Tips på något namn på League of Legends?

Permalänk

BillyJoeJimBob?

Visa signatur

WS1: | Gigabyte X670 G AX | Ryzen 9 7950x3D | 32GB G.Skill Trident Z5 NeoRGB | Sapphire RX 7800XT Pure | Corsair RM650i | FD North XL | EK Nucleus CR360 | WS2: | Asus RoG Strix X470-F | Ryzen 7 5600x | 16gb G.skill Trident Z Neo 3600mhz | Asus RoG Strix 3070 | Lian-Li Lancool 205 | ESX Srvr1 | MSI B450-A Pro Max | Ryzen 7 3700x | 64GB Corsair Vengence | Jonsbo UMX4 | Srvr2 MacMini | ClearOS

Permalänk
Medlem

ScoutledarFrasse om jag inte har det på nån smurf, minns inte riktigt.

GeneralDisarray om du gillar southpark.

Visa signatur

Moderkort: GIGABYTE B550 AORUS PRO V2 PSU: Corsair RM850X CPU: AMD Ryzen 5 5600X Kylare: NZXT Kraken Z53 GPU: MSI GeForce RTX 3080 GAMING Z TRIO 10G LHR RAM: G.Skill Trident Z 32GB (4x8GB) DDR4 / CL16 / 3200 MHz

Permalänk
Medlem

BladeSword?

Visa signatur

Fractal Design Arc Mini R2 | AMD Ryzen 5 3600| Sapphire RX 580 8GB | 16 GB | Samsung 850 256GB + Intel 520 240GB | 1TB + 3TB

Permalänk
Medlem

Akainu
Sakazuki
Aokiji
Kuzan
Borsalino
Kizaru
kreon
itacurus

Permalänk
Permalänk

Blir aldrig namn man gillar på sådana sidor! Alltid överdrivna enligt mig, vill ha något enkelt men samtidigt minnesvärt!
Typ som mitt nuvarande namn "Gynekologen Siv" dock gillas det inte längre om du frågar mig!

Skrivet av Cyne:

Nerdnasinned blir ju hur tufft som helst, hur många får ett namn som börjar på "Nerd" när man vänder på det...

Hahaha, inte lagt märke till det innan! Det förklarar kanske min kärlek för spel!

Permalänk

Den sög lagom

Permalänk

tja sen så många inte kommer vara svenska. jag skulle hetta fegispenis

Visa signatur

Vi börjar med grunden. -MnM A.K.A Mulle Meck

Permalänk
Skrivet av Release:

ScoutledarFrasse om jag inte har det på nån smurf, minns inte riktigt.

GeneralDisarray om du gillar southpark.

Scoutledar Frasse? Haha!

Förstår inte GeneralDisarry dock, kan vara för jag inte kollar southpark

Permalänk
Skrivet av XfanX:

Akainu
Sakazuki
Aokiji
Kuzan
Borsalino
Kizaru
kreon
itacurus

Ett eller annat one piece namn där ser jag! Tyvärr inget jag gillar, tack ändå!

Permalänk
Medlem

BurgerFlipper
Fiskmås3000
PokemonTrainerDennis
cooling 99

låt kreativiteten flöda

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dahle86:

Mitt förslag

Antar Andren är ditt efternamn. Delar det: and och ren, översätter till engelska: duck och fresh och byter plats: fresh och duck.
Ditt nick är Lord/Sir/Master Freshduck.

Helt klart det bästa ännu, då det är personligt även om en annan individ har kommit på namnet!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dennisandren:

Scoutledar Frasse? Haha!

Förstår inte GeneralDisarry dock, kan vara för jag inte kollar southpark

Att sätta General eller andra ord med flera meningar framför en egenskap är alltid roligt, tänk dubbelmening. Ett mer lätt-tilgängligt exempel på principen för oss sweclockare:

"Who is General Error and why is he writing to my C:?"

General som militär titel och som engelsk betydelse "generell".

(ja, jag bor i Göteborg, förlåt)

Annars kan du ju alltid göra en Hackers-referens och kalla dig "UltraLaser"

Visa signatur

Moderkort: GIGABYTE B550 AORUS PRO V2 PSU: Corsair RM850X CPU: AMD Ryzen 5 5600X Kylare: NZXT Kraken Z53 GPU: MSI GeForce RTX 3080 GAMING Z TRIO 10G LHR RAM: G.Skill Trident Z 32GB (4x8GB) DDR4 / CL16 / 3200 MHz

Permalänk
Skrivet av Release:

Att sätta General eller andra ord med flera meningar framför en egenskap är alltid roligt, tänk dubbelmening. Ett mer lätt-tilgängligt exempel på principen för oss sweclockare:

"Who is General Error and why is he writing to my C:?"

General som militär titel och som engelsk betydelse "generell".

(ja, jag bor i Göteborg, förlåt)

Annars kan du ju alltid göra en Hackers-referens och kalla dig "UltraLaser"

En annan på samma tema är ju Major Payne, som då, är antingen en person som heter Payne i efternamn och är major, eller mycket smärta (Major pain)

Visa signatur

WS1: | Gigabyte X670 G AX | Ryzen 9 7950x3D | 32GB G.Skill Trident Z5 NeoRGB | Sapphire RX 7800XT Pure | Corsair RM650i | FD North XL | EK Nucleus CR360 | WS2: | Asus RoG Strix X470-F | Ryzen 7 5600x | 16gb G.skill Trident Z Neo 3600mhz | Asus RoG Strix 3070 | Lian-Li Lancool 205 | ESX Srvr1 | MSI B450-A Pro Max | Ryzen 7 3700x | 64GB Corsair Vengence | Jonsbo UMX4 | Srvr2 MacMini | ClearOS

Permalänk
Skrivet av Dennisandren:

Som titlen lyder så skulle jag behöva lite hjälp, har väldigt dålig fantasi så komma på namn till spel är inte min starka sida.

Vill dock helst inte ha något "xXNamnXx12" eller liknande, skulle uppskattas om ni kunde hjälpa mig här!

Tror "LoLÄrInteEnsEttSpel" blir bra

Permalänk
Medlem

AFK OR AFK, BEST AFK EU, TANK SONA MID, Man is sad.

Lux Skywalker?

Visa signatur

7800X3D - 7900XTX - QD-OLED 34" AW3423DW

Permalänk
Skrivet av vickelito:

Tror "LoLÄrInteEnsEttSpel" blir bra

Skrivet av Yorg:

AFK OR AFK, BEST AFK EU, TANK SONA MID, Man is sad.

Lux Skywalker?

Haha, bara för du inte tycker om LoL betyder inte det att det ej är ett spel, eller?

Haha, Lux Skywalker var rätt klyftigt faktiskt!

Permalänk
Avstängd

Räksmugglarharry

Visa signatur

Hur jävla svårt kan det vara att inte särskriva?!

Permalänk
Medlem

Denndren

Visa signatur

Let It "RIP"

Permalänk
Medlem
Skrivet av pekkasteele:

En annan på samma tema är ju Major Payne, som då, är antingen en person som heter Payne i efternamn och är major, eller mycket smärta (Major pain)

...eller för att koppla det till datorvärlden (om än lite mer långsökt för gemene man): 'Colonel' (överste) är en homofon till 'kernel' (operativsystemskärna) [ˈkɜrnəl / ˈkɜrnl / ˈkɜ:nəl, beroende på dialekt]. Kan säkerligen kommas på något roligt genom (nej, Colonel Panic är redan uttjatat ), men jag är rätt kass på krystade och genomtänkta ordvitsar.

Visa signatur

Desktop: AMD 3950X, 64 GB RAM, Nvidia 4070 ... (Windows 11)
Serverdesktop: AMD 5600G, 64 GB RAM (Proxmox)
Labbmiljö: Supermicro SC825 X9DRi-F 2xE5-2667v2 64GB RAM
Kamera: Canon R5, Canon RF 100-500, Laowa 100mm f/2.8, Canon RF 24-70 f/2,8

Permalänk
Medlem

qwert

Visa signatur

Intel Core i5 13600K | RTX 4070 Ti | Kingston FURY Beast 32GB DDR5 6000MHz | Samsung 990 PRO M.2 NVMe SSD 2TB | Kingston A2000 SSD 1TB | Gigabyte Z790 Gaming X AX | Samsung 65" 4k 120Hz | LG 27" 27GP850 | 24" XL2411T | Be Quiet! Dark Power 12 1000W | Akko 3084B 75% | Logitech G Pro X Superlight

Permalänk
Medlem

I <3 my mom?

Eller om du INTW vill sticka ut från mängden: xxxLoLBoyxxx99AFK suxxzxxxZzZpwnfukzhardxxZzx

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

GibbWald eller GibbarGertruD

Permalänk

Såg en som hette "IM SLAIN YOUR MOM" förra veckan så allt är möjligt.

OT: Steorid Torsken, Flygande Svängdörren, Dansande Tavelramen eller Mid or feed ^^

Permalänk
Medlem

Commando... ditt egna namn eller smeknamn. Det finns 5 skins med commando i dem.

Visa signatur

350D, Gene VI, 4670k, Evo 212, R9 280X DCII, Vengence 16GB, Be-Quiet 630W

G73JH

Permalänk
Medlem

DiarréKennY

Permalänk
Medlem

gör ett acc på tbia och använd deras namngenerator, blir lite äldre namn, typ kira lilith och i den stilen

Visa signatur

Hette något annat förut, men kom fram till att det är dumt att ha samma namn på 78 miljoner sidor...
citera, svara osv. osv...
hot tip - ctrl + shift T öppnar senast stängda flik i vissa webbläsare

Permalänk

DaskMaester12

Visa signatur

Dator: OCZ Agility 3 60GB || Intel i7 3770k 4gHz || ASRock Z77 Extreme4 || 12GB Vengeance Ram
6 TB Hdd || Gigabyte 780 windforce || Corsair Carbide 500R|| Fatal1ty 500W PSU 80+ ||
Kamera: Sony Alpha A33

Permalänk
Medlem

ClusterFrak, ButtNaked, NerdRave, SkogsTyrken.

Visa signatur

ASUS ROG Crosshair X670E Gene| AMD Ryzen 9 7800X3D Delidded | Custom EK Watercooling| WD Black SN850X 1TB + WD Black SN850X 2TB| Corsair Vengeance, DDR5-6600 64GB (2 x 32GB) @6400MHz CL 30-38-38-76| AMD Radeon RX 7900 XTX| LG UltraGear 45GR95QE OLED| MSI MPG A1000G PCIE5 1000W| Lian Li O-11 EVO|

Permalänk
Skrivet av niklaswre:

Fisted Twate, See Lin eller ClitzBank.

Haha, nice one..

Ot: du skulle ju kunna ta vadsom från denna sidan, om du inte kommer på något bra..
Men välj klokt, har haft många diskussioner angående mitt namn och märket Razer..

Om du tar ett namn som är i riskzonen för "fanboyigt", så kanske du får trycka fram en gamerpic som visar vad ditt namn syftar på, som en viss annan gjort.. ^^