[MineCraft] Malmö server 200/10 lina dedikerad xeon burk. (Authme)

Permalänk
Medlem

Nu har vi även en egen hemsida
http://swedreamland.enjin.com/

Permalänk
Medlem

Har nu varit aktiv på servern under någon vecka, och trivs bra. Spelar där under namnet "MarioLecter". Trevlig stämning och aktiva admins/modereratorer. Dessutom flertalet trevliga projekt på gång på servern. Någon ont om folk vissa kvällar bara. Om du som swec'are letar server så kan jag varmt rekommendera denna! Tackar för en trevlig server mr Admin (:

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jory89:

Har nu varit aktiv på servern under någon vecka, och trivs bra. Spelar där under namnet "MarioLecter". Trevlig stämning och aktiva admins/modereratorer. Dessutom flertalet trevliga projekt på gång på servern. Någon ont om folk vissa kvällar bara. Om du som swec'are letar server så kan jag varmt rekommendera denna! Tackar för en trevlig server mr Admin (:

Det är du som är Mario alltså!

Kul att du gillar servern. Det börjar faktiskt bli bättre med folk nu. Däremot skulle det behövas mer riktigt aktivt folk.

Det är bara höra av dig här ifall du behöver och jag inte är inne på servern.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Ryzen 3900X
ASUS GTX 1080 Ti Strix OC
32 GB Corsair Vengeance RGB RAM
Samsung CF791 3440x1440 @ 100 Hz

Permalänk
Medlem

Lite bilder på den nya spawnen!

Samt en utifrån, print screenad från dynmap.

Dynmappen kan man hitta här!

Permalänk

Hallå Troller432 här. Trevliga admins och en laggfri server med en relativt ny värld med en hel del plugins. Finns mycket att göra på servern och du får hjälp om du behöver något. Jag rekommenderar den starkt JOIN NOW

Visa signatur

I7 2600k. MSI GTX 580. Bitches fuck off. MinecraftServer: lastlife.zapto.org Teamspeak3 Server: 213.65.210.146

Permalänk
Medlem

Vore kul om du körde Tekkit Lite... Just sayin'...

Visa signatur

http://valid.canardpc.com/show_oc.php?id=1678850
| Phanteks P600S TG Vit | MSI Pro Z790-P WIFI | i5 13600K |
| be quiet! Pure Loop 360| RTX 4060 | Kingston 32GB DDR5 6000MHz