Permalänk
Medlem
Skrivet av milo_:

JA!! Hade precis en liknande idé i en annan tråd.

Jag fick iden från några som ville köra dota 2 turnering sen när jag läste kommentar där så såg jag att någon ville ha bf3 turnering också tror det var den tråden jag såg det i

Visa signatur

CPU -->I7-3820
GPU -->2 x Nvidia680 GTX
OS --> Fedora

Permalänk
Medlem
Skrivet av BrekMx:

Låter ju skitbra, jag är på! Blir det i normal eller hc ? Föredrar som ovan att spela HC.

Skickades från m.sweclockers.com

Ja jag tycker också det ska vara HC

Skrivet av MuffinManxD:

Jag är på! Men känner att jag kommer förstöra för resten av laget då jag suger på BF3 :/

Det gör inget att man är dålig. Det är ingen seriös turnering. Jag är också dålig. Speciellt när jag kör mot sweclockare

Skrivet av Lan:

Har du tillgång till server för detta? Om du vill så kan du pm'a mig och snacka om det. Vi har en 16 spelare som lätt kan konfigureras och den är till för SweClockers medlemmar.

Nej jag har ingen server men täckte hyra en men om det finns en server för sweclockers så blir det perfekt

Visa signatur

CPU -->I7-3820
GPU -->2 x Nvidia680 GTX
OS --> Fedora

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sandia:

Ja jag tycker också det ska vara HC

Tycker själv att softcore/normal är skönare att spela men vägrar inte att spela HC om det är vad folk vill lira.

Visa signatur

<Dator 1> CPU: Intel I9 9900K@5Ghz | CPU Kylare: Noctua NH15 | MB: Asus Maximus XI Gene | RAM: G.Skill 32GB DDR4 3200MHz CL14 Trident | HDD: Samsung M.2 970 1tb | GPU: Asus RTX 3080TI Strix
<Dator 2> CPU: Intel I7 8700K@4.8Ghz | CPU Kylare: Be Quite Dark Rock Pro 4 | MB: Asus Z370-H | RAM: G.Skill 16GB DDR4 3600MHz CL16 Ripjaws V | HDD: Samsung M.2 970 500gb | GPU: Asus 2080 Dual

Permalänk
Medlem

i'm in... nVidia VS AMD låter bra

Visa signatur

CPU: Intel i7 8700K (H2O) GPU: ASUS GeForce GTX 770 DCII OC @ 1350Mhz
RAM: 16GB DDR4 Vengeance RGB 3600Mhz Moderkort: ASUS Prime Z370-A
Burk: Fractial Design Meshify C PSU: Corsair 800W
Systemdisk: Samsung EVO 840 250GB SSD Lagringsdisk: Samsung 1TB 7200rpm
Mus: Cyborg R.A.T 5 Tangentbord: Razer Black Widow Ultimate

Permalänk
Entusiast

Vore skoj... har lite dåligt med tid över och spelar oftast sent på kvällen eller natten. Men har jag möjlighet att delta så är jag all in

Permalänk
Medlem

Jag är på om jag har tid den dagen det händer

Visa signatur

Stationär dator: Ja. Stor skärm: Ja. Nöjd: Är man någonsin det?

Permalänk
Moderator
Moderator
Skrivet av Sandia:

...

Nej jag har ingen server men täckte hyra en men om det finns en server för sweclockers så blir det perfekt

Har du missat SweClockers BF Servrar och SweClockers Mumble?

Skicka ett pm med lite detaljer och en kort tidplan eller kom bara in på mumble och prata med oss så fixar vi det hela.

Visa signatur

Forumregler | Synpunkter på moderering i forumet? Kontakta via PM, Email eller kontaktformuläret.
Huvudadmin för Geeks Discord - Mötesplatsen för gamers

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lan:

Har du missat SweClockers BF Servrar och SweClockers Mumble?

Skicka ett pm med lite detaljer och en kort tidplan eller kom bara in på mumble och prata med oss så fixar vi det hela.

Nej jag har inte missat mumble servern. Men bf3 servern med 16 spelare har jag missat

Visa signatur

CPU -->I7-3820
GPU -->2 x Nvidia680 GTX
OS --> Fedora

Permalänk
Medlem

Men vad sägs om Lördag den 23 Mars om 10 dagar kl 20:00 då bör alla vara hemma från jobben?

Visa signatur

CPU -->I7-3820
GPU -->2 x Nvidia680 GTX
OS --> Fedora

Permalänk

Squad rush! Im in!

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

23:e mars går inte för mig dock men passar det för andra så!

Visa signatur

CPU: Intel i7 8700K (H2O) GPU: ASUS GeForce GTX 770 DCII OC @ 1350Mhz
RAM: 16GB DDR4 Vengeance RGB 3600Mhz Moderkort: ASUS Prime Z370-A
Burk: Fractial Design Meshify C PSU: Corsair 800W
Systemdisk: Samsung EVO 840 250GB SSD Lagringsdisk: Samsung 1TB 7200rpm
Mus: Cyborg R.A.T 5 Tangentbord: Razer Black Widow Ultimate

Permalänk
Medlem

Jag är på (Trots att Eyeballers är med )

Visa signatur

Stationär 1: Define R4 | MSI B450 tomahawk max | Corsair CX650M 650W | AMD Ryzen 5 3600 @4.2 MHz (1,35V) | Be Quiet! Pure Rock 2 | Kingston HyperX Fury Black DDR4 3600MHz 2x8GB | Palit GeForce RTX 2060 Super Dual 8GB
Stationär 2: Phanteks Eclipse P300 Glass | Asus B450 prime plus | XFX 550W Core Edition | AMD Ryzen 5 1600 (AF) @4.0 MHz (1,35V) | Deepcool Gammaxx 400 White | Corsair Vengeance LPX Black DDR4 3200MHz 2x8GB | Asus GeForce GTX 1660 Super dual 6GB
Stationär 3: Zalman Neo 7 | Chieftec Super Series 650W | AMD Ryzen 3 3100 | Aerocooler Cylon 4F | Corsair vengeance LPX Black DDR4 3200MHz 2x8GB | Palit GeForce GTX 1650 Super StormX HDMI DP 4GB
Bärbar: HP Elitebook x360 830 G8
HTPC: Asus VivoMini | Intel Core i7 8550U | 8 GB | Intel UHD Graphics 620

Permalänk
Medlem

Jag är på, har premium om det spelar någon roll.

Permalänk
Medlem

Låter väldigt intressant!

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Är det HC så är jag på! har dock inget lag.

Permalänk
Medlem

Jag är nog med! Ska höra med några fler!

Visa signatur

Burken: 3900x / ASUS RTX 2080Ti OC / G.Skill 16GB RAM 3600Mhz / ASUS ROG STRIX X570-F GAMING / BeQuiet 680W 80+ Gold / 500D RGB SE / Corsair iCUE H150i RGB PRO XT

Permalänk
Moderator
Moderator

*tråd flyttad*

Det nya forumet för Spelservrar, klaner och evenemang passar bättre nu när det ska bli en riktig händelse och inte bara undersökning.

Visa signatur

Forumregler | Synpunkter på moderering i forumet? Kontakta via PM, Email eller kontaktformuläret.
Huvudadmin för Geeks Discord - Mötesplatsen för gamers

Permalänk
Medlem

Det skulle vara kul om EYE-medlemmarna förelades över lagen, blir nog liiiite jämnare så.

Permalänk
Medlem

Det jag tänkte mig är att vi kör

4vs4 squad rush

Hardcore

Bäst av 3

Men ska vi köra med Double-elimination tournament eller single-elimination?

Så man får lägga upp ett schema med alla lag när dom ska spela

Skriv i den här tråden vilka ni spelar med om ni har ett lag. Och vad det heter

(Jag söker ett lag att spela med så om ni behöver spelare så är det bara skicka ett pm)

Visa signatur

CPU -->I7-3820
GPU -->2 x Nvidia680 GTX
OS --> Fedora

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sandia:

Det jag tänkte mig är att vi kör

4vs4 squad rush

Hardcore

Bäst av 3

Men ska vi köra med Double-elimination tournament eller single-elimination?

Så man får lägga upp ett schema med alla lag när dom ska spela

Skriv i den här tråden vilka ni spelar med om ni har ett lag. Och vad det heter

(Jag söker ett lag att spela med så om ni behöver spelare så är det bara skicka ett pm)

Varför inte köra med samma inställningar som ESL använder?

Permalänk
Medlem
Skrivet av milo_:

Varför inte köra med samma inställningar som ESL använder?

Du menar dom här inställningarna på servern?

Punkbuster: ON FriendlyFire: ON TeamBalance: OFF KillCam: OFF MiniMap: ON CrossHair: ON 3DSpotting: OFF MiniMapSpotting: ON HardCore: OFF regenerate Health: ON Ticketratio: default (20) Startdelay: 30s (default) Spawn only on Squadleader: OFF Unlocks: all unlocked

Visa signatur

CPU -->I7-3820
GPU -->2 x Nvidia680 GTX
OS --> Fedora

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sandia:

Du menar dom här inställningarna på servern?

Punkbuster: ON FriendlyFire: ON TeamBalance: OFF KillCam: OFF MiniMap: ON CrossHair: ON 3DSpotting: OFF MiniMapSpotting: ON HardCore: OFF regenerate Health: ON Ticketratio: default (20) Startdelay: 30s (default) Spawn only on Squadleader: OFF Unlocks: all unlocked

Precis. Det känns som en fin blandning mellan Normal och Hardcore.

Permalänk
99:e percentilen

Röstar ja med tillägget att det ska vara 4v4. 5v5 innebär dels att alla inte får plats i samma Squad och dels tycker jag det är svårt att koordinera sitt spel tillsammans med fler än fyra.

Visa signatur

Skrivet med hjälp av Better SweClockers

Permalänk
Medlem

Jag är på.

Visa signatur

ASUS MAXIMUS VI FORMULA Z87 - Intel Core i7 4770K 4.7Ghz - EVGA GeForce GTX 980ti sc 6GB - Corsair Vengeance 24GB 1600Mhz DDR3 - Corsair SSD Force 3 120GB - SSD Samsung Pro 250 - Phanteks Enthoo Primo -

Permalänk
Medlem

Kan inte vara med . Har blivit hackad . Något man kan göra ?

Visa signatur

Phanteks P500A Vitt | R7 5800X | Gigabyte X570S Aero G | Asus Strix 3080 White edition | 32 GB Kingston 3600MHz | AW3423DW
Beyerdynamic DT880 600 & Beyerdynamic DT770 250 | Sennheiser HD 58X | Tin T2 Pro | Samtliga billiga Koss | Sony MDR-1A & WH-1000XM3 | Grace SDAC + Darkvoice 336 | O2+ODAC | JBL LSR305

Permalänk

Jag är sjukt på!

Sen de som inte har lag kan sätta ihop ett lag! Jag har inget lag heller...

Visa signatur

Basement dveller

Permalänk
Medlem

Skulle ju kanske vara intressant!

Visa signatur

|Moderkort: Asus ROG Strix B650E-I Gaming Wifi |GPU: Sapphire Nitro+ RX 7900 XT
|CPU: Ryzen 7 7800X3D |PSU: Corsair RM750X V2 |SSD: Samsung 970 EVO 1TB
|Minne: 32GB Kingston Fury DDR5 6000 Mhz |Chassi: Lian Li O11 Air Mini
|Datorskärm: Acer XR383CURP 38" 1600p 144Hz

Permalänk
Medlem
Skrivet av Marreboy:

Kan inte vara med . Har blivit hackad . Något man kan göra ?

Kontakta EA:s support? Då måste du kunna bevisa att det är du som är innehavaren av spelet.

Permalänk
Medlem

23 mars fungerar utmärkt. Jag är på, har inte heller något lag. Kan gärna bli indelad i något. Bara man får vara med och lira lite med medlemmarna!

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Vågar inte vara med om Eyeballers ska vara med.

Visa signatur

Beyerdynamic DT770 Pro 80 Ω
CM Storm Quick Fire TK Brown
Zowie FK1+