Permalänk

Razer lycosa vs SteelSeries 6G mechanical

Hej undrade bara vilket av de här tangentborden är bäst?
http://www.netonnet.se/art/dator/gaming/comp/tangentbordstand...

http://www.inet.se/produkt/6606163/steelseries-6g-v2-mechanic...

Vill gärna ha era synpunkter på vad ni skulle ha valt.

Visa signatur

Processor: AMD Athlon II X4 651 Quad-core 3.00 GHz
OS: Windows 7 64-bitars samt Ubuntu
Grafikkort: GTX 480
RAM: 8 GB
Skärmar: BenQ G2250 BenQ G700

Permalänk

Mekaniska, lätt.

När du vänjer dig att skriva med ett mekanisk tangentbord(tar ca 15 min) så kommer du inte vilja något annat.

Jag kör med razer blackwidow 2013 ultimate som har blåa brytare och det funkar jävligt fint. Mekaniska tangentbord reagerar snabbare också!

Visa signatur

Corsair Obsidian 750D
Intel Core i7 10700K
MSI Gaming GTX 1080 TI
ASUS ROG Strix Z490-F Gaming
Noctua NH-D15

Permalänk
Skrivet av pannnkakan:

Mekaniska, lätt.

När du vänjer dig att skriva med ett mekanisk tangentbord(tar ca 15 min) så kommer du inte vilja något annat.

Jag kör med razer blackwidow 2013 ultimate som har blåa brytare och det funkar jävligt fint. Mekaniska tangentbord reagerar snabbare också!

Hahha okej då blir det nog ett mekaniskt då men har bara en fråga är rätt ny på sweclockers hur gör man för att skapa en röstning?

Visa signatur

Processor: AMD Athlon II X4 651 Quad-core 3.00 GHz
OS: Windows 7 64-bitars samt Ubuntu
Grafikkort: GTX 480
RAM: 8 GB
Skärmar: BenQ G2250 BenQ G700

Permalänk
Medlem

Om du inte köper mekaniska brytare så köp inte lycosa. Dåliga recensioner på prisjakt och pricerunner

Visa signatur

Phanteks P500A Vitt | R7 5800X | Gigabyte X570S Aero G | Asus Strix 3080 White edition | 32 GB Kingston 3600MHz | AW3423DW
Beyerdynamic DT880 600 & Beyerdynamic DT770 250 | Sennheiser HD 58X | Tin T2 Pro | Samtliga billiga Koss | Sony MDR-1A & WH-1000XM3 | Grace SDAC + Darkvoice 336 | O2+ODAC | JBL LSR305

Permalänk
Medlem

Då du skapar en tråd så finns det längst ner på sidan en ruta: skapa omröstning. Den ska du kryssa i och sedan får du skriva in valmöjligheterna. I detta val skulle jag ofc ta 6gv2. Längtar sjukt tillsjag har råd att lämna x4 an bakom mig och gå vidare med äkta manlig utrustning.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

Jag har ett Steelseries 6G med röda brytare som jag tycker fungerar bra. Vissa väl använda tangenter som t.ex. W,A,S,D får grå tecken/bokstäver efter någon vecka (bokstäverna är ju vita från början) av skrivande eller spelande, det är inget som stör dock, man ser fortfarande tecknen. Jag har haft tangentbordet sedan jul och det har inte varit några problem hittills.

Permalänk
Medlem

Varför inte ett Qpad MK 50? Det ligger ungefär i samma prisklass som 6G om ja minns rätt

Skickades från m.sweclockers.com