Permalänk
Medlem

EA kundsupport!

Hej jag har försöker nå EAs kundsupport nu men jag vet inte riktigt vart jag hamnar för det kommer fram någon som börjar snacka spanska och jag fattar inte ett piss av vad de säger och sedan så läggs luren på. Kan jag ha ringt fel nummer "Telefon: 08 44 68 00 04
Öppettider: 9:00-18:00 (måndag-lördag) " är det fel nummer jag har ringt eller vad? Någon som vet något annat nummer? Moderator får flytta om den ligger fel. Tacksam för svar

Visa signatur

Jag är inte rasist, jag är pianist! Jag trycker ner både vita och svarta!

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Det verkar vara så det är...

Visa signatur

Jag är inte rasist, jag är pianist! Jag trycker ner både vita och svarta!

Permalänk

Hmm. Deras support verkar vara ganska så blandad, dom gångerna jag har haft med dom att göra har det funkat skit bra men för andra funkar det inte alls.

EA måste verkligen staga till sig nu!

Visa signatur

Mobo: ASUS X58 SABERTOOTH, CPU: Core-i7 960, RAM: 3x2GB HyperX 1600MHz + 3x2GB XMS3 1600MHz, GPU: 2x ASUS RADEON HD6870 1GB Direct CU: SSD A-DATA SP900 256GB

Permalänk
Medlem
Skrivet av InZ-Audio:

Hmm. Deras support verkar vara ganska så blandad, dom gångerna jag har haft med dom att göra har det funkat skit bra men för andra funkar det inte alls.

EA måste verkligen staga till sig nu!

Men vet du nåt nummer som funkar tro?

Visa signatur

Jag är inte rasist, jag är pianist! Jag trycker ner både vita och svarta!

Permalänk

Hehe så spot on!

Om du kan hyffsad engelska rekommenderar jag dig att använda deras Live chat, även om kunskaperna hos de som svarar varierar (inklusive deras engelskakunskaper) har jag faktiskt hittills fått allt jag bett om uträttat via just chatten!

Visa signatur

Asus Sabertooth X58 | Intel Core i7 950 | Prolimatech Super Mega | Corsair XMS3 Vengeance 12GB | Asus GeForce GTX 970 Strix DCII | Samsung 830 256GB | Samsung F3 500GB | Corsair AX 1200W | Corsair 800D | Scythe Kaze Master Pro | Windows 10 | Ducky Shine Mech Brown | Logitech G502 Proteus Spectrum | Acer Predator XB241H | Samsung Galaxy S6 Edge 64GB
"Carai an Caldazar! Carai an Ellisande! Al Ellisande!"

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kompressor:

Hehe så spot on!

Om du kan hyffsad engelska rekommenderar jag dig att använda deras Live chat, även om kunskaperna hos de som svarar varierar (inklusive deras engelskakunskaper) har jag faktiskt hittills fått allt jag bett om uträttat via just chatten!

Jag skulle testat det om jag hittat den jag har faktist letat efter den men utan resultat.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Jag är inte rasist, jag är pianist! Jag trycker ner både vita och svarta!

Permalänk
Medlem

för att komma till deras live support så går du till help.ea.com och sedan om du scrollar ner lite ser du att det står Contact us på högersidan , klicka där