Permalänk
Avstängd

Roota nexus 7 3g

Jag hade tänkt att roota min nexus 7 3g 4.2.2 men jag behöver tips om någon bra guide. Har sett en del men vill gärna följa en guide som är bra gjord. Vet någon här en bra?

Permalänk
Medlem

xda-developers.com har allt du behöver...

Visa signatur

Fractal Sesign R5 | i5 2550K @3.5GHz CM Hyper 612 | ASUS H61 M-F | Crucial 8Gb 1333MHz | MSI R9 390 Gaming | Aerocool Integrator 600W | Dell Ultrasharp U2212HM | ASUS MG278Q | Mionix NAOS 8200 | Filco Majestouch 2 Ninja MX Brown | Edifier C2 2.1 | Steelseries 5Hv2

Permalänk
Avstängd
Skrivet av netbuddy:

xda-developers.com har allt du behöver...

jag kollade där men jag hittade massa olika guides, jag vet inte riktigt vilken jag ska använda.

Permalänk
Medlem
Visa signatur

pfSense: GA-J1900N-D3V Quad-core Celeron 2GHz, Samsung 4GB, pfSense 2.2.2@USB
ESXi: i5 3470S, Gigabyte GA-B75N, Corsair XMS3 16GB, Intel PRO/1000 VT Quad GbE, Streacom F7C, ESXi@USB
Campfire Audio Lyra II, HiFiMAN HE-400, Yamaha EPH-100, Audioengine D1, FiiO E10

Permalänk

Hej alla.

Behöver hjälp med root till min Nexus 7 wifi, alltså ingen 3G version. Har lyckats roota tidigare med motochopper. Men med den senaste jelly bean 4.3 så försvann rooten. Måste ha root för att kunna köra "AirAudio". Har kollat och provat några tillvägagångssätt men lyckas inte. Blir bara förvirrad. Vill ha en enkel guide som fungerar. Har rean SuperSu installerat sen tidigare.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av punkarn89:

Hej alla.

Behöver hjälp med root till min Nexus 7 wifi, alltså ingen 3G version. Har lyckats roota tidigare med motochopper. Men med den senaste jelly bean 4.3 så försvann rooten. Måste ha root för att kunna köra "AirAudio". Har kollat och provat några tillvägagångssätt men lyckas inte. Blir bara förvirrad. Vill ha en enkel guide som fungerar. Har rean SuperSu installerat sen tidigare.

Skickades från m.sweclockers.com

Lås upp bootloader och flasha in custom recovery? Sök på xda.

Visa signatur

i7 3770K @ 4,5GHz, P8Z77-V Pro, Vengeance LP 4x4GB, GTX 1650 Super, Crucial m4 128GB, Toshiba 3TB, CM Storm Enforcer, Xigmatek 600W, XL2420T 120Hz