Permalänk
Medlem
Skrivet av jonataan.host:

Kan säga att jag inte har dyslexi och flera stycken har läst igenom sidorna och där rätttades mycket men visst kan jag ha missat något. Men hade tänkt mig att kolla över texterna snart

Det ser verkligen illa ut med stavfelen i dina meningar, se bara här ovan...

Permalänk
Skrivet av Puttefnasket:

Det ser verkligen illa ut med stavfelen i dina meningar, se bara här ovan...

Jag kan inte hitta stavfel men jag ska rätta de på hemsidan i veckan och låta flera läsa igenom för att hitta fel

Visa signatur

Chassi: FD Define R4 / Mobo: Gigabyte MSI Z87-G45 / CPU: Intel Core i7-4770K / RAM: 8GB Corsair Vengeance LP / HDD: 1TB WD Caviar Blue / SSD: 240GB Samsung 850 PRO / GPU: Sapphire R9 280X 3GB / Nätagg: FD Integra R2 650W

Permalänk
Medlem

Mer information
Vissa bilder laddar segt, de kanske kommer från inet men försök använda lågupplösta bilder om de har små dimensioner på sidan.
Grammattiska fel gör att sidan ser ut som ett hembygge, vilket det förvisso är men det drar ner intrycket av sidan.
Lägg upp mjukvaruconf också.

Visa signatur

Citera om du vill ha svar.

Permalänk
Skrivet av muppens:

Mer information
Vissa bilder laddar segt, de kanske kommer från inet men försök använda lågupplösta bilder om de har små dimensioner på sidan.
Grammattiska fel gör att sidan ser ut som ett hembygge, vilket det förvisso är men det drar ner intrycket av sidan.
Lägg upp mjukvaruconf också.

Angående mer information så harae jag funderat på att ha flera guider där istället för bara en bygguide, tror ni det kan locka fler? Och jag håller på att fixa med bilderna, det kommer att bli klart idag och mjukvaruconf var ingen dum ide men trorbatt flera guider kan fylla det gapet istället

Visa signatur

Chassi: FD Define R4 / Mobo: Gigabyte MSI Z87-G45 / CPU: Intel Core i7-4770K / RAM: 8GB Corsair Vengeance LP / HDD: 1TB WD Caviar Blue / SSD: 240GB Samsung 850 PRO / GPU: Sapphire R9 280X 3GB / Nätagg: FD Integra R2 650W

Permalänk
Medlem

Om guiderna är välskrivna med förklarande bilder kan det vara helt super - "Så här bygger du din egen dator - Steg för steg för dumsnuten" - Då kan ju vi som redan kan, länka våra mindre kunniga vänner till sidan så kan de lära sig.

Men du, tänk på marginaler och paddings på sidan - Den är inte konsekvent och ofta är text för nära "boxar".

Sen det där vi redan pratat om med inloggning - Det ska vara sjukt lätt att konfa UTAN att registrera sig, det ska vara det lättaste, man ska inte behöva klicka på någon knapp. Gör som jag sa, om man inte är reggad, sätt en cookie med ett temp GUID username, regga en ny temp user med det GUIDet, om man sen tillslut reggar sig, gör om den temp usern till riktig user, så sparas alla ens konfigurationer etc.

Sen så här, kolla på det här - Här applicerar jag bootstraps CSS-regler på din sida och lägger på lite margin och padding - Visst, man kan göra det mycket snyggare om man lägger mer än några få minuter, men det illustrerar vad jag menar.

Nuvarande:

Bootstrapped:

Permalänk
Skrivet av Ernesto:

Om guiderna är välskrivna med förklarande bilder kan det vara helt super - "Så här bygger du din egen dator - Steg för steg för dumsnuten" - Då kan ju vi som redan kan, länka våra mindre kunniga vänner till sidan så kan de lära sig.

Men du, tänk på marginaler och paddings på sidan - Den är inte konsekvent och ofta är text för nära "boxar".

Sen det där vi redan pratat om med inloggning - Det ska vara sjukt lätt att konfa UTAN att registrera sig, det ska vara det lättaste, man ska inte behöva klicka på någon knapp. Gör som jag sa, om man inte är reggad, sätt en cookie med ett temp GUID username, regga en ny temp user med det GUIDet, om man sen tillslut reggar sig, gör om den temp usern till riktig user, så sparas alla ens konfigurationer etc.

Sen så här, kolla på det här - Här applicerar jag bootstraps CSS-regler på din sida och lägger på lite margin och padding - Visst, man kan göra det mycket snyggare om man lägger mer än några få minuter, men det illustrerar vad jag menar.

Nuvarande:
http://i.imgur.com/F8XCtAw.jpg

Bootstrapped:
http://i.imgur.com/14X1MnB.jpg

Bra demonstration

Visa signatur
Permalänk
Skrivet av Ernesto:

Om guiderna är välskrivna med förklarande bilder kan det vara helt super - "Så här bygger du din egen dator - Steg för steg för dumsnuten" - Då kan ju vi som redan kan, länka våra mindre kunniga vänner till sidan så kan de lära sig.

Men du, tänk på marginaler och paddings på sidan - Den är inte konsekvent och ofta är text för nära "boxar".

Sen det där vi redan pratat om med inloggning - Det ska vara sjukt lätt att konfa UTAN att registrera sig, det ska vara det lättaste, man ska inte behöva klicka på någon knapp. Gör som jag sa, om man inte är reggad, sätt en cookie med ett temp GUID username, regga en ny temp user med det GUIDet, om man sen tillslut reggar sig, gör om den temp usern till riktig user, så sparas alla ens konfigurationer etc.

Sen så här, kolla på det här - Här applicerar jag bootstraps CSS-regler på din sida och lägger på lite margin och padding - Visst, man kan göra det mycket snyggare om man lägger mer än några få minuter, men det illustrerar vad jag menar.

Nuvarande:
http://i.imgur.com/F8XCtAw.jpg

Bootstrapped:
http://i.imgur.com/14X1MnB.jpg

SHIT Blev mycket snyggare. Ska börja jobba på ny design men ska fixa med bilderna och annat innan. Ny design ska göras, absolut!

Visa signatur

Chassi: FD Define R4 / Mobo: Gigabyte MSI Z87-G45 / CPU: Intel Core i7-4770K / RAM: 8GB Corsair Vengeance LP / HDD: 1TB WD Caviar Blue / SSD: 240GB Samsung 850 PRO / GPU: Sapphire R9 280X 3GB / Nätagg: FD Integra R2 650W

Permalänk
Skrivet av jonataan.host:

Tackar i förhan ska kolla detta. Sparade png bilderna igår för webben och de halverades i storlek och jag kör med png för det gör inte också och jag använder deras

Att använda save for web är ju en självklarhet men vill du gå längre än så då räcker inte save for web (för png).

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Skrivet av SirTiner:

Att använda save for web är ju en självklarhet men vill du gå längre än så då räcker inte save for web (för png).

Skickades från m.sweclockers.com

Tycker en halvering är en bra början Snabbt åtgärdat och halverar ju nästan laddningstiden. Ska se vad jag mer kan göra senare.

Visa signatur

Chassi: FD Define R4 / Mobo: Gigabyte MSI Z87-G45 / CPU: Intel Core i7-4770K / RAM: 8GB Corsair Vengeance LP / HDD: 1TB WD Caviar Blue / SSD: 240GB Samsung 850 PRO / GPU: Sapphire R9 280X 3GB / Nätagg: FD Integra R2 650W

Permalänk

Kollade du på det jag skicka? en bild, 24 KB. 1 http request gämfört med 5.
Men du gör som du vill, kör på.

Skrivet av jonataan.host:

Tycker en halvering är en bra början Snabbt åtgärdat och halverar ju nästan laddningstiden. Ska se vad jag mer kan göra senare.

Permalänk
Skrivet av SirTiner:

Kollade du på det jag skicka? en bild, 24 KB. 1 http request gämfört med 5.
Men du gör som du vill, kör på.

Nej det har jag inte sett? Var skickade du detta?

Visa signatur

Chassi: FD Define R4 / Mobo: Gigabyte MSI Z87-G45 / CPU: Intel Core i7-4770K / RAM: 8GB Corsair Vengeance LP / HDD: 1TB WD Caviar Blue / SSD: 240GB Samsung 850 PRO / GPU: Sapphire R9 280X 3GB / Nätagg: FD Integra R2 650W

Permalänk
Medlem

Några tips från mig !

Dom Färdiga datorerna du länkar till skulle kunna ha mycket mer info om varför just dom komponenterna är med i paketen och vad man kan ändra på om man har lite mer / mindre budget, exempel på saker man kan byta ut om dom inte finns i lager och andra allmäna tips och till vilka användningsområden delarna passar (helt enkelt trycker man på "lan-datorn" ska man slussas till en annan sida med info och sedan trycka nånstanns för att komma till kundvagnen eller kanske till och med några olika kundvagnar som är motiverade) och dessutom borde datorernas rubrik vara tryckbara nu måste man trycka på bilden och det är inte så jätte kul när man kunnat trycka på "LAN-datorn" istället,

och om jag vänster klickar på alla färdigbyggda datorerna så öppnas alla kundvagnar i en ny tab förutom HTPC som öppnas i den nuvarande tabben,

och sen så har du i ditt Speldatorn paket ett grafikkort som utgått, och i Hemdatorn hade du kunnat ha ett lite bättre moderkort (saknar t.ex. sata 6gb/s och usb 3.0 som även för en hemdator kan vara användbart)

det var allt jag kunde komma på just nu

Permalänk

Har nu fixat med bilderna och laddat upp de på servern så jag hoppas att hemsidan blir lite responsivare nu!

Visa signatur

Chassi: FD Define R4 / Mobo: Gigabyte MSI Z87-G45 / CPU: Intel Core i7-4770K / RAM: 8GB Corsair Vengeance LP / HDD: 1TB WD Caviar Blue / SSD: 240GB Samsung 850 PRO / GPU: Sapphire R9 280X 3GB / Nätagg: FD Integra R2 650W

Permalänk
Skrivet av fax110:

Några tips från mig !

Dom Färdiga datorerna du länkar till skulle kunna ha mycket mer info om varför just dom komponenterna är med i paketen och vad man kan ändra på om man har lite mer / mindre budget, exempel på saker man kan byta ut om dom inte finns i lager och andra allmäna tips och till vilka användningsområden delarna passar (helt enkelt trycker man på "lan-datorn" ska man slussas till en annan sida med info och sedan trycka nånstanns för att komma till kundvagnen eller kanske till och med några olika kundvagnar som är motiverade) och dessutom borde datorernas rubrik vara tryckbara nu måste man trycka på bilden och det är inte så jätte kul när man kunnat trycka på "LAN-datorn" istället,

och om jag vänster klickar på alla färdigbyggda datorerna så öppnas alla kundvagnar i en ny tab förutom HTPC som öppnas i den nuvarande tabben,

och sen så har du i ditt Speldatorn paket ett grafikkort som utgått, och i Hemdatorn hade du kunnat ha ett lite bättre moderkort (saknar t.ex. sata 6gb/s och usb 3.0 som även för en hemdator kan vara användbart)

det var allt jag kunde komma på just nu

Tanken är att det ska vara väldigt enkelt men kan kan ha det i åtanke och jag ska absolut fixa länk på texten också. Ska uppdatera speldatorpaketet alldeles snart och anser att en hemanvändare behöver inte det faktiskt

Visa signatur

Chassi: FD Define R4 / Mobo: Gigabyte MSI Z87-G45 / CPU: Intel Core i7-4770K / RAM: 8GB Corsair Vengeance LP / HDD: 1TB WD Caviar Blue / SSD: 240GB Samsung 850 PRO / GPU: Sapphire R9 280X 3GB / Nätagg: FD Integra R2 650W

Permalänk

? Du skrev att du skulle kolla men här är den igen: https://dl.dropbox.com/u/90637388/dator.rar

Skrivet av jonataan.host:

Nej det har jag inte sett? Var skickade du detta?

Permalänk
Skrivet av SirTiner:

? Du skrev att du skulle kolla men här är den igen: https://dl.dropbox.com/u/90637388/dator.rar

Är tyvärr inte så insatt i bilder så jag skulle kunna fixa det så detta får räcka sålänge. Kanske läser jag på det mer senare

Visa signatur

Chassi: FD Define R4 / Mobo: Gigabyte MSI Z87-G45 / CPU: Intel Core i7-4770K / RAM: 8GB Corsair Vengeance LP / HDD: 1TB WD Caviar Blue / SSD: 240GB Samsung 850 PRO / GPU: Sapphire R9 280X 3GB / Nätagg: FD Integra R2 650W

Permalänk
Medlem
Skrivet av jonataan.host:

Tanken är att det ska vara väldigt enkelt men kan kan ha det i åtanke och jag ska absolut fixa länk på texten också. Ska uppdatera speldatorpaketet alldeles snart och anser att en hemanvändare behöver inte det faktiskt

Det är pinsamt liten prisskillnad och då många externa diskar och usb minnen stödjer usb 3.0 så är det nästan idiotiskt att inte köra på ett med usb 3.0,

http://www.inet.se/produkt/1902308/asrock-fm2a75-pro4-m-matx ett sånt t.ex

och så byter du ut nätagget istället och sparar lite pengar till t.ex ett sånt här
http://www.inet.se/produkt/6900515/xfx-core-edition-450w-80-b...,

och sen anledningen till att det borde stå utförlig info och lite komponent jämförelser är att det finns väldigt få människor som kan så lite att dom går in på en sida ser en kundvagn och trycker köp, det kommer ändå sluta med att dom försöker sätta sig in i det och leta information på andra ställen så varför inte bara ha informationen där på sidan ?

och t.ex om nån nu bara skulle gå vidare från din sida och trycker köp på htpc paketet och sen kommer på att dom verkligen inte behöver 2tb lagrings utrymme utan att ha tänkt på detta tidigare så hade det vart bättre att skriva lite om hårddiskar och såna saker,

information om SSD är också något som ovetande människor skulle må jätte bra av att få veta tänkt om dom mer än gärna skulle lägga till en ssd i hemdatorn eller i htpc'n ?

OSV

Permalänk
Medlem

Vad han har gjort, är att han har lagt alla bilderna i en och samma bild. På så sätt behöver webbläsaren bara ladda ner en enda bild, istället för 7 olika bilder - Det går fortare!

Sen har han lagt dit lite CSS kod, som visar hur du sedan kan sätta dessa bilderna som bakgrund i DIVar (t.ex.) för att visa bilderna.

Detta gör man genom att säga att elementet (DIVen) skall ha en bakgrund, från bilden bleh.jpg, men förskjut den med -200 pixlar vänster och -100 pixlar från toppen.

Det är en jättebra teknik som man ofta använder för ikoner och liknande och det kallas för sprite mapping. Det är kanske lite överkurs innan du lärt dig CSS etc mera, men bra att ha i bakhuvudet.

Permalänk

Men va? Du har väl gjort sidan du har nu? det jag skickade är inget avancerat.

Det som finns i rar filen jag skickade är:

CSS

.produkt-bild{ float: left; width:200px; height:150px; } .lan-img{ background:url(../produktbilder/FardigDator/dator.jpg) -200px 150px; } .budget-img{ background:url(../produktbilder/FardigDator/dator.jpg) 0 150px; } .spel-img{ background:url(../produktbilder/FardigDator/dator.jpg) -400px 0; } .hemma-img{ background:url(../produktbilder/FardigDator/dator.jpg) -200px 0; } .htpc-img{ background:url(../produktbilder/FardigDator/dator.jpg); }

HTML

<a href="#" class="produkt-bild lan-img"></a> <a href="#" class="produkt-bild budget-img"></a> <a href="#" class="produkt-bild spel-img"></a> <a href="#" class="produkt-bild hemma-img"></a> <a href="#" class="produkt-bild htpc-img"></a>

Och en bild där alla bilder finns, alltså en "sprite"

Skrivet av jonataan.host:

Är tyvärr inte så insatt i bilder så jag skulle kunna fixa det så detta får räcka sålänge. Kanske läser jag på det mer senare

Permalänk
Medlem

Jag tycker du ska se över vad det är för header du har på den sidan. Bara för att jämföra lite så kollar vi här på Swec. När man kommer in på Swec så får man en "clean" känsla. Allt är högupplöst och snyggt. Lite som din footer. Den är bra medans headern ser lite konstig ut.

Visa signatur

Gaming: RTX 2070 & 3770k
Studier: MacBook pro retina 13
Ljud: QH-1339 & ett par rackans smidiga AirPods
Telefon: iPhone 6s plus
Skärm: ASUS 27" ROG Swift PG279Q med sån där g-sync

Permalänk
Skrivet av MuLLvaD3n:

Jag tycker du ska se över vad det är för header du har på den sidan. Bara för att jämföra lite så kollar vi här på Swec. När man kommer in på Swec så får man en "clean" känsla. Allt är högupplöst och snyggt. Lite som din footer. Den är bra medans headern ser lite konstig ut.

Jag ska kolla över designen. Fixa headern skulle jag kunna göra väldigt snabbt ju ska bara komma på en snygg

Skrivet av SirTiner:

Men va? Du har väl gjort sidan du har nu? det jag skickade är inget avancerat.

Det som finns i rar filen jag skickade är:

CSS

.produkt-bild{ float: left; width:200px; height:150px; } .lan-img{ background:url(../produktbilder/FardigDator/dator.jpg) -200px 150px; } .budget-img{ background:url(../produktbilder/FardigDator/dator.jpg) 0 150px; } .spel-img{ background:url(../produktbilder/FardigDator/dator.jpg) -400px 0; } .hemma-img{ background:url(../produktbilder/FardigDator/dator.jpg) -200px 0; } .htpc-img{ background:url(../produktbilder/FardigDator/dator.jpg); }

HTML

<a href="#" class="produkt-bild lan-img"></a> <a href="#" class="produkt-bild budget-img"></a> <a href="#" class="produkt-bild spel-img"></a> <a href="#" class="produkt-bild hemma-img"></a> <a href="#" class="produkt-bild htpc-img"></a>

Och en bild där alla bilder finns, alltså en "sprite"

Nu förstår jag vad du gjorde, ska fundera på detta om jag ska använda det för blir lite svårare med tanke på hur jag har byggt upp sidan idag. Men jag tackar så otroligt mycket för tipset och jag har lärt mig något nytt

Skrivet av fax110:

Det är pinsamt liten prisskillnad och då många externa diskar och usb minnen stödjer usb 3.0 så är det nästan idiotiskt att inte köra på ett med usb 3.0,

http://www.inet.se/produkt/1902308/asrock-fm2a75-pro4-m-matx ett sånt t.ex

och så byter du ut nätagget istället och sparar lite pengar till t.ex ett sånt här
http://www.inet.se/produkt/6900515/xfx-core-edition-450w-80-b...,

och sen anledningen till att det borde stå utförlig info och lite komponent jämförelser är att det finns väldigt få människor som kan så lite att dom går in på en sida ser en kundvagn och trycker köp, det kommer ändå sluta med att dom försöker sätta sig in i det och leta information på andra ställen så varför inte bara ha informationen där på sidan ?

och t.ex om nån nu bara skulle gå vidare från din sida och trycker köp på htpc paketet och sen kommer på att dom verkligen inte behöver 2tb lagrings utrymme utan att ha tänkt på detta tidigare så hade det vart bättre att skriva lite om hårddiskar och såna saker,

information om SSD är också något som ovetande människor skulle må jätte bra av att få veta tänkt om dom mer än gärna skulle lägga till en ssd i hemdatorn eller i htpc'n ?

OSV

Därför tänkte jag göra fler olika guider men skulle absolut kunna göra så också. Är inget svårare att fixa så det kanske kommer, tack för tipset

Visa signatur

Chassi: FD Define R4 / Mobo: Gigabyte MSI Z87-G45 / CPU: Intel Core i7-4770K / RAM: 8GB Corsair Vengeance LP / HDD: 1TB WD Caviar Blue / SSD: 240GB Samsung 850 PRO / GPU: Sapphire R9 280X 3GB / Nätagg: FD Integra R2 650W

Permalänk
Medlem

Detta är förmodligen inget probelm som du behöver fixa till nu på direkten då det kanske finns viktigare problem att lösa i första hand.

Men angående dina datorpaket så fokuseras det mycket på AMD grafikkort, samt så hittade jag inte vassare AMDprocessorer än en 4170 som låg i budgetspeldatorpaketet.

Personligen hade jag velat stoppa i en något vassare AMDprocessor i budgetspeldatorn och försökt Föreslå Processorer från både AMD och Intel samt grafikkort från både AMD och Nvidia i Landatorklassen, speldatorklassen samt budgetspeldatorklassen.

Förklaringar till varför just dessa datorpaketen är bra är också något som man bör lägga till.
"Jag anser att det är prisvärt" är inget som förklarar dina val.
Varför har just detta paket detta grafikkortet? varför passar denna processor bra? varför välja en slöare hårddisk? (syftar på greendisken på htpcn), varför välja/inte välja SSD?

Kort sagt, Om jag skulle få hjälp med ett datorbygge så skulle jag vilja veta varför personen som hjälpte mig gjorde på det sätt personen gjorde.

Hoppas inte posten blev allt för luddig
Lycka till!
Mvh

Permalänk
Skrivet av olle:

Detta är förmodligen inget probelm som du behöver fixa till nu på direkten då det kanske finns viktigare problem att lösa i första hand.

Men angående dina datorpaket så fokuseras det mycket på AMD grafikkort, samt så hittade jag inte vassare AMDprocessorer än en 4170 som låg i budgetspeldatorpaketet.

Personligen hade jag velat stoppa i en något vassare AMDprocessor i budgetspeldatorn och försökt Föreslå Processorer från både AMD och Intel samt grafikkort från både AMD och Nvidia i Landatorklassen, speldatorklassen samt budgetspeldatorklassen.

Förklaringar till varför just dessa datorpaketen är bra är också något som man bör lägga till.
"Jag anser att det är prisvärt" är inget som förklarar dina val.
Varför har just detta paket detta grafikkortet? varför passar denna processor bra? varför välja en slöare hårddisk? (syftar på greendisken på htpcn), varför välja/inte välja SSD?

Kort sagt, Om jag skulle få hjälp med ett datorbygge så skulle jag vilja veta varför personen som hjälpte mig gjorde på det sätt personen gjorde.

Hoppas inte posten blev allt för luddig
Lycka till!
Mvh

Men kommer antagligen göra som fax110 sa och göra en enskild sida till varje datorpaket där jag kan skriva alternativ och varför mer utförligt

Visa signatur

Chassi: FD Define R4 / Mobo: Gigabyte MSI Z87-G45 / CPU: Intel Core i7-4770K / RAM: 8GB Corsair Vengeance LP / HDD: 1TB WD Caviar Blue / SSD: 240GB Samsung 850 PRO / GPU: Sapphire R9 280X 3GB / Nätagg: FD Integra R2 650W

Permalänk
Medlem
Skrivet av jonataan.host:

Men kommer antagligen göra som fax110 sa och göra en enskild sida till varje datorpaket där jag kan skriva alternativ och varför mer utförligt

Jag missade det inlägget, men det är i princip det jag menar. Dvs skriva mer utförligt om dina beslut ang datorpaketen.

Mvh

Permalänk
Skrivet av olle:

Jag missade det inlägget, men det är i princip det jag menar. Dvs skriva mer utförligt om dina beslut ang datorpaketen.

Mvh

Okej Och ja, man klickar in på datorpaketen och där skriver man kanske för och nackdelar. Vilka ändringar man kan göra eller uppgraderingar :

Och tänkte tacka alla för era ideer och tankar angående min hemsida. ska försöka göra sidan så bra som möjligt såklart och har haft väldigt många sidvisningar igår och idag och jag hoppas att det kommer att fortsätta så och att ni har nytta av min hemsida! Sprid sidan vidare och gilla den på facebook om ni tycker om den och har haft hjälp av den

Fortsätt gärna att komma med idéer på hur hemsidan ska bli bättre och vad jag jan göra för att sprida den vidare

Visa signatur

Chassi: FD Define R4 / Mobo: Gigabyte MSI Z87-G45 / CPU: Intel Core i7-4770K / RAM: 8GB Corsair Vengeance LP / HDD: 1TB WD Caviar Blue / SSD: 240GB Samsung 850 PRO / GPU: Sapphire R9 280X 3GB / Nätagg: FD Integra R2 650W

Permalänk

Istället för att bara ha en enda bygguide har jag tänkt mig att man kunde ha flera guider där så jag undrar finns det någon guide ni saknar eller som borde finnas bättre? De ska vara inom Windows miljö och vara användbara både för hemanvändare och den lite mer kunniga

Visa signatur

Chassi: FD Define R4 / Mobo: Gigabyte MSI Z87-G45 / CPU: Intel Core i7-4770K / RAM: 8GB Corsair Vengeance LP / HDD: 1TB WD Caviar Blue / SSD: 240GB Samsung 850 PRO / GPU: Sapphire R9 280X 3GB / Nätagg: FD Integra R2 650W

Permalänk
Medlem

Sprid ej dina brödsmulor för tunt, då kännes de ej när man på dem med foten stiger.

Permalänk
Skrivet av Ernesto:

Sprid ej dina brödsmulor för tunt, då kännes de ej när man på dem med foten stiger.

vad menar du?

Visa signatur

Chassi: FD Define R4 / Mobo: Gigabyte MSI Z87-G45 / CPU: Intel Core i7-4770K / RAM: 8GB Corsair Vengeance LP / HDD: 1TB WD Caviar Blue / SSD: 240GB Samsung 850 PRO / GPU: Sapphire R9 280X 3GB / Nätagg: FD Integra R2 650W

Permalänk

Har nu fixat med prisjakt och annat så alldeles snart kommer man få fram de billigaste priserna på produkterna Många har velat ha det så jag har fixat det!!! Jag hoppas jag har hunnit fixa det inom en vecka men vi får se

Visa signatur

Chassi: FD Define R4 / Mobo: Gigabyte MSI Z87-G45 / CPU: Intel Core i7-4770K / RAM: 8GB Corsair Vengeance LP / HDD: 1TB WD Caviar Blue / SSD: 240GB Samsung 850 PRO / GPU: Sapphire R9 280X 3GB / Nätagg: FD Integra R2 650W

Permalänk

Nu är det fixat!!!! När man väljer en produkt/komponent får man samtidigt fram länk till prisjakt och vilka butiker som har den billigast och om den är i lager. Hoppas många kommer tycka detta är en trevlig funktion och att detta gör att sidan bli mer populär och sprids vidare!

Visa signatur

Chassi: FD Define R4 / Mobo: Gigabyte MSI Z87-G45 / CPU: Intel Core i7-4770K / RAM: 8GB Corsair Vengeance LP / HDD: 1TB WD Caviar Blue / SSD: 240GB Samsung 850 PRO / GPU: Sapphire R9 280X 3GB / Nätagg: FD Integra R2 650W