Permalänk

MSI Recorder fråga.

Jag är noob på att recorda och har lyckats få reda på hur man recordar med MSI Afterburner. Tänkte recorda en video när jag kör flight Sim x (FSX) Och efter ca. 20 minuter så står det 17000MB......nu,har jag fel om jag tror att videon kommer ta 17GB av min hårddisk? Då just denna flygtur skulle ta minst 10 - 15 minuter till Om inte,vad står det för?

Visa signatur

Proccesor:i5 3450 3,1 Ghz Grafik:GeForce GTX 650Ti 2GB Moderkort:MSI Z77A-G43 ATX Chassi:NZXT Source 210 Elite The voltage :D :Be quiet! Pure power L7 530W Bronze 80+ RAM:Corsair 8GB 1333Mhz HDD:1TB Western digital blue Skärm:BenQ 21,5 LED

Permalänk

Jag tror man gör det med deras "Afterburner" mjukvara. Har faktiskt aldrig testat den men den går att ladda ner här: http://eu.msi.com/product/vga/N680GTX-Twin-Frozr-2GD5-OC-.html#/?div=Utility&os=All Ska nog ta en titt själv och se om det är nått att ha.

Permalänk
Skrivet av Kattfisken:

Jag tror man gör det med deras "Afterburner" mjukvara. Har faktiskt aldrig testat den men den går att ladda ner här: http://eu.msi.com/product/vga/N680GTX-Twin-Frozr-2GD5-OC-.html#/?div=Utility&os=All Ska nog ta en titt själv och se om det är nått att ha.

jojo,fast NÄR jag recordar så går MB räknaren upp i 17000. Är det vanligt när man recordar?

Visa signatur

Proccesor:i5 3450 3,1 Ghz Grafik:GeForce GTX 650Ti 2GB Moderkort:MSI Z77A-G43 ATX Chassi:NZXT Source 210 Elite The voltage :D :Be quiet! Pure power L7 530W Bronze 80+ RAM:Corsair 8GB 1333Mhz HDD:1TB Western digital blue Skärm:BenQ 21,5 LED

Permalänk
Medlem

Jag antar att det precis som FRAPS ger raw filer som output, så det låter normalt.

Permalänk
Skrivet av 420GBGlass:

jojo,fast NÄR jag recordar så går MB räknaren upp i 17000. Är det vanligt när man recordar?

Sorry är tydligen lite halft hjärndöd idag.. Men det är helt normalt. x)

Permalänk
Skrivet av kalkih:

Jag antar att det precis som FRAPS ger raw filer som output, så det låter normalt.

Hmm,jag slutade att recorda när den var på '17k mb' och när jag kollar på sparade recordings så står det faktiskt 17,8 Gb under videon......är det bara temporärt...eller.... :/

Visa signatur

Proccesor:i5 3450 3,1 Ghz Grafik:GeForce GTX 650Ti 2GB Moderkort:MSI Z77A-G43 ATX Chassi:NZXT Source 210 Elite The voltage :D :Be quiet! Pure power L7 530W Bronze 80+ RAM:Corsair 8GB 1333Mhz HDD:1TB Western digital blue Skärm:BenQ 21,5 LED