[BF3] Hjälp en gröngöling att bli bättre

Permalänk
Entusiast

Skit i statsen... gör det som är skoj? Jag försöker väldigt ofta köra jihad-jeep, C4:a tanks m.m... speciellt jihad-jeep är svårt när nåt spärrmongo kör AA utan att göra nån nytta eller när fiendelaget är överlägsna i luften.

Känslan när man C4:at flera tanks på raken med 2 pers i och även dödsmördat de som hoppar ut för att döda dig är underbar

Permalänk
Medlem

Kolla även in JackFrags Betterfield filmer, har faktiskt gått lite bättre för mig sedan jag började tänka mer på de saker han tar upp.

http://www.youtube.com/playlist?list=PL73482CBF8157E7B5

Permalänk

Assult är riktigt kul när man kör team death match
Allt över 32 spelare, rush funkar prima samt CQ banor. CTF har nyss släppts och kan bli verkligen roligt!

Hitta din spel stil, är du en spreyer eller aimer? Rusar eller campar? team player eller mer solo?
Där efter testa alla vapen bara för känna hur de funkar, m416 är ett väldigt stabilt vapen och en mycket bra start
Pröva också silencer, olika aims och känn efter in game vilket som passar dig bäst. Man hittar till slut och där efter anpassar man sina "main core" addons till de flesta vapen, kanske små ändringar berorende på bana eller game.

Sen spela på, kriga och va inte rädd för dö. När du dör lär du dig hur (var) och varför du dog, desso bättre du blir desso roligare blir det. Pröva också andra classer för känna efter vad assult inte har!

Visa signatur

•̪̀● Corei7 •̪̀●

Permalänk

Kan säga en sak: Försök lära dig använda vapen som skjuter dit du siktar, d.v.s. ta räkna bort alla vapen som spray and prayar ex. m416.
För assault (som oftast är den bästa klassen att köra): Kör istället med m16a3 för medelrange, ak47 för lång range och i close combat f2000. Tillbehör: cobra sight, foregrip och heavy barrel
För engineer: m4a1 (bra alla ranger), cobra, foregrip och heavy barrel
För support: Kör inte support om du inte tänker använda bipod och då kör du pkp pecheneg. bipod, m145cope, extended mag.
Recon: Tänker du köra recon så våga följa med spelet så att du befinnerdig på halvlångt avstånd och våga pusha. Ofta ligger mindre bra snipers alldeles för långt bak. Kör med singel bolt action och 8x siktet. Headshotta. Tillbehör: 8x scope, single bolt, laser:

Sen tänk på att använda dina abilities (medkit m.m.) så ofta du kan och var inte rädd för att pusha framåt! Good luck!

Visa signatur

Ny burk: 7600x, X670E-plus, RTX3080, 32GB DDR5, 2 TB NVMe, 8TB 3.5"
Pensionerad burk: x5650@3.5 GHz, GTX 670, 12 GB DDR3

Permalänk
Skrivet av rallyreavan91:

Kan säga en sak: Försök lära dig använda vapen som skjuter dit du siktar, d.v.s. ta räkna bort alla vapen som spray and prayar ex. m416.

M416 är ju en av dom bästa vapnen i spelet

Permalänk
Skrivet av larsamagnusson:

M416 är ju en av dom bästa vapnen i spelet

Ja du har rätt: en av de bästa. Lite lägre spread än m16, men också lägre rounds per minute. Har själv aldrig gillat m416 utan tyckt att den känts sprayigare än m16 i alla situationer jag provat. Detta stämmer dock inte enligt fakta (se länk).

http://symthic.com/bf3-weapon-charts?assault=1&sort=Class&adsc=DESC&attc=None

Visa signatur

Ny burk: 7600x, X670E-plus, RTX3080, 32GB DDR5, 2 TB NVMe, 8TB 3.5"
Pensionerad burk: x5650@3.5 GHz, GTX 670, 12 GB DDR3

Permalänk
Skrivet av rallyreavan91:

Ja du har rätt: en av de bästa. Lite lägre spread än m16, men också lägre rounds per minute. Har själv aldrig gillat m416 utan tyckt att den känts sprayigare än m16 i alla situationer jag provat. Detta stämmer dock inte enligt fakta (se länk).

http://symthic.com/bf3-weapon-charts?assault=1&sort=Class&adsc=DESC&attc=None

fast om man ska spraya enbart, så väljer jag nog aek ist:)

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ernesto:

Siktena spelar mindre roll. Järnsikten räcker långt. Det är inte ett materialspel.
Det är ju bara att nöta på. Spela mycket så blir du bättre. Tänk hela tiden på vad du gjorde för fel och varför du dog. Sen gör du bättre nästa gång. Det är ALDRIG ditt lags fel, eller någon annans fel, eller nån overpowered vapen. Det är alltid ditt eget fel. Alltid.

Måste säga att jag har svårt att klandra mig själv när jag rusar objektiv när halva mitt lag är snipers och man tillslut blir låst och konstant dödad i sin egen bas tills matchen är slut

Visa signatur

AMD Ryzen 5 3600X | Nvidia RTX 2060 | 16GB Corsair-minnen @ 3000 MHz

Permalänk
Medlem

Den bästa metoden för att utvecklas är att spela med vänner.

Ensam så är du svag, men om du lirar med en person du ofta lirar med så känner man varandra, men lär sig arbeta som stridspartners. Det gör att man ofta kan överleva mycket längre och därför få mer aktiv tid på att öva sitt sikte på motståndarlaget.

Om du kör conquest av något slag, så var inte rädd för att "campa", i detta fall försvara en bas. I FPS sammanhang så ses ofta camping som en negativ spelmetod; Vilket det är om man ligger uppe i ett berg eller i ett hus långt borta.
Om du försvarar en bas så kommer ditt lag garanterat ha en högre chans att vinna, då matchen egentligen går ut på att ha mest baser. Det positiva är också att du vet att fienderna kommer att komma till dig!
(Självklart behöver man utvärdera situationen, hur ser läget ut? Kanske är det bättre om jag tar en ny bas och försvarar den istället då den är närmare till fronten).

Permalänk
Skrivet av larsamagnusson:

fast om man ska spraya enbart, så väljer jag nog aek ist:)

Aek är nice, men har man lärt sig lira med f2000 så är det ännu roligare. Mitt favorit assult vapen

Aek har dock tightare sprey, vissa banor drar mer nytta av just denna fördel

Visa signatur

•̪̀● Corei7 •̪̀●

Permalänk
Skrivet av rallyreavan91:

Ja du har rätt: en av de bästa. Lite lägre spread än m16, men också lägre rounds per minute. Har själv aldrig gillat m416 utan tyckt att den känts sprayigare än m16 i alla situationer jag provat. Detta stämmer dock inte enligt fakta (se länk).

http://symthic.com/bf3-weapon-charts?assault=1&sort=Class&adsc=DESC&attc=None

Jag har aldrig gillat den heller Den känns så svag om man jämför med M16A3 trots att den inte är det. Jag vet inte om det beror på att jag har blivit så duktig med ett vapen att jag tycker alla andra är skit.

Jag har 35.000 kills med M16A3 och ca 5000 med m416. PÅ något sätt missar jag mycket mer med m416 , men det kan som sagt vara en vanesak. Jag har en polare som är riktigt bra med m416 , men suger med M16A3.

Vad det gäller f2000 är den grym , synd bara att recoil är så hög på den. Lär man sig bursta med den kan man ha riktigt skoj på en mindre bana.

Visa signatur

http://battlelog.battlefield.com/bf4/user/xR_III666III_I/
YT https://www.youtube.com/user/IIIRef/videos
Intel Core I7 12700K Corsair 32GB 3600MHz ASUS PRIME Z690-P D4
ZOTAC 4080 GTX EVGA 1000w, Samsung G8 OLED

Permalänk
Medlem

Oj vilken revamp tråden fick helt plötsligt!
Alla tips uppskattas.

Skrivet av Axelind:

Tja själv har jag spelat närmare 500 timmar o är snart Col64, och i början var jag inte så bra, det är alltid så :/ Men jag gillar att köra conquest på Noshar Canals, inte large utan vanligt med 3 flaggor

Väldigt kul, banan är normalstor osv.

om du vill lira med mig nån gång så är det bara att söka Axelind på battlelog och adda mig

Adda gärna mitt trollkonto med IborrowThis

Så kanske du kan lära dig något

Okej, fixat!

Skrivet av Az1337:

Gå med i levelbf och teamstacka så kommer du bli "bättre", ja iallfall när det gäller stats.

Vet inte vad levelbf är riktigt, men jag ansökte om medlemskap i platoonen i alla fall.

Skrivet av Reyintaz:

Den bästa metoden för att utvecklas är att spela med vänner.

Ensam så är du svag, men om du lirar med en person du ofta lirar med så känner man varandra, men lär sig arbeta som stridspartners. Det gör att man ofta kan överleva mycket längre och därför få mer aktiv tid på att öva sitt sikte på motståndarlaget.

Om du kör conquest av något slag, så var inte rädd för att "campa", i detta fall försvara en bas. I FPS sammanhang så ses ofta camping som en negativ spelmetod; Vilket det är om man ligger uppe i ett berg eller i ett hus långt borta.
Om du försvarar en bas så kommer ditt lag garanterat ha en högre chans att vinna, då matchen egentligen går ut på att ha mest baser. Det positiva är också att du vet att fienderna kommer att komma till dig!
(Självklart behöver man utvärdera situationen, hur ser läget ut? Kanske är det bättre om jag tar en ny bas och försvarar den istället då den är närmare till fronten).

Problemet med detta är att jag inte har några vänner som spelar BF3, inte på PC i alla fall. De squads men hamnar i är oftast helt menlöst att försöka samarbeta med då alla bara kör sitt eget race. Jag försöker oftast hänga på någon i squaden för att supporta med medkits/ress/whatever och pusha objectives, men gensvaret är oftast obefintligt. Så det blir en hel del "lone wolf" ute på slagfältet, med blandat resultat. I Close Quarters och små TDM banor funkar lone wolf grejjen rätt bra, kör då med FAMAS (RDS, foregrip, flashsup.). På större banor blir det mer mixa och matcha med utrustning och klasser för att hitta en kombo som funkar, jag har inte låst upp så mycket dock så valmöjligheterna är minst sagt begränsade.

Visa signatur

AMD Ryzen 5 7600X, ASUS TUF B650-Plus wifi, Kingston Fury Beast 32GB 6000Mhz CL30, Kingston KC3000 2TB, Sapphire 7800 XT Pulse, Peerless Assassin 120, DarkPower 630W, Benq XL2411T + DELL U2312HM, Phanteks Eclipse P400S

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zero Cool:

Problemet med detta är att jag inte har några vänner som spelar BF3, inte på PC i alla fall. De squads men hamnar i är oftast helt menlöst att försöka samarbeta med då alla bara kör sitt eget race. Jag försöker oftast hänga på någon i squaden för att supporta med medkits/ress/whatever och pusha objectives, men gensvaret är oftast obefintligt. Så det blir en hel del "lone wolf" ute på slagfältet, med blandat resultat. I Close Quarters och små TDM banor funkar lone wolf grejjen rätt bra, kör då med FAMAS (RDS, foregrip, flashsup.). På större banor blir det mer mixa och matcha med utrustning och klasser för att hitta en kombo som funkar, jag har inte låst upp så mycket dock så valmöjligheterna är minst sagt begränsade.

Känner igen mig där... spelet hade varit sååå mycket roligare om man hade haft vänner att spela med. Eller behöver fan inte ens vara vänner utan bara folk som _VILL_ spela med lite teamplay.

Visa signatur

Intel i7 6700K @ 4,4 Ghz | MSI Z170 KRAIT GAMING 3X | be quiet! Dark Rock 4 | 16 GB Kingston HyperX Fury 2133 Mhz | Asus RTX 3060 OC | PNY XLR8 CS3030 500 GB | Samsung 860 QVO 1 TB

Permalänk
Skrivet av Zero Cool:

Oj vilken revamp tråden fick helt plötsligt!
Alla tips uppskattas.

Okej, fixat!

Vet inte vad levelbf är riktigt, men jag ansökte om medlemskap i platoonen i alla fall.

Problemet med detta är att jag inte har några vänner som spelar BF3, inte på PC i alla fall. De squads men hamnar i är oftast helt menlöst att försöka samarbeta med då alla bara kör sitt eget race. Jag försöker oftast hänga på någon i squaden för att supporta med medkits/ress/whatever och pusha objectives, men gensvaret är oftast obefintligt. Så det blir en hel del "lone wolf" ute på slagfältet, med blandat resultat. I Close Quarters och små TDM banor funkar lone wolf grejjen rätt bra, kör då med FAMAS (RDS, foregrip, flashsup.). På större banor blir det mer mixa och matcha med utrustning och klasser för att hitta en kombo som funkar, jag har inte låst upp så mycket dock så valmöjligheterna är minst sagt begränsade.

Jag har en platon där vi är några vänner i som spelar ofta tillsammans. Du kan invita mig så kan jag säga till när vi kör så kan du lära dig ett och annat, mitt nick är
666ReficuL666.

Vi spelar i princip varje dag och de flesta är lvl 100 colonels som har spelat över 800 timmar. Du kommer garanterat att ha kul och vi kan bidra med tips och förslag.

Visa signatur

http://battlelog.battlefield.com/bf4/user/xR_III666III_I/
YT https://www.youtube.com/user/IIIRef/videos
Intel Core I7 12700K Corsair 32GB 3600MHz ASUS PRIME Z690-P D4
ZOTAC 4080 GTX EVGA 1000w, Samsung G8 OLED

Permalänk
Medlem

Varför bara spela för att få bra stats?
ingen bryr sig om du har 1-10K/D eller 100-2000spm!

Spela gör man för att ha roligt (iaf jag)

Permalänk
Medlem
Skrivet av TNordmark:

Varför bara spela för att få bra stats?
ingen bryr sig om du har 1-10K/D eller 100-2000spm!

Spela gör man för att ha roligt (iaf jag)

Jag håller med dig helt och hållet. Saken är den att jag inbillar mig att jag skulle ha ännu roligare om jag hade djupare kunskap om spelmekaniken, vapnen, kartorna osv.
Spelet Är roligt redan, men jag vill ha ännu roligare!

Skickades från m.sweclockers.com

Skrivet av sadin:

Jag har en platon där vi är några vänner i som spelar ofta tillsammans. Du kan invita mig så kan jag säga till när vi kör så kan du lära dig ett och annat, mitt nick är
666ReficuL666.

Vi spelar i princip varje dag och de flesta är lvl 100 colonels som har spelat över 800 timmar. Du kommer garanterat att ha kul och vi kan bidra med tips och förslag.

Skickar en vänförfrågan ikväll då

Visa signatur

AMD Ryzen 5 7600X, ASUS TUF B650-Plus wifi, Kingston Fury Beast 32GB 6000Mhz CL30, Kingston KC3000 2TB, Sapphire 7800 XT Pulse, Peerless Assassin 120, DarkPower 630W, Benq XL2411T + DELL U2312HM, Phanteks Eclipse P400S

Permalänk
Skrivet av Zero Cool:

Jag håller med dig helt och hållet. Saken är den att jag inbillar mig att jag skulle ha ännu roligare om jag hade djupare kunskap om spelmekaniken, vapnen, kartorna osv.
Spelet Är roligt redan, men jag vill ha ännu roligare!

Skickades från m.sweclockers.com

Skickar en vänförfrågan ikväll då

Gött. Då får du följa med oss på lite killing

Visa signatur

http://battlelog.battlefield.com/bf4/user/xR_III666III_I/
YT https://www.youtube.com/user/IIIRef/videos
Intel Core I7 12700K Corsair 32GB 3600MHz ASUS PRIME Z690-P D4
ZOTAC 4080 GTX EVGA 1000w, Samsung G8 OLED

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zero Cool:

I Close Quarters och små TDM banor funkar lone wolf grejjen rätt bra, kör då med FAMAS (RDS, foregrip, flashsup.). På större banor blir det mer mixa och matcha med utrustning och klasser för att hitta en kombo som funkar, jag har inte låst upp så mycket dock så valmöjligheterna är minst sagt begränsade.

Om du gillar assault och inte vill köra M16 så kan du ju testa AUG A3, den är ganska enkel att låsa upp och ganska nybörjarvänlig om jag inte missminner mig helt. Kasta på en Heavy barrel och sikta mycket så kan du träffa det mesta. Räkna inte med att vinna några eldstrider i närkamp bara.

Visa signatur

Primär: R9 3900X | ASUS X570-F Gaming | NH-D15 | 64GB@3200MHz | RTX 3080 10GB | Seasonic 850W | Fractal Define R6 |
Gamla bettan: i5 750@3.8GHz | 8GB | HD5770 | Corsair VS 550W | FD R2 |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Willhelm:

Om du gillar assault och inte vill köra M16 så kan du ju testa AUG A3, den är ganska enkel att låsa upp och ganska nybörjarvänlig om jag inte missminner mig helt. Kasta på en Heavy barrel och sikta mycket så kan du träffa det mesta. Räkna inte med att vinna några eldstrider i närkamp bara.

Ska undersöka hur man får tillgång till den, och testa. Tack!

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

AMD Ryzen 5 7600X, ASUS TUF B650-Plus wifi, Kingston Fury Beast 32GB 6000Mhz CL30, Kingston KC3000 2TB, Sapphire 7800 XT Pulse, Peerless Assassin 120, DarkPower 630W, Benq XL2411T + DELL U2312HM, Phanteks Eclipse P400S

Permalänk
Skrivet av Pvt_Rinzler:

Jag har aldrig gillat den heller Den känns så svag om man jämför med M16A3 trots att den inte är det. Jag vet inte om det beror på att jag har blivit så duktig med ett vapen att jag tycker alla andra är skit.

Jag har 35.000 kills med M16A3 och ca 5000 med m416. PÅ något sätt missar jag mycket mer med m416 , men det kan som sagt vara en vanesak. Jag har en polare som är riktigt bra med m416 , men suger med M16A3.

Vad det gäller f2000 är den grym , synd bara att recoil är så hög på den. Lär man sig bursta med den kan man ha riktigt skoj på en mindre bana.

tyckte om m16 i början, men sen svek det över till m416 och lärt mej den utantill.

F2000 har jag börjat lira med nu, helt otroligt grym med foregrip och flash suppreser

Permalänk
Skrivet av larsamagnusson:

tyckte om m16 i början, men sen svek det över till m416 och lärt mej den utantill.

F2000 har jag börjat lira med nu, helt otroligt grym med foregrip och flash suppreser

F2000 är grym , men bara i närkamp. På långt håll blir det svårt att vinna några strider. Jag har även börjat använda M16A3 med supressor vilket jag tycker är riktigt bra. Långa avstånd får man bara sikta lite högre pga. bulletdrop.

Jag skulle älska AEK om det inte var för reloaden. Har en polare som är kung på M416 och han har verkligen svårt att använda annat vapen än den. Det är ganska kul att vissa gillar ett vapen , men ogillar annat. Jag har testat alla, men det är ingen som känns så bra som M16A3.

När det gäller aug så föredrar jag hellre den framför M416. Tycker den är lätt att sikta med och recoilen är minimal. Finns också ett annat sak som är bra och det är bulletspread.

Visa signatur

http://battlelog.battlefield.com/bf4/user/xR_III666III_I/
YT https://www.youtube.com/user/IIIRef/videos
Intel Core I7 12700K Corsair 32GB 3600MHz ASUS PRIME Z690-P D4
ZOTAC 4080 GTX EVGA 1000w, Samsung G8 OLED

Permalänk
Medlem

Kör först som medic. Du kommer se dina döda allierade på kartan och kan då börja gissa dig till att det finns en rödning i närheten. Rikta även in dig på att ta objekt. Du vet att fienden kommer till den punkten för eller senare.

Visa signatur

Ominous Doctrines Of The Perpetual Mystical Macrocosm

Permalänk
Medlem

1: Spring omkring med en pistol med hyffsat många spelare i team death match för att träna upp reaktionsförmågan
2: Öva upp förmågan att ha koll på minimappen samtidigt som man försöker ha uppsyn på annat än det som ligger precis framför vapnet. Exempelvis kan man öva upp att snabbt flukta på minimappen medan man drar iväg några skurar med skott.

Göra två saker samtidigt är nyttigt

Tänk på att andra får roligare om man agerar kanonmat

Permalänk
Skrivet av klk:

1: Spring omkring med en pistol med hyffsat många spelare i team death match för att träna upp reaktionsförmågan
2: Öva upp förmågan att ha koll på minimappen samtidigt som man försöker ha uppsyn på annat än det som ligger precis framför vapnet. Exempelvis kan man öva upp att snabbt flukta på minimappen medan man drar iväg några skurar med skott.

Göra två saker samtidigt är nyttigt

Tänk på att andra får roligare om man agerar kanonmat

Jag och en polare tog honom på en Noshar omgång. Där kan man träna på reaktionsförmåga ehehe.

Visa signatur

http://battlelog.battlefield.com/bf4/user/xR_III666III_I/
YT https://www.youtube.com/user/IIIRef/videos
Intel Core I7 12700K Corsair 32GB 3600MHz ASUS PRIME Z690-P D4
ZOTAC 4080 GTX EVGA 1000w, Samsung G8 OLED

Permalänk
Medlem
Skrivet av klk:

1: Spring omkring med en pistol med hyffsat många spelare i team death match för att träna upp reaktionsförmågan
2: Öva upp förmågan att ha koll på minimappen samtidigt som man försöker ha uppsyn på annat än det som ligger precis framför vapnet. Exempelvis kan man öva upp att snabbt flukta på minimappen medan man drar iväg några skurar med skott.

Göra två saker samtidigt är nyttigt

Tänk på att andra får roligare om man agerar kanonmat

Varför pistol framför något annat vapen?

Minimappen håller jag hyfsad koll på. På vissa banor är man ju en aning paranoid, så av ren självbevarelsedrift glor jag på minimappen.

Skrivet av Pvt_Rinzler:

Jag och en polare tog honom på en Noshar omgång. Där kan man träna på reaktionsförmåga ehehe.

Just Noshar är en sådan bana där paranoian smyger sig på. Det finns väl få kartor med så många skrymslen och vrår på!? 360 graders eyefinity någon?

Visa signatur

AMD Ryzen 5 7600X, ASUS TUF B650-Plus wifi, Kingston Fury Beast 32GB 6000Mhz CL30, Kingston KC3000 2TB, Sapphire 7800 XT Pulse, Peerless Assassin 120, DarkPower 630W, Benq XL2411T + DELL U2312HM, Phanteks Eclipse P400S

Permalänk
Skrivet av Zero Cool:

Varför pistol framför något annat vapen?

Minimappen håller jag hyfsad koll på. På vissa banor är man ju en aning paranoid, så av ren självbevarelsedrift glor jag på minimappen.

Just Noshar är en sådan bana där paranoian smyger sig på. Det finns väl få kartor med så många skrymslen och vrår på!? 360 graders eyefinity någon?

Heehe. Du måste lära dig att hålla dig nära mig och X så blir det bra, men jag förstår att det kan vara lite svårt med så mycket folk. Har du svårt att se oss kan du testa att ha colorblind på. Det blir faktiskt lätare att se sina squad members.

Jag tycker dock att du har blivit bättre och utvecklas hela tiden, men som X säger sluta vara Rambo och försök att ta täckning ibland:)

Visa signatur

http://battlelog.battlefield.com/bf4/user/xR_III666III_I/
YT https://www.youtube.com/user/IIIRef/videos
Intel Core I7 12700K Corsair 32GB 3600MHz ASUS PRIME Z690-P D4
ZOTAC 4080 GTX EVGA 1000w, Samsung G8 OLED

Permalänk
Skrivet av foxzox7:

Spring inte framför din kamrater;) Vänta på de som gör det misstaget men utan att campa för mycket.

ajajaj! hatar sånna som dig på CS!!

OnT!

Började spela bf3 i lördas och jag värmde upp med att kolla på band of brothers och the pacifik nydligen (igen) och mina covering fires gör ju resultat i min kd iaf!

Visa signatur

Enthoo luxe | Custom loop |
GTX TITAN 3-Way SLI | 3960x@5ghz | x79 black edition
32GB ram | Samsung EVO 500GB | Lepa G1600 | <3

HTPC rajintek styx | i5 2500k@4,8ghz | GTX TITAN |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Pvt_Rinzler:

Heehe. Du måste lära dig att hålla dig nära mig och X så blir det bra, men jag förstår att det kan vara lite svårt med så mycket folk. Har du svårt att se oss kan du testa att ha colorblind på. Det blir faktiskt lätare att se sina squad members.

Jag tycker dock att du har blivit bättre och utvecklas hela tiden, men som X säger sluta vara Rambo och försök att ta täckning ibland:)

Kör med colorblind på sedan en tid tillbaka, och jag har inga problem med att se vart ni är. Det svåra är att hålla samma tempo som er när ni väl sätter fart

Sen mina Rambo-tendenser, det är kul att hoppa rakt in på 4 fiender ibland, en vacker dag lyckas man stå ensam kvar som överlevande! ,-)
MEN jag kan helt klart bli bättre på att inte springa över öppna ytor, det håller jag med om. Mina suicidemissions är mest på skoj hehe.

Visa signatur

AMD Ryzen 5 7600X, ASUS TUF B650-Plus wifi, Kingston Fury Beast 32GB 6000Mhz CL30, Kingston KC3000 2TB, Sapphire 7800 XT Pulse, Peerless Assassin 120, DarkPower 630W, Benq XL2411T + DELL U2312HM, Phanteks Eclipse P400S

Permalänk
Skrivet av Zero Cool:

Kör med colorblind på sedan en tid tillbaka, och jag har inga problem med att se vart ni är. Det svåra är att hålla samma tempo som er när ni väl sätter fart

Sen mina Rambo-tendenser, det är kul att hoppa rakt in på 4 fiender ibland, en vacker dag lyckas man stå ensam kvar som överlevande! ,-)
MEN jag kan helt klart bli bättre på att inte springa över öppna ytor, det håller jag med om. Mina suicidemissions är mest på skoj hehe.

Det är alltid kul att se , ahahaha

Visa signatur

http://battlelog.battlefield.com/bf4/user/xR_III666III_I/
YT https://www.youtube.com/user/IIIRef/videos
Intel Core I7 12700K Corsair 32GB 3600MHz ASUS PRIME Z690-P D4
ZOTAC 4080 GTX EVGA 1000w, Samsung G8 OLED