Permalänk
Avstängd

tangentbords hållare med arm

hej jag är intresserad av att köpa en taangentbords hållare (fästa på väggen) som har en arm för maximal frihet vill ha en ganska stor mus yta (spelande) vill också att den ska gå att enkelt låsa och inte går att röra när den är låst vill att armen ska vara ganska lång så tangentbordet går att flytta upp och ner sida till sida hur som helst med stabil konstruktion för lätt rörande fram och tillbaka

finns det något sånt att köpa? pris spelar inte så stor roll men vill helst inte betala mer än 1000.kr men 3000 går om det är kvalite och mina önskemål

något sånt är jag intresserad av

ska användas till spelande så behöver ha en normal storleks hållare för normala spel tangentbord (inga macro knappar på sidan men en rad macro knappar som g110 är max) och en normal stor spel mus matta

kan också vilja ha något liknande bara det går att flytta upp och ner och att det går att montera på väggen

Permalänk
Medlem

GHdata har denna (samt andra varianter) och Ergotron gör bra skit. Har själv flera av deras grejor, men just detta fattar jag inte riktigt vitsen med. Blir ju inte särskilt ergonomiskt utan stöd för underarmarna.

Ska du ha den väggmonterade varianten så se till att den blir ordentligt fäst, blir ju rätt rejält med hävarmseffekt om man vilar armarna på den där när den är långt "utfälld".

Permalänk

Den http://www.dxracer.net/art14_laptop-tray-dxracer-ar05.html och den här http://www.dxracer.net/art15_mouse-tray-dxracer-oh-ar02b-n.html kanske kan vara något?

Edit: Såg att du ville ha väggmonterat, dessutom passar dom bara med dxracers egna stolar. Kanske kan gå med lite modifikation

Visa signatur

NZXT H7 Flow | i7 9700k | Aorus Z390 Master | 16GB DDR4@3000mhz | XFX Merc 31 6950XT | Kraken X52 | Corsair RMx Shift 1000W | WD Black SN850X 1TB | Samsung 860 EVO 1TB |

Permalänk
Medlem

ta fram svetsen och gör en egen

Permalänk
Avstängd

för litet tyvär

har just nu en väldigt billig hållare som man rullar ut (2 stycken brädor sitter den emellan) den fastnar ibland jag helt enkelt hatar den

går också bra om tangentbordshållaren kan sätta sig under bordet typ likt detta

ett g110 eller liknande ska få plats samt en normal stor spel mus matta

vill bara ha något som är riktigt stabilt och sitter stenhårt