World of Warcraft LvL 60 Warrior PvP Gear transmog

Permalänk
Medlem

World of Warcraft LvL 60 Warrior PvP Gear transmog

Tjenare Tjenare! Jag undrade om det fortfarande går att skaffa replica gear som det då kallas till warriors? vet att man måste spela i vanilla men några säger att man fortfarande kan om man skaffar 1800 RBG rating. Är det någon som vet om det går genom att skaffa 1800 rating?

Permalänk
Medlem

Det säljs mycket replica gear på den här ön med karnevalen på.
Titta där.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Vitensby:

Tjenare Tjenare! Jag undrade om det fortfarande går att skaffa replica gear som det då kallas till warriors? vet att man måste spela i vanilla men några säger att man fortfarande kan om man skaffar 1800 RBG rating. Är det någon som vet om det går genom att skaffa 1800 rating?

Om du menar att du vill ha Grand Marshal / High Warlord gearen som var epic pvp gearen i vanilla så måste du ha 2200 tror jag det var i RGB rating.
Det är iallafall 2000+

Denna gearen köper du då i Area 52 i Outland

Visa signatur

How do you know if a person playing Diablo on Hardcore? They will tell you!

Permalänk

Man behöver endast 1800 rating för att köpa, replica pvp gearen level från vanilla. Men det stämmer att man köper den i Area 52 i outland som Nimloths sade, Om du vill ha Dungeon set 1 eller 2 replicor så titta in på darkmoon faire karnevalen.

Visa signatur

Dator |Cpu-Intel I5 2500k@4,5ghz 1,312 vcore|Cpukylare-Corsair H70|Mobo-Asus Sabertoothp67|Gpu- 2 styckenGigabyte Gtx 470SOC1280mb|MinnenCorsair Vengance ddr3 1600mhz cl9 @1866mhz|Hdd-Hitachi deskstar 720gb raid1 /spegling