Permalänk

antec kuhler h20 620!

hejsan, köpte ett antec kuhler h20 620 för någon månad sedan & det stog att det skulle passa till socket 775, men nu när jag skulle testa så fattades det fästen.. bakplattan passade hur bra som helst men fick inte med rätt fäste till det, tror det är dessa ( http://www.legitreviews.com/images/reviews/1580/antec_h20_620... ) någon som vet om man kan köpa detta löst eller någon här som har liggandes som vill sälja? JÄTTE tacksam för snabba svar! mvh.

Permalänk
Keeper of the Bamse

Hej, det ingår inte 775-fästen till 620 tyvärr. Se hemsida: http://www.antec.com/product.php?id=704371&pid=144

Visa signatur

i7 10770K, NH-D15. 16GB corsair. RTX 3080. 3TB nvme. Samsung G9. Fractal Torrent Compact. Corsair RM850.
Logitech G pro wireless mouse. Logitech TKL915 wireless. Logitech Pro X Wireless.
Macbook pro M1 (16GB, 512GB). HP Reverb G2.
www.bamseclockers.com

Permalänk

nä såg det, men det ska ju finnas någonstans? för det ska ju passa. bilden jag länkade är ju till just h20 620 & det är med rätt fästen.

Permalänk

Det passar men du måste skicka ett mail till antec så skickar dom monteringssats. Hade samma grej med min gamla setup. Kan kolla om jag har kvar mina grejer om jag har så kan jag skicka dom mot fraktkostnad (kan ha skickat med dom när jag sålde mitt mobo/cpu)

Permalänk
Skrivet av Manaflask:

Det passar men du måste skicka ett mail till antec så skickar dom monteringssats. Hade samma grej med min gamla setup. Kan kolla om jag har kvar mina grejer om jag har så kan jag skicka dom mot fraktkostnad (kan ha skickat med dom när jag sålde mitt mobo/cpu)

det hade varit riktigt snällt! hoppas du har kvar grejerna! skickar antec monteringssatsen gratis annars?

Permalänk

Kollar när jag kommer hem.
Jo antec skickade gratis fast det stod på min låda att den skulle passa 775 även om den inte gjorde.

Permalänk
Skrivet av Manaflask:

Kollar när jag kommer hem.
Jo antec skickade gratis fast det stod på min låda att den skulle passa 775 även om den inte gjorde.

ja dom har tjorvat till det lite med 620.. bussigt av dig att att kolla om du har kvar det!

Permalänk

Hade tyvärr skickat med den när jag sålde cpu/mobo prata med affären där du köpte den och säg att det står 775 på lådan så fixar dom det.

Permalänk
Skrivet av Manaflask:

Hade tyvärr skickat med den när jag sålde cpu/mobo prata med affären där du köpte den och säg att det står 775 på lådan så fixar dom det.

jaha det sög ju står inte på lådan, men på dom flesta sidorna står det att den passar.

Permalänk
Skrivet av spontanjan:

jaha det sög ju står inte på lådan, men på dom flesta sidorna står det att den passar.

Kan alltid säga att det står på lådan

Permalänk
Skrivet av Manaflask:

Kan alltid säga att det står på lådan

skrev till alina & dom skulle fixa bracket som passade så det löser sig nog!