Vilka har förbeställt Tomb Raider?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Pugilisten:

Jag spelar det nu. Spel i tredje person vill jag oftast lira på xbox så det fick bli där. Jävligt roligt än så länge, men imo så är det lite för linjärt. Men det är egentligen de flesta spelen jag spelat.

Hur kan du redan spela det?

Visa signatur

Gigabyte 7970 GHz Intel i5 2500K Corsair H80i Gigabyte Z68X-UD3H-B3 Rev Corsair 8Gb RAM 1333Mhz Corsair SSD 120 GB Corsair TX 750W

Grym house-lista http://open.spotify.com/user/mysteriz/playlist/6w1DWfFwJbIvdF...

Permalänk
Medlem

Förbeställer aldrig spel. Varför köpa grisen i säcken? Går lika bra att köpa det efter reviews och liknande.

Inte direkt så att det kommer ta slut i digitala nedladdningstjänster.

Visa signatur

Nybörjare på Linux? Se hit! #15665841

Permalänk
Medlem
Skrivet av Atlas Tasume:

Förbeställer aldrig spel. Varför köpa grisen i säcken? Går lika bra att köpa det efter reviews och liknande.

Inte direkt så att det kommer ta slut i digitala nedladdningstjänster.

Men det finns redan massvis med reviews, minst 39 för xbox 360 versionen.

Visa signatur

Intel i7-3770K@4,5GHz 1,275V - ASRock P67 Pro3 REV B3 - Corsair Vengeance Pro DDR3 2133MHz 2x8GB - MSI GTX 1080 Gaming X - Samsung 840 EVO 120GB - WD Caviar Black 6TB - Seagate SV35 2TB - Noctua NH-C12P SE14 - LG DVD+-RW - Seasonic Focus+ Gold 750FX - Antec One Hundred - Dell 25" UltraSharp U2515H 1440p

Permalänk
Medlem
Skrivet av fantomsmurfen:

Men det finns redan massvis med reviews, minst 39 för xbox 360 versionen.

Och hur många av dessa reviews är då inte köpta, så som bevisats många gånger om? Recenssenter har fått sparken i vissa fall då de har gett för låga betyg.

Att det är en konsolport gör saken ännu mera misstänkt.

Visa signatur

Nybörjare på Linux? Se hit! #15665841

Permalänk
Avstängd

Ni som kør/kørt/kommer køra snart, berætta hur mkt QTE det ær i spelet och ta lite bilder..

Visa signatur

| i5 2500K@4.2GHz | 8GB Gskill 1600MHz | Gigabyte Z68X-UD3H B3 | GTX 680 2GB w/ Twin Turbo II |
Corsair TX650W | BENQ GW2750HM | 5TB | 60GB Nova 2 SSD | Samsung 830 128GB OS SSD
Ze Best Moosic You'll Ever Hear

Permalänk
Medlem

Varför stirra sig blind på en recension? man kan ju såklart skaffa sig en viss bild över spelets aspekter, vad som är bra, mindre bra men i slutändan är det du som ska lira det. känner du tagg på spelet och vet att du gillar spelgenren så köp det!

Btw så kostar spelet 250 kr på g2play.net

Visa signatur

Gigabyte 7970 GHz Intel i5 2500K Corsair H80i Gigabyte Z68X-UD3H-B3 Rev Corsair 8Gb RAM 1333Mhz Corsair SSD 120 GB Corsair TX 750W

Grym house-lista http://open.spotify.com/user/mysteriz/playlist/6w1DWfFwJbIvdF...

Permalänk
Medlem

Har mitt förbeställt via GreenManGaming. Tror jag betala $45. Och fick $10 i credit för att kunna användas i ett annat köp.

Ligger just nu fortfarande på 45$. Och om man kollar bloggen, så kan man nog hitta en 20% rabbat kod.

Får hoppas TressFX effekterna funkar för nVidia nu bara ;D

Visa signatur

CPU: Ryzen 7 3700X MB: X570 Aorus Ultra Mem: Corsair Vengeance RGB Pro 2x16GB DDR4 @ 3200 MHz CL16 GPU: Radeon RX Vega 56 SSD: Corsair Force MP510 960GB Case: FD Meshify C PSU: Corsair RM 750W Display: Acer 35" Predator XZ350CU OS: Win10 Pro

Permalänk
Medlem
Skrivet av Atlas Tasume:

Och hur många av dessa reviews är då inte köpta, så som bevisats många gånger om? Recenssenter har fått sparken i vissa fall då de har gett för låga betyg.

Att det är en konsolport gör saken ännu mera misstänkt.

Alla dom senaste konsol portarna från SquareEnix har varit enormt väl gjorda. Deus Ex - HR, Hitman Absolution, Sleeping Dogs. Iallafall dom från förre detta Eidos, som Squenix köpte upp.

Sen från att döma av preview videos, recensioner. Och faktumet att Crystal Dynamics sällan gör skit. Så är jag rätt säker på min förbeställning.

Visa signatur

CPU: Ryzen 7 3700X MB: X570 Aorus Ultra Mem: Corsair Vengeance RGB Pro 2x16GB DDR4 @ 3200 MHz CL16 GPU: Radeon RX Vega 56 SSD: Corsair Force MP510 960GB Case: FD Meshify C PSU: Corsair RM 750W Display: Acer 35" Predator XZ350CU OS: Win10 Pro

Permalänk
Medlem

Hade tänkt köpa spelet med då jag köpte ett AMD grafikkort fick jag till TombRaider och Bioshock Infinite
Hade tänkt köpa ett GTX660 men det kortet föll på mållinjen mycket pga spelen.

Har alltid gillar TombRaider sen det första spelet kom ut, så ett köp är alltid givet för mig, gillar gåtorna och Action, kommer bli kul.

Permalänk
Entusiast
Skrivet av Atlas Tasume:

Och hur många av dessa reviews är då inte köpta, så som bevisats många gånger om? Recenssenter har fått sparken i vissa fall då de har gett för låga betyg.

Att det är en konsolport gör saken ännu mera misstänkt.

Många som slänger ut sig att recensioner från större sidor/tidningar skulle vara köpta, men ingen har en källa på sina påståenden mer än att de läst andra påstå samma dynga.

Ni tror verkligen att de skulle offra sitt rykte som trovärdig recensent samt karriär på att ge falska recensioner? Är SweClockers.com köpta också kanske?

Visa signatur

PS5 :: Switch :: Steam :: StarCraft II

Permalänk
Medlem

jag fick med tomb radier med mitt 7950, men vet inte ett skvatt... känns som jag borde kolla igenom tråden... eller sälja det

Visa signatur

CITERA om du vill ha snabbt och garanterat svar!
| Windows 7 professional 64bit, linux arch | asrock Extreme4-M | Intel 3570K | Gigabyte 7950 3gb vram | Corsair vegance 8gb 1600mgz | intel 320 160 gb | In-Win fanqua | FSP 650W 80+ gold |

Permalänk
Medlem

Man får ej med Tomb Raider med 7950-korten, utan Crysis 3 och Bioshock Infinite. Tomb Raider kommer endast med 7870/7850-korten :).

Visa signatur

Gigabyte P35 DS3 -- Intel Core2Quad 8300 @ 3GHz-- XFX 5830 1GB -- Corsair Dominator 4096MB 1066mhz -- Fractal Design Define R2 -- 60GB OCZ SSD - 320GB Samsung -- Fractal Design 550W

Permalänk
Medlem
Visa signatur

The honey badger doesn't care.

Permalänk
Avstängd

Hoppas det inte ser lika fult och stelt på PC

Grafiken ser ut att komma från sent 2007...

Visa signatur

-Thuban X6@3,9GHZ + NH-D14

-HD7950@1300/6000MHZ + Accelero Extreme

-Corsair TX850W

Permalänk

Trevligt att små titta lite på, vill inte spoila för mycket

Skrivet av Ak-47:

Hoppas det inte ser lika fult och stelt på PC

Grafiken ser ut att komma från sent 2007...

Stream kvalitén är ju åt skogen men självar vågar jag inte hoppas på för mycket. Spelat ganska mycket crysis 3 sen det släpptes

Visa signatur

Citera för svar :)

Kom ihåg att alltid avsluta mening med glad smiley :)
►Jag förbehåller mig rätten att ha helt upp åt väggarna fel◄

Permalänk
Avstängd
Skrivet av ParasiteX:

Alla dom senaste konsol portarna från SquareEnix har varit enormt väl gjorda. Deus Ex - HR, Hitman Absolution, Sleeping Dogs. Iallafall dom från förre detta Eidos, som Squenix köpte upp.

Sen från att döma av preview videos, recensioner. Och faktumet att Crystal Dynamics sällan gör skit. Så är jag rätt säker på min förbeställning.

Hitman? Hoppas du skæmtar.

Visa signatur

| i5 2500K@4.2GHz | 8GB Gskill 1600MHz | Gigabyte Z68X-UD3H B3 | GTX 680 2GB w/ Twin Turbo II |
Corsair TX650W | BENQ GW2750HM | 5TB | 60GB Nova 2 SSD | Samsung 830 128GB OS SSD
Ze Best Moosic You'll Ever Hear

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dwightschrute:

Hitman? Hoppas du skæmtar.

Funkar bra för mig. Så vad är exakt ditt problem?

Visa signatur

CPU: Ryzen 7 3700X MB: X570 Aorus Ultra Mem: Corsair Vengeance RGB Pro 2x16GB DDR4 @ 3200 MHz CL16 GPU: Radeon RX Vega 56 SSD: Corsair Force MP510 960GB Case: FD Meshify C PSU: Corsair RM 750W Display: Acer 35" Predator XZ350CU OS: Win10 Pro

Permalänk
Avstängd
Skrivet av ParasiteX:

Funkar bra för mig. Så vad är exakt ditt problem?

Att de tatt sønder spelet helt istællet før att gøra en uppføljare till Hitman?

Visa signatur

| i5 2500K@4.2GHz | 8GB Gskill 1600MHz | Gigabyte Z68X-UD3H B3 | GTX 680 2GB w/ Twin Turbo II |
Corsair TX650W | BENQ GW2750HM | 5TB | 60GB Nova 2 SSD | Samsung 830 128GB OS SSD
Ze Best Moosic You'll Ever Hear

Permalänk
Entusiast
Skrivet av Dwightschrute:

Att de tatt sønder spelet helt istællet før att gøra en uppføljare till Hitman?

Han snackar om portningen till PC, inte spelet i sig.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

PS5 :: Switch :: Steam :: StarCraft II

Permalänk
Medlem

Ludde på svampriket twittrade rätt nyligen att han spelade det på ca 10timmar då utan en massa utforskande och han verkade gilla det mycket skarpt.
Personligen har jag inte bokat då jag inte kommer hinna spela det förs åtminstone nästa helg så köper det sen men det ser onekligen lovande ut.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

PC: Cooler Master 690 II | ASUS P7P55D-E | Intel Core i5 760 @ 4.0GHz | Noctua NH-U12P | Sapphire 5850 Vapor-X 1GB (865/1202) | Corsair XMS3 8GB||

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dwightschrute:

Att de tatt sønder spelet helt istællet før att gøra en uppføljare till Hitman?

Vad har portningen med gameplay av spelet att göra? Helt annan sak. Och det är din opinion av spelet. Personligen tycker jag gameplay är varken sämre eller bättre än tidigare Hitman. Men det är min opinion av gameplay som sagt..

Men när det kommer till själva kvaliteten av portningen från konsoll till PC, så är det top notch. Och var det mina tidigare inlägg handlade om.

Visa signatur

CPU: Ryzen 7 3700X MB: X570 Aorus Ultra Mem: Corsair Vengeance RGB Pro 2x16GB DDR4 @ 3200 MHz CL16 GPU: Radeon RX Vega 56 SSD: Corsair Force MP510 960GB Case: FD Meshify C PSU: Corsair RM 750W Display: Acer 35" Predator XZ350CU OS: Win10 Pro

Permalänk
Medlem
Skrivet av Chr23ast:

Hur kan du redan spela det?

Xbox med rgh. Resten kan du nog räkna ut:)

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Mammas, don't let your babies grow up to be cowboys.
10700k|RTX 3070|Z490|16GB|

Permalänk
Medlem

Jag har förköpt de...på steam, survival edition eller va de hette...är spelet skit så bryr jag mig inte..Växt upp med Tomb raider spelen, så anser de som en donation

Permalänk
Avstängd
Skrivet av ParasiteX:

Vad har portningen med gameplay av spelet att göra? Helt annan sak. Och det är din opinion av spelet. Personligen tycker jag gameplay är varken sämre eller bättre än tidigare Hitman. Men det är min opinion av gameplay som sagt..

Men när det kommer till själva kvaliteten av portningen från konsoll till PC, så är det top notch. Och var det mina tidigare inlägg handlade om.

Nja prestandan är riktigt kass i Hitman 5, grafiken är inte så imponerande.
Crowd systemet är bara fånigt och att de tror det är någonting nytt? Hallå Mardi'Gras i Hitman 4? Hade minst lika många, om inte fler on-screen. Och lika många copy-pastade gubbar! Fast där fungerade ju dock disguise systemet och banorna var öppna och inte linjära tråkiga + att vi visste något om de vi skulle döda istället för att hjärndött bara gå och döda allt.

Visa signatur

| i5 2500K@4.2GHz | 8GB Gskill 1600MHz | Gigabyte Z68X-UD3H B3 | GTX 680 2GB w/ Twin Turbo II |
Corsair TX650W | BENQ GW2750HM | 5TB | 60GB Nova 2 SSD | Samsung 830 128GB OS SSD
Ze Best Moosic You'll Ever Hear

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dwightschrute:

Nja prestandan är riktigt kass i Hitman 5, grafiken är inte så imponerande.
Crowd systemet är bara fånigt och att de tror det är någonting nytt? Hallå Mardi'Gras i Hitman 4? Hade minst lika många, om inte fler on-screen. Och lika många copy-pastade gubbar! Fast där fungerade ju dock disguise systemet och banorna var öppna och inte linjära tråkiga + att vi visste något om de vi skulle döda istället för att hjärndött bara gå och döda allt.

Här diskuterar vi Tomb Raider och inte Hitman, du har din åsikt och han sin åsikt och jag accepterar båda två, gräv ner stridsyxan

Visa signatur

MSI RTX 3080 Gaming X | R7 3800X | 16 GB RAM @ 3600 MHz | Seasonic Prime Ultra 850W | Corsair MP510 960GB + Crucial MX 300 525GB

Permalänk
Inaktiv

Fasen, blev en förhandsbokning ändå via Steam. Får hoppas det levererar nu då!

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Gigabyte 7970 GHz Intel i5 2500K Corsair H80i Gigabyte Z68X-UD3H-B3 Rev Corsair 8Gb RAM 1333Mhz Corsair SSD 120 GB Corsair TX 750W

Grym house-lista http://open.spotify.com/user/mysteriz/playlist/6w1DWfFwJbIvdF...

Permalänk

Bokade det just på www.greenmangaming.com

Angav denna kod i kassan: GMG20-P4DLK-FKYRS och fick ytterligare 20% rabatt. Totalt kostade det 241kr
Fick Steam-key och 2st DLC-keys på en gång. Har redan aktiverat dessa och det funkar fint. Nu är det bara att pre-loada det och vänta

Permalänk
Skrivet av sm0ky:

Man ska inte förbeställa spel.. sluta genast.
http://www.youtube.com/watch?v=mf5Uj4XIT1Y

Preorder =/= Prepurchase

Personligen skulle jag aldrig betala för att förboka, utan gör det hos dem där det är gratis att förboka, och även att avboka om man inte längre är intresserad av spelet.

Visa signatur

| Mobo: B550 AORUS ELITE V2 | CPU: Ryzen 5600x | RAM: 32GB @ 3600MHz | GPU: Asus GTX 1070 ROG| |PSU:RM750x | Chassi: Fractal Design Define R5 | SSD: OCZ Vertex3 120GB + Force GT 240GB | HDD: 6TB | Skärm: Foris FS2333 | |Ljud: Xonar Essence STX |

Permalänk
Skrivet av Firkraag:

Om det var allmänkännedom, och ifall det hade några som helst bevis som styrkte det så skulle de blivit stämda så hårt att IGN skulle vara ett minne blott för längesedan.

Nej, det är nog bara haters och folk som fick en tår i ögat när de inte höll med en recension som "vet" det.

Skickades från m.sweclockers.com

Titta på denna review och försök att ärligt förklara hur den kan ha kommit fram på annat sätt än att de blivit betalda för den. Allt är ju lögner, visst, man kan tycka olika, men jämför man grafiken med ett spel från samma tid, märker att den är helt klart sub par, och ändå kallar grafiken "Amazing!" så är något uppenbarligen fel.

http://www.youtube.com/watch?v=OJvF-MBJMB8

"Incredible Visuals" och "Lots of content", som tydligen är två av spelets tre plus, är de ord som beskriver spelet sämst, då det är det kortaste och tommaste "RPGt" jag någonsin spelet, 10 timmar för hela storyn plus de flesta sidemissions, när man ändå tar det relativt lugnt, är knappast något man kan kalla "Lots of content", och texturerna är några av de lägst upplösta jag sätt på länge, som knappast kan kallas otroliga.

Visa signatur

| Mobo: B550 AORUS ELITE V2 | CPU: Ryzen 5600x | RAM: 32GB @ 3600MHz | GPU: Asus GTX 1070 ROG| |PSU:RM750x | Chassi: Fractal Design Define R5 | SSD: OCZ Vertex3 120GB + Force GT 240GB | HDD: 6TB | Skärm: Foris FS2333 | |Ljud: Xonar Essence STX |