacOS/ Windows 10 Pro 64-bit MB: ASUS-Z97-A CPU: i7 4790k
NÄTAGG: EVGA SUPERNOVA G2
RAM: 32768 MiB GPU: 1070 FTW Chassi: Fractal Design R4
MBP 13" i5 | 256GB | 16GB RAM | MID 2014

Permalänk
Medlem

För er som inte fick några: ow.ly/h8ieS

Visa signatur

Dator | Intel Core i5-10400 | | Asus Prime B560-Plus | | MSI RTX 3060 Ti Gaming X | | 16GB Vengeance LPX @2933 | | WD Green 240 | | 2TB PNY CS900 | | Samsung 980 NVMe | | Corsair CX750F || | Fractal Design Focus G | | Be Quiet! Pure Rock 2 | |

Kringutrustning |HyperX Cloud II| |Qpad MK90| |Logitech G400s|| Asus VN247H||

Permalänk
Medlem

Läste när jag skulle starta Simcity att det bara var en timme man fick spela och därför skulle man ta vara på den... stämmer detta?

Permalänk
Medlem

Har en extra key, försten att PMa mig får den

EDIT: för sent nu

Permalänk
Medlem
Skrivet av drewi:

Har en extra key, försten att PMa mig får den

EDIT: för sent nu

tusen tack för nyckeln!

Visa signatur

Thanks for the party, the house, the girls, the press, and..
Oh yeah, doing my laundry

Permalänk
Medlem

Om någon annan här har en cd key över, så får ni gärna skicka över den till mig via PM.

Permalänk

Om någon har en SimCity nyckel som ni troligen inte kommer använda skulle jag verkligen uppskatta om ni skickar över cd nyckeln i ett pm

Permalänk

Missade alla beta keys! suck.. blir en tråkig helg!

Visa signatur

Här skryter vi om vem som lägger ut mest pengar på hårdvara.

Permalänk
Inaktiv

finns en tråd om detta bara så ni vet!

Permalänk

Någon som har en key över? kan byta mot TL invite!

Permalänk
Medlem

Tager tacksamt emot en nyckel om någon har en över & jag är dig evigt tacksam!

Permalänk
Medlem
Skrivet av robbanj:

Läste när jag skulle starta Simcity att det bara var en timme man fick spela och därför skulle man ta vara på den... stämmer detta?

PÅ sätt och vis jag. Efter tutorial så kan du bara spela 1 h på din stad. MEN efter en timme så kan du göra en ny stad.

DVS 1h per stad

Visa signatur

OS: MacOS/ Windows 10 Pro 64-bit MB: ASUS-Z97-A CPU: i7 4790k
NÄTAGG: EVGA SUPERNOVA G2
RAM: 32768 MiB GPU: 1070 FTW Chassi: Fractal Design R4
MBP 13" i5 | 256GB | 16GB RAM | MID 2014

Permalänk

Om någon har en key över så tar jag tacksamt emot den!

Permalänk

Jag är super taggad till SimCity V och har laddat upp med SimCity 4 i veckan! Om någon har en nyckel så skulle jag verkligen uppskatta att få en!