Iphone 5 frys! Mobilen svarar inte på något!

Permalänk
Medlem

Iphone 5 frys! Mobilen svarar inte på något!

Hej alla på sweclockers! nu när jag skriver detta så är jag ganska stressad pga problemet,så ber om ursäkt för bristande information och stavfel,men nu till saken!

Jag har absolut ingen aning hur det inträffade,jag var inne på appstore och smsade samtidigt,höll på o ladda ner ett spel till iphonen (16GB),då får jag upp en varning om att det är för lite minne i mobilen,så jag går in och raderar en del spel,när jag ska gå ut från instöllningar och till homescreen reagerar inte mobilen,jag tönker inte så mycket på det,utan försöker igen..fortfarande inget.Jag testar att stänga av skärmen,det funkar inte försöker få fram siri,jag hör att siri startar men det syns inget på skärmen,jag inte heller stänga av mobilen för att det händer inget när jag håller inne startknappen...skärmen slocknar heller aldrig,blir rädd att den bränner fast..jag ska också tillägga att jag kan gå in på alla menyer i inställningar,jag kommer bara inte därifrån.Jg är väldigt försiktig med mobiler,så jag har inte tappat den.

Blir väldigt tacksam för svar! biter av fingrarna snart av oro!

Visa signatur

Lea här ^-^/
25, gym, kläder, bilar. Liite elektronik 👀

Permalänk
Avstängd
Skrivet av ItsLea:

Hej alla på sweclockers! nu när jag skriver detta så är jag ganska stressad pga problemet,så ber om ursäkt för bristande information och stavfel,men nu till saken!

Jag har absolut ingen aning hur det inträffade,jag var inne på appstore och smsade samtidigt,höll på o ladda ner ett spel till iphonen (16GB),då får jag upp en varning om att det är för lite minne i mobilen,så jag går in och raderar en del spel,när jag ska gå ut från instöllningar och till homescreen reagerar inte mobilen,jag tönker inte så mycket på det,utan försöker igen..fortfarande inget.Jag testar att stänga av skärmen,det funkar inte försöker få fram siri,jag hör att siri startar men det syns inget på skärmen,jag inte heller stänga av mobilen för att det händer inget när jag håller inne startknappen...skärmen slocknar heller aldrig,blir rädd att den bränner fast..jag ska också tillägga att jag kan gå in på alla menyer i inställningar,jag kommer bara inte därifrån.Jg är väldigt försiktig med mobiler,så jag har inte tappat den.

Blir väldigt tacksam för svar! biter av fingrarna snart av oro!

Hej!

Testa med att hålla inne väcka/vila knappen och hemknappen tills mobilen startar om. Så kallad soft reset.

Visa signatur

System: Corsair Obsidian 550D Midi Tower Svart || Corsair AX 850W PSU || Intel® Core i7-3770K Processor || ASUS P8P67-M || 2 x Intel® SSD 520 Series 180GB || Gigabyte GeForce GTX 670 2GB PhysX CUDA ||

Permalänk
Skrivet av ItsLea:

skärmen slocknar heller aldrig,blir rädd att den bränner fast..

Jag kan tyvärr inte hjälpa dig med ditt problem, men jag kan informera dig om att du inte behöver oroa dig över att den statiska bilden som syns ska brännas in. Det sker, mig veterligen, endast hos gamla plasma-skärmar.

Permalänk
Avstängd

ähh, du har väl garantin du kan köra på

Permalänk
Medlem
Skrivet av PowerNet:

Hej!

Testa med att hålla inne väcka/vila knappen och hemknappen tills mobilen startar om. Så kallad soft reset.

Skrivet av Subdubwise:

Jag kan tyvärr inte hjälpa dig med ditt problem, men jag kan informera dig om att du inte behöver oroa dig över att den statiska bilden som syns ska brännas in. Det sker, mig veterligen, endast hos gamla plasma-skärmar.

Powernet: Tack så mycket! svettigt..tack en engång!
sundubwise:skönt..:)

Visa signatur

Lea här ^-^/
25, gym, kläder, bilar. Liite elektronik 👀

Permalänk

Vänta tills batteriet dör och se vad som händer efter att du har laddat den.

Visa signatur

Testar telefoner och tillbehör: www.apetech.se

Permalänk

ha ha, iphone

Visa signatur

"It is ridiculous to say that TV-games is affecting kids. If say for example Pac-Man were affecting kids born in the 80'ies then we would
today have loads of youths running around in a dark room eating pills while they are listening to monotone music."

Permalänk
Skrivet av KlasXpress:

ha ha, iphone

Efter 15 år som Nokia användare så har du nog inte använt N8... Jävla rolig lur... Edter 3 dagar som iphone användare så blir det aldrig mer nokia.

Visa signatur

Intel Core i9-12900KF 5.2GHz+ HT Custom loop
MSI RTX 4080 Gaming X Trio 3030MHz
Asus ROG Maximus Apex Z690 (WI-FI)
Corsair Dominator Platinum 6200mhz 32GB CL36
Asus 34" TUF VG34VQL1B, NZXT H9 Flow, Corsair HX1200i, 970 Evo Plus, Asus ROG Strix Flare MX, Logitech G502 PS