Permalänk
Medlem

öh..Efter 8 kommer 10

http://www.youtube.com/watch?v=sMqNFAU0tOw

Hur gjorde han som la upp klippet detta?

Låten går till 6:10, men det finns ingen nia.

Efter 6:08 kommer 6:10.

Märkligt.

Permalänk
Medlem

Det är så på alla videos.

Visa signatur

Fractal Design Define S || ASUS PRIME Z390-A || Intel Core i7-9700K || ASUS GeForce RTX 2060 DUAL EVO || Corsair Vengeance RGB PRO DDR4 16GB || Corsair Hydro H100i RGB Platinum || Windows 10 Pro

Permalänk

Ny på yotube?

Visa signatur

GPU: XFX 7950 1100Mhz/1375Mhz | RAM: Corsair 1600Mhz 2x4GB | CPU: i5 4670K @4.5GHz 1.230v| Kylare: Corsair H80 | Lagring: Samsung 840 250Gb SSD + 1Tb Caviar HDD

Permalänk
Medlem

youtube gör så ibland med vissa klipp antingen då en del data försvinner i uploaden eller när de komprimerar filerna så när de lägger upp dem så kortas det ner eller hoppar just där. ungefär som en repig cd skiva du har säkrt hört en repig sådan skippa en hel låt ibland

Visa signatur

Ryzen 5 5600, MSI B450 Tomahawk Max, 2x8 gb kingston reaper 3200 mhz Gigabyte GTX 1660 Super OC och nätagg be quiet 700w SSD: 120 gb pny cs 900, Kingston Fury 1 tb, wd blue ssd 500gb

Permalänk
Medlem
Visa signatur

PC - GB Z390-Ultra | 9900K 5GHz | 32GB | RTX2080ti | NVME ~5TB
SRV (unRaid) - Asus Z370-H | 8700K 4.30GHz | 64GB | LSI9211 | 60TB HDD + 4TB NVME

Permalänk
99:e percentilen
Skrivet av mini-z1994:

youtube gör så ibland med vissa klipp antingen då en del data försvinner i uploaden eller när de komprimerar filerna så när de lägger upp dem så kortas det ner eller hoppar just där. ungefär som en repig cd skiva du har säkrt hört en repig sådan skippa en hel låt ibland

Det syns ju dock inget lagg eller hack vid 6:09 i det av TS länkade klippet. Skulle snarare tippa på att det bara är tidsangivelsen som är felaktig. Hovrar man över "tidslinjen" kan man ju peka på 6:09, men när man väl klickar där står det 6:10.

Visa signatur

Skrivet med hjälp av Better SweClockers

Permalänk
Medlem

hur gjorde du?

Permalänk
Medlem
Skrivet av HurMycket:

Hovrar man över "tidslinjen" kan man ju peka på 6:09, men när man väl klickar där står det 6:10.

Ja, jag ser 6:09 i tidslinjen men när jag klickar där står det 6:10.

Och om jag spelar hela låten så går det från 08 till 10.

Permalänk

Fungerar fint för mig.

Permalänk
Medlem

Vad är egentligen problemet?

Permalänk
Medlem
Skrivet av iSw3de:

Vad är egentligen problemet?

Ja, jag fattar ingenting...?

Permalänk
Medlem

Skall detta anses som ett problem?
i så fall får du väl ta upp det med youtube (like they would care).

Visa signatur

Citera för svar!

Permalänk
Medlem

Welcome to Youtube !

Permalänk
Medlem

hur orkar du bry dig? ^^

Visa signatur

MODERMODEM: Asus ROG Strix Z270E Gaming | i7 7700K | Corsair Hydro H110 | Kingston HyperX Savage 32GB DDR4 RAM | Asus GeForce RTX 3060 Ti TUF OC | Crucial BX100 500GB SSD | Phanteks Enthoo EVOLV | SilverStone Strider Evolution 1200W |

Permalänk
Medlem

Kan det inte vara så att videon slutar på 6:09.6 och då avrundar YT uppåt och eftersom det är sista sekunden på låten så blir det så?

För att få fram den sekunden kan du ju alltid välja att videon ska starta vid den sekunden genom att addera &t=6m9s i slutet av urlen.

Permalänk
Medlem

Snacka om i-landsproblem

Permalänk
Medlem
Skrivet av Pewtah:

Kan det inte vara så att videon slutar på 6:09.6 och då avrundar YT uppåt och eftersom det är sista sekunden på låten så blir det så?

För att få fram den sekunden kan du ju alltid välja att videon ska starta vid den sekunden genom att addera &t=6m9s i slutet av urlen.

När jag lägger till de i slutet av adressen blir klippet 6:09 långt istället för 6:10