Hur många vill se ABBA återförenas för en spelning? (våren 2013)

Permalänk
Medlem

Hur många vill se ABBA återförenas för en spelning? (våren 2013)

Och hur mycket är ni villiga att betala? Jag skulle lätt betala 5000kr för en biljett om jag hade råd:) Bästa gruppen ever!

Permalänk
Medlem

Jo, håller med om att de är kanske den bästa gruppen genom tiderna. Satt just häromdan och lyssnade till dem på youtube på jobbet. Riktigt känslosam musik.
Däremot tror jag kanske inte så mycket på att de har kvar sina ungdomliga kvalite'er längre..
Men visst, jag skulle gärna gå på en konsert med dem om de återförenades för en spelning.

Visa signatur

Namn : Jesper | Ålder : 45 | In-game namn : iller
Yrke : Matematisk modellerare (finansiell matematik), mjukvaruutvecklare för risksystem.
Utbildning : Doktor i matematik + en del mat-stat, numme och IT-relaterat.

Permalänk
Medlem
Skrivet av JesperT:

Däremot tror jag kanske inte så mycket på att de har kvar sina ungdomliga kvalite'er längre..

Vid en eventuell spelning tror jag knappast att någon förväntar sig att det ska låta som det gjorde förr.

Personligen skulle jag nog gå på konserten om priset var det rätta bara för att ha sett dem. ABBA lyssnar jag väldigt sällan på, även om jag gillar flertalet låtar.

Visa signatur

» AMD Ryzen 5 2600X » 16 Gb DDR4 » ASUS GTX 1060 6 Gb OC » 1 Tb M.2 PCIe NVME

Vänligen citera om du pratar med mig

Permalänk
Medlem

Du skulle kunna få betala med nånstans runt 20 papp så kanske jag kunde slänga bort ett par timmar på att genomlida skiten.

Permalänk
Föredetting

Jag skulle kunna betala för att slippa.

Visa signatur

Internet of Things. Translation: Anything that connects to the internet, no matter how useless nor how much of a security risk it poses.

Permalänk
Medlem

Missade ni den fantastiska dokumentären i svt om ABBA? Finns på svt play=) Måste ses! http://www.svt.se/abba/se-program/