Permalänk
Medlem

Sommar Aktiviteter För En Loner?

Hejsan

Fick tanken bara vad finns det för sommar aktiviteter att göra solo ponera att man är Ensam/ Folk jobbar/Har inte semester när man själv har det/ eller man kanske rent av inte har Familj/Vänner eller är ny inflyttad i staden eller liknande.

Vad skulle du eller denna person göra då? allt bör vara inom rimliga gränser dvs inte bestiga Mount Everest på fika rasten och jag utgår ifrån att du/individen ifråga är av ålder 18 och uppåt.

Det jag kan komma på är.
1. Ta en lång promenad gå nånstans du inte vart förut
2. sätt dig på ett uteställe och ta en öl och bara kolla på myllret som sker runt om dig.

Visa signatur

Motherboard:Asrock Z370 Extreme4
Cpu:Intel I5 8600K@Stock
Memory: Corsair Vengeance LPX 16Gig 3200Mhz
Gpu:PNY GTX 1080 8GB

Permalänk
Quizmästare Malmö 2022

3. Supa sig full och ragga på de i kassorna på Ica, beror ju på vilken håla man kommer från

Tycker dock det är svårt att göra nått kul själv dock =/ Så inte mycket till hjälp där inte.

Men försöka leta upp några man kan hänga med, kan dock vara svårt

Permalänk
Medlem

Det jag gör vanligtvis. Bara för att det är sommar så sker ingenting magiskt i tillvaron jämfört med att vara ensam om vintern. Ok, man kanske tar ut netbooken på promenad och sitter och kollar på när ortens ungar spelar fotboll medan man skriver på sina memoarer. Nu förutsätter jag att vi talar om ens lediga tid utanför jobb/studier.
Vid längre ledighet så.. kanske man hälsar på någon.

Visa signatur

It's not that you don't comprehend what's laid out before you, or that you're unable to process. It's all about what you're to live up to, your position, an identity created by the expectations of your affiliation.

Permalänk

Ta sig en roadtrip någonstans Eller bara ut o glida i bilen.

Visa signatur

Eeeeeeh.

Permalänk
Medlem

Lär dig något awesome! Själv kommer jag ägna sommaren åt att cykla enhjuling samt jonglera facklor

Permalänk
Medlem

Dra till gymmet!

Eller kanske fixa nåt coolt till lägenheten som man aldrig orkar göra annars när man har fullt upp.

Visa signatur

(\__/) RIP [-Pale-]
(O.o) www.icanhascheezburger.com
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

Permalänk
Inaktiv

Jag ska börja odla grönsaker i sommar
sedan blir det väl en hel del drinkar på altanen

Permalänk
Medlem

Sommaren är inte direkt min favorit tid, jag avskyr värme något så fruktansvärt.

Jag ska försöka tvinga mig ut mer iaf när jag är ledig, sätta mig i skuggan och koppla av alt med platta/bärbar, så länge jag är ute lite mer.

Permalänk
Medlem

Gå en kurs i matlagning
Lär dig spela ett instrument
Fjällvandra
Läs böcker
Hitta ett sommaraktivt korplag i valfri sport

Visa signatur

i5 4670k 4.2Ghz 1.2v
AMD R9 290
Windows 10

Permalänk
Medlem

Läs
Lär dig att programmera
Cykla
Spring
Tälta

Permalänk
Medlem
Skrivet av Valiumballong:

Gå en kurs i matlagning
Lär dig spela ett instrument
Fjällvandra
Läs böcker
Hitta ett sommaraktivt korplag i valfri sport

Det där! De är grejjer det, jag lärde mig spela gitarr förra sommaren, och det är en hobby som fastnat Det finns mycket bra grejjer på internet om hur man lär sig spela, bara man har en gitarr!

Permalänk
Medlem

Investerat i en ny träningscykel och löpardojjor! i år ska jag göra något vettigt för en gångs skull

Visa signatur

Xbox live: Fisk nacke
System: MSI GeForce GTX 970 4gb - Intel Core i7 2600 @ 3.40 GHz - 8gb RAM - 1.8 TB HDD - 75gb SSD - Razer arctosa - Qpad mus - Asus 24" LED VG248QE - Samsung Syncmaster S22B370

Permalänk
Medlem

Jag brukar hänga hemma och kolla på tv på semestern och vila upp mig. Man måste inte nödvändigtvis göra grejjer bara för man är ledig.

Permalänk
Medlem
Skrivet av ozo64:

Jag brukar hänga hemma och kolla på tv på semestern och vila upp mig. Man måste inte nödvändigtvis göra grejjer bara för man är ledig.

Helt sant! Men om man har sommarlov i drygt 10 veckor så är det lite väl länge för att inte göra någonting alls

Visa signatur

(\__/) RIP [-Pale-]
(O.o) www.icanhascheezburger.com
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

Permalänk
Medlem
Skrivet av A7X:

Helt sant! Men om man har sommarlov i drygt 10 veckor så är det lite väl länge för att inte göra någonting alls

Aha. Ja det är kanske lite länge. Jag är bara ledig 3 veckor i sommar

Permalänk
Medlem
Skrivet av Valiumballong:

Gå en kurs i matlagning
Lär dig spela ett instrument
Fjällvandra
Läs böcker
Hitta ett sommaraktivt korplag i valfri sport

Du tänker helt rätt! : )

Visa signatur

Levla upp i spelet vi kallar livet - https://ltfu.org/

Permalänk

Ligga på gräsmattan och läsa (helt klart underskattat)
Vandra
Geocaching

Permalänk

Åk longboard! (Nej jag är inte p12)
Det är sjuukt skönt att bara glida runt i området där man bor och man får lite motion

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Burken: i7 3770, Gainward GTX 670 2gb, Kingston HyperX blue 16gb 1600mhz, Kingston HyperX 120gb SSD, EVGA NEX750g, Corsair h60i, Corsair Obsidian 650d.

Permalänk
Skrivet av sockerbagaren:

Ligga på gräsmattan och läsa (helt klart underskattat)
Vandra
Geocaching

Geocaching, +1

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Burken: i7 3770, Gainward GTX 670 2gb, Kingston HyperX blue 16gb 1600mhz, Kingston HyperX 120gb SSD, EVGA NEX750g, Corsair h60i, Corsair Obsidian 650d.

Permalänk
Medlem

Turfa!

http://turfgame.com/

Förutätter att du äger en smartphone.

Visa signatur

AMD Athlon XP 2000+(Palomino) | 512MiB DDR333 | Gigabyte GA-7VRXP | Point of View GeForce 4 Ti4200 XP | 2x IBM Deskstar 80GB i Raid 0 | Chieftec Dragon | Win2k |

AMD Ryzen R7 5700X | 16GiB DDR4 3200 CL14 | MSI B450 Tomahawk II | Sapphire RX5700 Pulse | Intel 660p 1TiB | Nanoxia Deep Silence | AOC CQ32G1 144Hz 1440p | Win 10 |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Alakai:

Det jag gör vanligtvis. Bara för att det är sommar så sker ingenting magiskt i tillvaron jämfört med att vara ensam om vintern. Ok, man kanske tar ut netbooken på promenad och sitter och kollar på när ortens ungar spelar fotboll medan man skriver på sina memoarer. Nu förutsätter jag att vi talar om ens lediga tid utanför jobb/studier.
Vid längre ledighet så.. kanske man hälsar på någon.

Sysslade med memoarer förra sommar, det var inget bra för mitt psyke, det förstärkte bara känslan av att mitt liv är helt meningslös...

Visa signatur

AMD Athlon xp 2100+ | Asus A7M266 | 512 DDR | GeForce3 | 40 GB Hdd | DVD Plextor 16X

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tomas_88:

Sysslade med memoarer förra sommar, det var inget bra för mitt psyke, det förstärkte bara känslan av att mitt liv är helt meningslös...

Man får ju lura sig själv och krydda't lite. Ta lärdom av muminpappan

Nej men i övrigt så är skriva ett bra tidsfördriv. Tar många fler timmar än vad man tänkt sig, samtidigt som peeps inte kollar snett på en för att man slösar bort sin tid på dumheter liknande spel och kvinnor.

- Ja e gejmer.
- Uhh.. ok?

- Jag är konstnärlig författare.
- Skriver du erotiska noveller? *hint hint*

Visa signatur

It's not that you don't comprehend what's laid out before you, or that you're unable to process. It's all about what you're to live up to, your position, an identity created by the expectations of your affiliation.

Permalänk
Medlem

Det är väl mircwar som gäller på sommaren?

Visa signatur

Desktop|i5 3570k(@4,4GHz)|Asus P8Z77-V|AMD 6950|12GB RAM|Crucial BX500 480GB|Manjaro|
Laptop|Lenovo T440s|i7|8GB RAM|Debian Jessie|
Server|Fujitsu Primergy TX1310|G1820|8GB RAM|15TB|Unraid|
Ring, lånad mail

Permalänk
Medlem

Åka till en badstrand eller ett torg en varm och solig dag och ta en glass/öl och titta på människorna.

Visa signatur

Intel i7-3770K@4,5GHz 1,275V - ASRock P67 Pro3 REV B3 - Corsair Vengeance Pro DDR3 2133MHz 2x8GB - MSI GTX 1080 Gaming X - Samsung 840 EVO 120GB - WD Caviar Black 6TB - Seagate SV35 2TB - Noctua NH-C12P SE14 - LG DVD+-RW - Seasonic Focus+ Gold 750FX - Antec One Hundred - Dell 25" UltraSharp U2515H 1440p