Alla med Battlefield utan Premium eller Close Quarters får Close Quarters gratis

Permalänk
Medlem

Alla med Battlefield utan Premium eller Close Quarters får Close Quarters gratis

Tjena,
såg när jag installerade BF3 igen att DICE/Origin ger ut Close Quarters gratis till den 19:e juni på grund utav E3.
http://blogs.battlefield.com/2013/06/bf3-e3-2013-fan-celebrat...
Så om någon missat det så är det bara att logga in i Origin och lösa in produktkod "BF3E3".

För övrigt är det riktigt skoj att man får expansion packs gratis.. Särskilt om man inte har planer på att köpa Premium.
+1 för EA/Dice!

Visa signatur

8700K 5GHz | GeForce GTX960 4GB WFOC | Corsair Vengeance LPX 16GB 3200MHz | Windows 11

Permalänk
Entusiast

Snällt av dem men nu råkar det vara så att Close Quarters är den enda expansionen som jag köpte till mitt konto, FML

Visa signatur

Den digitala högborgen: [Fractal Design Meshify C] ≈ [Corsair RM850x] ≈ [GeForce RTX 3080] ≈ [AMD Ryzen 7 7800X3D ≈ [Noctua NH-U14S] ≈ [G.Skill Flare X5 32GB@6GHz/CL30] ≈ [MSI MAG B650 TOMAHAWK] ≈ [Kingston Fury Renegade 2 TB] ≈

Permalänk
Medlem

Ja! Nice!

Permalänk
Medlem

Good guy EA

Visa signatur

Sju lik i en låda, alla hade klåda.

Permalänk
Medlem

Tackar !

Permalänk
Medlem

Kunde man inte fått nån annan? Rätt taskigt mot de som faktiskt köpt denna.

Visa signatur

There are no more barriers to cross. All I have in common with the uncontrollable and the insane, the vicious and the evil, all the mayhem I have caused and my utter indifference toward it I have now surpassed. My pain is constant and sharp and I do not hope for a better world for anyone, in fact I want my pain to be inflicted on others.

Permalänk

Fan vad schyst av dem, har premium men ändå

Visa signatur

CPU: Ryzen 9 5900X MB: ASUS ROG Crosshair VIII Dark Hero GPU: GIGABYTE Radeon RX 6900 XT AORUS Ultimate Xtreme WaterForce WB RAM: 32GB 3200 MT/s CL 16 Trident Z RGB SSD: WD Black SN750 1 TB PSU: ASUS ROG Loki 1000W SFX-L Skärm: Alienware AW3423DW

Permalänk

Gratis Close Quarters!

Skriv in BF3E3 i "Lös in kod", funkade perfa för mig och ville dela av mig kunskapen!

Tacka mig ;D

Permalänk
Entusiast
Permalänk
Entusiast
Skrivet av killawife:

Kunde man inte fått nån annan? Rätt taskigt mot de som faktiskt köpt denna.

Nej, inte alls taskigt. Sjysst för de som inte köpt den redan, resten behöver ju inte bry sig om denna gåvan.

Visa signatur

PS5 :: Switch :: Steam :: StarCraft II

Permalänk
Medlem

Funkar fint... Passar på även fast jag inte spelar BF3 längre.

Visa signatur

Ryzen 3900X
ASUS GTX 1080 Ti Strix OC
32 GB Corsair Vengeance RGB RAM
Samsung CF791 3440x1440 @ 100 Hz

Permalänk
Medlem

Tack som fan! Har alltid velat ha detta då det var det ända som jag ansåg var "udda"

Visa signatur

Min YouTube kanal: http://www.youtube.com/downhillproductions5
"Kan vi nu sluta skylla ifrån oss på piratkopiering när vi gör skitspel" -LeafBox (Sweclockers)

Permalänk
Medlem

Grymt! Det ända expansionet jag ville ha

Visa signatur

Min YouTube kanal: http://www.youtube.com/downhillproductions5
"Kan vi nu sluta skylla ifrån oss på piratkopiering när vi gör skitspel" -LeafBox (Sweclockers)

Permalänk

Där ser man ^^ Inte kollat igenom SC på ett tag

Permalänk
Hedersmedlem

*Trådar sammanfogade*

Permalänk
Skrivet av Palmie:

*Trådar sammanfogade*

Märkte inte att det fanns någon annan tråd Blir skitbra ändå!

Permalänk
Medlem

Snyggt, tackar!

Permalänk
Medlem
Skrivet av killawife:

Kunde man inte fått nån annan? Rätt taskigt mot de som faktiskt köpt denna.

Nej det tycker jag inte.
Köpte premium direkt och har kört vansinnigt mycket Close Quarters.
Tycker det är bra att dom ger ut det så det blir fler spelare.

Och detta var ju väntat.
Innan bf3 kom delade dom ju ut AF och EF gratis i sista patchen till bf2.

Själv vill jag spela expansioner när dom kommer och inte vänta tills strax innan efterföljaren kommer så jag betalar gärna för dom.

Visa signatur

NZXT H2 Vit| i7 2600 + Hyper 212 | Fractal Design Newton R2 650W | Gigabyte GA-Z68X-UD3H-B3 | G.Skill Ripjaws X 2x4GB | SSD A-Data 511 120 GB | 1TB WD Caviar Blue | Gigabyte GTX670 Windforce 3X OC | 2 x DVD | Corsair Vengeance K60 & Razer Imperator & Steelseries Siberia V2 USB

Permalänk
Medlem
Skrivet av Toxid_Fox:

Tack som fan! Har alltid velat ha detta då det var det ända som jag ansåg var "udda"

om du alltid velat ha det, varför har du då inte köpt det och supportat dice?

Visa signatur

▪ R5-5600x - Aurous x570 elite - 32 GB DDR4 - MSI RTX 3060ti OC
▪ Nintendo Switch - iPhone XR

Permalänk
Medlem

Neerreeeeej, jag har ett svårt fysikprov på måndag och nu kommer det här, jag kommer säkert spela battlefield istället för att plugga nu.
Hej då fysikbetyg

Visa signatur

Speldator: Ryzen 5800x3d | Asus B550m TUF Gaming Wi-Fi | G.Skill TridentZ Neo 2x16GB 3600MHz CL16 (hynix djr) | In Win 301 | Scythe Fuma 2 I Asus RTX 3070 Dual OC | Seasonic GX750 | Lots of unicorn vomit Laptop: Thinkpad E14 G2 4700U Kringutrustning: Cooler master Quickfire TK MX-Brown | Sennheiser HD598cs | Sony WH1000XM3 | Logitech G900 | ASUS PB278QR | Rift CV1 | Audio Pro Addon T14

Permalänk
Medlem

End Game är roligare, imho.

Visa signatur

Better to have and not need, than to need and not have.

Permalänk
Medlem

Tackar! Någon som vill lira?

Permalänk
Medlem

Om man redan har CQ så får man en exclusive dogtag istället

Visa signatur

PC [ I7 3770K 3.5 GHz OC 4.6 GHz | 2 x Gigabyte Geforce GTX 680 2048 MB GDDR5 OC 1137MHz |16 GB DDR3, Corsair VENGANCE LP 1600 MHz | Switch 810 | SSD 80 GB | SSD 2 X 120 GB | Western 2 T | MSI Z77A-S01 | Power 750 Watt | Logitech G510 | Logitech G35 | R.A.T. 7 | Razer goliathus | Speakers Andersson HomeCinema surround system | LG 42 " Full HD tv ]
Laptop [ MSI GE70 2OE | Samsung 27'' S27B550V LED | Logitech Performance Mouse MX ]

Permalänk
Medlem
Skrivet av killawife:

Kunde man inte fått nån annan? Rätt taskigt mot de som faktiskt köpt denna.

Var nere på stan förrut och det stog en tjej och delade ut gratis kaffe, hade precis varit på ett fik och köpt och druckit en kopp och var därigenom nöjd. Skulle jag skällt ut henne för att hon var taskig?

Permalänk
Medlem

Får la prova. Lär gå ragequit efter fem minuter ändå men..

Visa signatur

Ducati Streetfighter 848, -2013
Yamaha FZR 1000, -1987

Permalänk
Medlem
Skrivet av krushy:

Om man redan har CQ så får man en exclusive dogtag istället

Ehh nej? Den sa att jag fått CQ igen trots att jag har premium.......

Visa signatur
Permalänk
Skrivet av killawife:

Kunde man inte fått nån annan? Rätt taskigt mot de som faktiskt köpt denna.

Entitled bullshit. De hade inte behövt ge bort något expansion alls...

Visa signatur

Jag har en processor, ett grafikkort, två hårddiskar, fyra ram minnen, ett nätaggregat och ett moderkort.

Permalänk
Medlem
Skrivet av krrjon:

Ehh nej? Den sa att jag fått CQ igen trots att jag har premium.......

Det står att du har låst upp det igen men går du in på din BL och kollar dina tags så har du en ny tag som heter Tombstone squad (står det på den) Denna får man också om man förhandsbokar bf4 via Origin eller annan sida där man löser in koden.

Visa signatur

PC [ I7 3770K 3.5 GHz OC 4.6 GHz | 2 x Gigabyte Geforce GTX 680 2048 MB GDDR5 OC 1137MHz |16 GB DDR3, Corsair VENGANCE LP 1600 MHz | Switch 810 | SSD 80 GB | SSD 2 X 120 GB | Western 2 T | MSI Z77A-S01 | Power 750 Watt | Logitech G510 | Logitech G35 | R.A.T. 7 | Razer goliathus | Speakers Andersson HomeCinema surround system | LG 42 " Full HD tv ]
Laptop [ MSI GE70 2OE | Samsung 27'' S27B550V LED | Logitech Performance Mouse MX ]

Permalänk
Medlem
Skrivet av bullen181:

Tjena,
såg när jag installerade BF3 igen att DICE/Origin ger ut Close Quarters gratis till den 19:e juni på grund utav E3.
http://blogs.battlefield.com/2013/06/bf3-e3-2013-fan-celebrat...
Så om någon missat det så är det bara att logga in i Origin och lösa in produktkod "BF3E3".

För övrigt är det riktigt skoj att man får expansion packs gratis.. Särskilt om man inte har planer på att köpa Premium.
+1 för EA/Dice!

är det bara expanation eller spelet också?

Permalänk
Medlem

Fan rätt schysst asså