Blizzard släpper Heart of the Swarm

Permalänk
Entusiast
Skrivet av Atlas Tasume:

Beställde mitt idag. Köper aldrig grisen i säcken.

Det är väldigt ansvarsfullt av dig att köpa det på release dagen så du hinner läsa recensioner och sådant innan.. eller vänta lite.. Det finns ju inga recensioner än så du kunde lika gärna ha förbokat som resten av oss då "grisen i säcken" är precis det du beställt..

Hursomhelst så bör ingen bli besviken av detta spel om de gillade Wings of Liberty.

Visa signatur

PS5 :: Switch :: Steam :: StarCraft II

Permalänk
Medlem

Det absolut bästa med Starcraft är ju att se på proffsmatcher. Det är iofs ganska kul att spela själv också. När man inte åker på stryk match efter match efter match..

Permalänk

Riktigt jävla grymt spel.
Känns genuint!

Grym MP och SP. Vad mer kan man begära? Grym story, sjukt snygga cutscenes.

5 av 5

Permalänk
Quizmaster Malmö 22

Köpte samlarutgåvan av Wings of Liberty för att jag lurade mig själv att StarCraft II skulle vara det bästa RTS liret på länge. Ångrade mig rätt kraftigt när jag väl började med matcher mot datorn o folk....

Är sugen på historien men det får vänta. Länge.

Visa signatur

[Gigabyte EP35-DS4][Intel Core 2 Duo E8400 3.0 Ghz][2x2GB Corsair XMS 2][Gainward GTX 570][Sandisk Extreme II 480GB][Corsair HX 620W][Fractal Design Define XL R4][Acer GD245HQBID]

Permalänk

Blir nog att beställa när tenta-p är över här på skolan

Permalänk
Medlem

Självklart är man kär i detta spel också. Jag har precis börjat lira Singleplayer och har kommit in en bit. Bra storytelling/missions/cut scenes. Känns väldigt polerat, men sen har vi multiplayer vilket är det jag spelar. Extremt kul, väldigt mycket nya fina units som gör att man behöver tänka efter mer när man spelar. Mothership core som protoss är verkligen skitkul. Widow mine från terran är mindre kul ;-).

Känns som ett bra polerat spel och en värdig uppföljare till Wings!

Visa signatur

Gaming: RTX 2070 & 3770k
Studier: MacBook pro retina 13
Ljud: QH-1339 & ett par rackans smidiga AirPods
Telefon: iPhone 6s plus
Skärm: ASUS 27" ROG Swift PG279Q med sån där g-sync

Permalänk
Medlem
Skrivet av Firkraag:

Det är väldigt ansvarsfullt av dig att köpa det på release dagen så du hinner läsa recensioner och sådant innan.. eller vänta lite.. Det finns ju inga recensioner än så du kunde lika gärna ha förbokat som resten av oss då "grisen i säcken" är precis det du beställt..

Hursomhelst så bör ingen bli besviken av detta spel om de gillade Wings of Liberty.

Suck...

Har kollat upp det med lite kompisar som redan skaffat det (USA/Kanada) och frågat runt hos lite folk som sysslar med spel-journalistik, så som TotalBiscuit. Och eftersom om att allt var green-light så finns det ingen anledning att vänta längre.

Visa signatur

Nybörjare på Linux? Se hit! #15665841

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tobbbe__:

Har aldrig haft ett spel på disc som installerat så sjukt långsamt som detta...

Dood! Wow med exp från skiva nån?

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

No man is free who is not master of himself

Permalänk
Medlem
Skrivet av Luminous:

Dood! Wow med exp från skiva nån?

Skickades från m.sweclockers.com

mm... speciellt med TBC, 9 skivor totalt.

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Mr.Borka:

Skojar du, eller? Storyn i StarCraft 2 var helt upp och ned. Halv-hjärtad och bytte ut alla intressanta karaktärer till Hollywood-utklipp. Multiplayer lider av stora problem i sin brist på djup där man hellre än att fokusera på micro-management hellre går efter den modernare tappningen utav Command & Conquer - där den som är snabbast med störst klump gubbar vinner.

StarCraft 2 är ett enormt kliv tillbaka för serien. Titta tillbaka på Brood War och vilken integritet som fanns i storyn och i karaktärerna. I tvåan gör Blizzard-Activision alla fel man möjligtvis kan göra.

http://www.youtube.com/watch?v=TA5nOOSRS4c

Jag menar gameplay mässigt.

Kunde inte give a rats ass about the campaign