Permalänk
Avstängd

7970 sönder?

Tja
Jag fick mitt radeon 7979 idag och när jag sätter i det å sätter på datorn så får jag ingen bild bara helt svart har testat med både hdmi och dvi och resetat cmos kortet startar flältarna är igång men det funkar inte endå satte i mitt gamla 6950 då funkade det

Permalänk

Var köpte du ditt 7970 ?

Har hänt sama här det va sönder fick skicka tillbaka det

Visa signatur

Hej

Permalänk
Avstängd

Cdon köpte jag det på aa ska med skicka tillbaka mitt..

Permalänk
Avstängd

Kanske va ditt jag köpte jag köpte det med 44% rabbat för det va "öppen förpakning" + att dom lurade mig det va inte alls 44% rabbat det stog att det kostade 4999 orginal men om man ska köpa samma grafikkort nytt så kostade det 3100...

Permalänk
Medlem

sönder!

ett av mina 2 var med kassa skall returnera mitt med !

Visa signatur

M: Gigabyte.G1.Sniper 3 P: i7 2600 non (k) M: 16Gb G: 2x XFX 7970 [/B] SDD 3x 120GB OCZ Octane

Permalänk
Avstängd

fyfan ska aldrig mer köpa ifrån cdon..
Håller mig till inet

Permalänk
Medlem

Tror inte CDON har så mycket med DOA(dead on arrival) att göra. Om de nu inte har som vana att öppna alla kort de får in och sedan ha sönder dem. Vilket jag betvivlar.

Visst två andra har sagt att de fått kort som var döda när de kom fram, men tänk då på alla som fått kort de varit nöjda med. Kort som funkar felfritt.

Jag är en av dem som köpt grafikkort(7970) ifrån CDON utan att ha haft något problem med det, två polare har köpt kort ifrån CDON utan att ha haft några som helst problem med dem(7970 och 670), och en polare köpte ett 580 ifrå CDON som hade en defekt fläkt som han fick skicka in och få utbytt.

Permalänk
Avstängd

Aa men dom krånglar så mycket och nu kan jag inte köpa av dom längre står bara Efter genomförd kreditkontroll kan vi inte godkänna fakturaköp. Vänligen välj ett annat betalsätt., va e det för skit..

Permalänk
Inaktiv

Dom krånglar mer än vanligt på grund att fler köper av dem. Inget konstigt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Joff94:

Aa men dom krånglar så mycket och nu kan jag inte köpa av dom längre står bara Efter genomförd kreditkontroll kan vi inte godkänna fakturaköp. Vänligen välj ett annat betalsätt., va e det för skit..

Det är Gothia som har cdons fakturor så gnäll på dom inte cdon

Visa signatur

Chassi: Corsair 800D | Moderkort: Asus P8P67 PRO | CPU: Intel i5 2500k @ 4,5 Ghz | Minnen: Corsair 8GB 1600Mhz Vengeance | GPU: AMD XFX 6970 CrossfireX | Lagring: Samsung 840 Pro 256gb SSD, Intel 510 120gb SSD, 1000gb och 1500gb mekaniska | Kylning: Custom vattenkylning |

Permalänk
Medlem

Gnäll inte på cdon p.g.a trasigt grafikkort, har du kollar så att allt sitter som det ska ? uppdaterat bios ? krävdes för att mina 7970s skulle funka som jag köpt FRÅN CDON! som fungerar klockrent för mig, hursomhelst så har cdon bra kundservice så det kommer nog lösa sig.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Joff94:

Aa men dom krånglar så mycket och nu kan jag inte köpa av dom längre står bara Efter genomförd kreditkontroll kan vi inte godkänna fakturaköp. Vänligen välj ett annat betalsätt., va e det för skit..

Varför behöver du handla ett nytt, du har väl garanti och får isåfall ett nytt eller det du har, lagat?

Visa signatur

Fractal Design R4/Intel I7 3770K/ Sapphire 7970 Vapor-x Crossfire/ MSI Z77A-GD65/ Corsair Vengeance 8gb/Nzxt 1000w psu/Samsung 256gb ssd/WD 500gb hdd/ Corsair Hydro H55/

Permalänk

skit dålig service på cdon.com har väntat besked på produkten ska godkännas snart 2 veckan nu och dom svarar inte mig när jag undrar när ni ska godkänna den produkt fan vilken service fick ingen retursedel dom skulle skicka det när produkten godkänt aldrig med cdon för mig skit företag

Visa signatur

Hej

Permalänk
Medlem

Har aldrig varit med av dålig service från cdon, har ni provat kontaktat dom för att höra hur det ligger till?

Permalänk

har gjort det nu men det finns ingen kund service på ( telefon ) aldrig mer cdon

Visa signatur

Hej

Permalänk
Medlem
Skrivet av tonny nordlund:

skit dålig service på cdon.com har väntat besked på produkten ska godkännas snart 2 veckan nu och dom svarar inte mig när jag undrar när ni ska godkänna den produkt fan vilken service fick ingen retursedel dom skulle skicka det när produkten godkänt aldrig med cdon för mig skit företag

Sluta hata och lär dig skriva meningar.