Trasig Diablo II skiva

Permalänk
Medlem

Trasig Diablo II skiva

Halllå SweC!
Jag började lira D2 LoD igen i förra veckan o ja va lite lat så ja gjorde inte en full installation direkt utan har kört med skiva i.
Nu idag tänkte ja ta mig tiden att uppgradera installationen men då så sprack cinematics skivan inne i läsaren =/ läsaren klarade sig utan skador som tur va men skivan e ju bara o kasta... Nu tänkte ja höra om d finns nån vänlig själ som skulle kunna ta sig tid o göra en image av den skivan åt mig, för ja antar att d funkar om man redan har cd-keyn??
I annat fall får ja köra med skiva i men hade vart gott o slippa ljudet när läsaren varvar upp i tid o otid...

MVH

encor3

Visa signatur

Fractal Design Arc Midi | Asus P8Z77-V | i5 3570K @ 4.3Ghz Turbo |
Cooler Master Hyper 212 EVO w/ CM Blade Master PWM PnP | Corsair VENGEANCE 4x4GB CL9 1600Mhz | Corsair HX850W |
Gigabyte GTX 970 G1 Gaming Windforce x3 |
OCZ Vertex3 MAX IOPS 120Gb | Samsung 840 EVO 250Gb | Kingstong HyperX 120Gb | WDC 1Tb 7200rpm | 7200 rpm Hitachi 2Tb |
Vid influx av cash är uppgradering prio 1!

Permalänk
Avstängd
Skrivet av encor3:

Halllå SweC!
Jag började lira D2 LoD igen i förra veckan o ja va lite lat så ja gjorde inte en full installation direkt utan har kört med skiva i.
Nu idag tänkte ja ta mig tiden att uppgradera installationen men då så sprack cinematics skivan inne i läsaren =/ läsaren klarade sig utan skador som tur va men skivan e ju bara o kasta... Nu tänkte ja höra om d finns nån vänlig själ som skulle kunna ta sig tid o göra en image av den skivan åt mig, för ja antar att d funkar om man redan har cd-keyn??
I annat fall får ja köra med skiva i men hade vart gott o slippa ljudet när läsaren varvar upp i tid o otid...

MVH

encor3

Rätta mig om jag har fel men om du fortfarande har CD-keyen, vilket du borde ha, så kan du tasta in den på Blizzard och sedan lasta ner Diablo 2 digitalt. Hoppas jag förstog dig rätt!

Permalänk
Medlem

^borde gå. Gjorde det med mina Warcraft III: Reign of Chaos och Frozen Throne.

Permalänk
Avstängd

Kan du inte bara försöka ladda hem spelet?

Brukar finnas på blizzards sida att köpa alla spel så du borde väl kunna ladda ner det på något sätt med.

Permalänk
Medlem

Som redan nämnts ovan. Gå in på battle.net och registrera din CD-key så får du en ny CD-key och möjligheten att ladda ner spelet från dem. Väldigt trevligt.