Permalänk

My GamePC

Inget speciellt bara min egenbyggda speldator
Nothing special only my self built game pc

Monitor: BenQ XL2720T (27tum)
CPU: Intel Core i7-3770K 3,5GHz (3,9GHz Turbo) 8MB Socket 1155(Unlocked)
Motherboard: ASUS ROG MAXIMUS V FORMULA Z77 Socket 1155
GPU: ASUS GeForce GTX TITAN 6GB
DDR3: Corsair Dominator Platinum 2x8GB DDR3 1600MHz
Chassi: Antec Twelve Hundred 1200 V3
SSD-1: Samsung 128GB SATA III 840 Pro Series
SSD-2: Samsung 256GB SATA III 840 Pro Series
HDD: WD Black 4TB SATA III
DVD-Burner: Samsung Bluray SH-B123L SATA
Power Supply: Corsair AX860i 860W 80PLUS Platinum
CPU Cooler: Corsair Hydro H100i(Back mounted)
Soundcard: Creative Sound Blaster ZxR
OS: Win7 Home Premium 64Bit Retail

Other:
Headset: Sennheiser PC 360
Speakers: Logitech Z-5500 5.1 system
Keybord: Corsair K70(Alu-Blue)
Mouse: Logitech G500
Webcam: Logitech Quickcam Pro 9000
Mousepad: QPAD HeatoN Medium Gaming Mousepad

My GamePC

Visa signatur

Livet är som ett buggigt spel! Man gör allt man kan men endå går det åt hellvete!

Permalänk
Medlem

Får en 2:a av mig. Börja med att ta bort allt skräp från skrivbordet så det inte ser ut som ett bombnedslag. Gärna lite fler bilder på datorn utan sidoplåt och komponenter. Positiva är fina delar i burken

Visa signatur

FD Define Mini C | Asus GTX 1060 Dual | i7 7700k | Noctua U12s | Asus Strix Z270G | Corsair 16 GB Vengeance 3000 Mhz | Corsair RM650x | Samsung 850 Evo 1 TB | Mionix Naos 5000 | Corsair K65 RGB | Corsair Void Wireless | LG IPS277L | Asus VG248QE | Synology DS216play 6 TB | Microsoft Surface Pro 2017

Permalänk
Skrivet av Vackaan:

Får en 2:a av mig. Börja med att ta bort allt skräp från skrivbordet så det inte ser ut som ett bombnedslag. Gärna lite fler bilder på datorn utan sidoplåt och komponenter. Positiva är fina delar i burken

Bah...så stökigt är det inte ;P och lite mer bilder kan ordnas...

Visa signatur

Livet är som ett buggigt spel! Man gör allt man kan men endå går det åt hellvete!

Permalänk
Medlem
Skrivet av SCORPION2000:

Bah...så stökigt är det inte ;P och lite mer bilder kan ordnas...

Om det där är inte stökigt enligt dig, då vill jag se vad stökigt betyder i din värld Men annars, rensa upp lite och ta sedan om bilderna på skrivbordet, ett tips bara

Permalänk
Skrivet av Philippk:

Om det där är inte stökigt enligt dig, då vill jag se vad stökigt betyder i din värld Men annars, rensa upp lite och ta sedan om bilderna på skrivbordet, ett tips bara

Bah....har en polare som brukade ha jävligt stökigt rum men hur som helst jag ska ta nya uppdaterade bilder snart...när jag hinner...

Visa signatur

Livet är som ett buggigt spel! Man gör allt man kan men endå går det åt hellvete!

Permalänk
Medlem

Bah...