Permalänk

LiveKernelEvent 1001 Hjälp :C

Idag när jag satt och spelade CS:GO så droppade min fps då och då och fick lagg lite här och var. Spelet har funkat utmärkt i över 500 timmar så jag blev lite fundersam och startade om datorn. Efter det verkade det funka igen men jag bestämde mig för att kolla in eventvwr där jag hittade denna error.

Fel-bucket , typ 0
Händelsenamn: LiveKernelEvent
Svar: Inte tillgänglig
Kabinett-ID: 0

Problemsignatur:
P1:
P2:
P3:
P4:
P5:
P6:
P7:
P8:
P9:
P10:

Bifogade filer:
C:\Windows\LiveKernelReports\WATCHDOG\WD-20130204-1858.dmp
C:\Windows\Temp\WER-291390008-0.sysdata.xml
C:\Windows\Temp\WER4313.tmp.WERInternalMetadata.xml

Filerna kan vara tillgängliga på följande plats:
C:\ProgramData\Microsoft\Windows\WER\ReportQueue\Kernel_0_0_cab_1ec64313

Analyssymbol:
Kontrollerar lösning igen: 0
Rapport-ID: 89cff789-6ef4-11e2-9b50-3085a99586a7
Rapportstatus: 0

Denna error hade hänt 4 gånger under tiden jag spelade CS:GO. Jag kollade att mina drivers var uppdaterade och försökte googla lite på problemet men kunde inte direkt komma till någon slutsats.

specs:

850W corsair nätagg
GTX680 väldigt mild oc
i7 3930K oc till 4.4Ghz
P9X79 pro asus mobo
16gb kingston 1600mhz ram
120gb intel ssd
1tb segate barracuda hdd
64 bit windows 7 ultimate

max cpu temp 66 grader
max gpu temp 71 grader

All infå jag kan få vorde underbart. Ska väll även lägga till att det står ju inte som ett fel under eventvwr utan med "information". Ingen bluescreen eller ingen bara spelet som flippade galet.

Permalänk
Hedersmedlem

*Tråd rensad*

Att bumpa är otillåtet. Istället borde du kanske komplettera med mer info? Att ingen svarat betyder oftast att något är otydligt.

§ 4
Bumpning
Det är inte tillåtet att skriva inlägg som endast är till för att flytta tråden högre upp i trådlistningen (så kallad bumpning). Däremot är det tillåtet att skriva flera inlägg i rad förutsatt att varje nytt inlägg tillför information eller på annat sätt för diskussionen framåt. Regeln finns för att alla ska få samma chans att få sina trådar uppmärksammade och för att forumet ska bli så överskådligt som möjligt.

Visa signatur

CPU: Intel i5 2550K (NH D-14) GPU: Nvidia GTX 570 Mobo: Gigabyte GA-P67-UD7(B2) PSU: Cooler Master Silent Pro 700W

Visste du att om Du inte håller dig till reglerna varje dag, så kommer Arla-haren och skjuter dig i huvudet eller ibland i magen.

Permalänk

Vad tycker du jag borde lägga till då? :c