[DOTA 2] Sweclockers-turnering med casting - intresse?

Permalänk

Ännu en som är intresserad!

Kan ha 5 annars lirar jag gärna med folk!

Permalänk

Vi är ett par kompisar som skulle kunna bli två lag, härligt med en svensk turnering!

Permalänk

Intresserad! Har dock inget team och få polare som spelar Dota 2, om ngn behöver en extra teammate är jag på!

Permalänk

Vi är på med inga pros men låter som en kul grej.

Permalänk
Medlem

Jag skulle nog kunna ha ett lag, beroende på tid och datum såklart.

Permalänk
Medlem

jag är på, så länge inte datumet krockar dvs.

Permalänk
Medlem

Jag och ett par polare är nog intresserade, skulle va kul att veta datum och tid dock.

Permalänk
Medlem
Skrivet av o0ski:

Någon som behöver en 5:te person eller någons som vill bilda lag så är jag på!

Skrivet av cjal:

Om någon behöver en 5:e spelare så är jag på.

Skrivet av Mylifestyle95:

Intresserad! Har dock inget team och få polare som spelar Dota 2, om ngn behöver en extra teammate är jag på!

Låter skoj, har inte heller ett lag så vi kanske skulle kunna sätta ihop någonting? ni kan ju lägga till http://steamcommunity.com/profiles/76561197988621600 så kan vi ta det därifrån! Om någon mer är intresserad eller bara vill spela pubs är det bara att lägga till med

Permalänk
Medlem

Jag har ett lag som vill vara med!

Permalänk

Jag kan skaffa en femma! Vi är inga stjärnor men vi lirar regelbundet!

Permalänk
Medlem

Kan kanske sammla gubbarna för lite Dota 2 turnering!

Permalänk
Medlem

Jag och mitt lag skulle vara intresserade utifall att denna händelse skulle inträffa

Permalänk
Medlem

Jag och mitt lag är gärna med och spelar!

Permalänk

har nog ett gäng dudes som är med! anmäler man sig genom att skriva i denna tråd elleR?

Permalänk
Keeper of Traditions

Finns det några regler kring att hela laget måste vara svenskt/svensktalande, eller kan man ställe upp med vilka man vill?

Visa signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Permalänk
Medlem

Är intresserad!! Kommer hålla koll på denna tråd!

Permalänk
Medlem

jag har också ett lag, fett sugna.

Permalänk
Medlem

Kan troligen fixa ett lag jag med!

Visa signatur

Desktop: 4690K @4,1Ghz | Sapphire 280x | GIGABYTE Z97M-D3H | Prodigy M | 3TB + 120GB | 8GB RAM
Tillbehör: QPAD-MK80 | Zowie EC1-A | Qpad QH-90
Citera för svar

Permalänk
Medlem
Skrivet av YeZirko:

Jag är ruskigt sugen, får se om man kan skarpa ihop ett lag för den tuneringen.
Annars lär man väl maraton kolla på streamen.

Edit: Om det är personer som man känner som icke har dota 2 som man skulle vilja spela med så har jag 10st invites som jag är villig att ge bort.

Du är inte sugen på att skicka en invite åt mitt håll, vore kul att testa lite och även fast man inte har ett lag så kanske man förstår lite mer av spelet när man kollar på WidLs livestream:)

Har inte spelat dota sedan wc3 tiden

Visa signatur

Why procastinate now when I can do it tomorrow?

Permalänk
Medlem

Även jag har dragit ihop ett lag bestående av några vänner som vill vara med och köra.
Hade varit riktigt trevligt med något slags pris också

Permalänk
Medlem
Skrivet av krigarkungen:

Kanske ska ta och ställa upp med mitt lag(TCM) då?

Skulle dock vara grymt kul om vinnarna kanske skulle kunna få gå en uppvisningsmatch mot er

Jag är intresserad av att vara med.

Permalänk
Medlem

Ifall nån behöver en till spelare så är jag med. Har runt 200 timmar på dota och 1000-1500 timmar på lol

Permalänk

Har ett lag som är intresserade, sjukt kul med lite initiativ med lite svenskt endast dota!

Permalänk

Jag är intresserad av att delta och kan fixa ihop ett lag för turneringen!

Permalänk
Medlem

Jag är på
Kan nog dra med mig ett lag, annars får jag leta efter något här på Swec

Permalänk

Låter kul, kommer hålla koll på tråden.

Angående struktur på turnering skulle jag föreslå nåt slags gruppspel först. Är ju inte så kul att åka ut efter en match om man möter några som är mycket bättre än en själv och dessutom får man bland de bättre lagen i final/semifinal. Dock kanske detta skulle ta för lång tid inser jag nu

Permalänk
Skrivet av krigarkungen:

Kanske ska ta och ställa upp med mitt lag(TCM) då?

Dendi was my best student

Permalänk
Medlem

Vi är på!

Visa signatur

|Gigabyte DS4| Q6600|Gainward 8800 GTS 512 MB| Corsair 520 W| Corsair XMS2-6400 2x2 GB 800 Mhz|Creative Sound Blaster X-Fi Xtreme Gamer Retail| ThermalRight Ultra Extreme |

http://www.namninsamling.se/index.php?sida=2&nid=1741

Permalänk

Är intresserad, kan säkert hitta folk till ett lag!

Visa signatur

"Very nice looking case - wife said she'll divorce me if I buy another case. I'm gonna miss her.” -Mackowitz

Gigabyte P55A-UD4 || Intel Core i5 750 @ stock || 4 Gb Corsair DDR3 || Lian Li Lancool PC - K62 || 960 Gb HDD (320 + 640) || Corsair 650 W || XFX Radeon 6870 @ stock

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sheik Yerbouti:

Du är inte sugen på att skicka en invite åt mitt håll, vore kul att testa lite och även fast man inte har ett lag så kanske man förstår lite mer av spelet när man kollar på WidLs livestream:)

Har inte spelat dota sedan wc3 tiden

Visst, PM ditt Steam acc så skickar jag en.