Permalänk
Medlem

Visa era steam spel!

hoppas jag inte dubbelpostar nu(rätta mig om jag har gjort det)

tänkte att man kunde dela med sig vad man har för spel på steam(om man nu vill)
bara att ta printscreen och posta här.
kan ju naturligtvis börja med mitt

Lycka till!

Permalänk
Permalänk
Medlem

Orkar inte screenshotta flera gånger, se här istället. http://steamcommunity.com/id/mittid123/games/

Visa signatur

I7 12700K, Asus RTX 3080 TI, Alienware AW3423DW och annat smått o gott.

Permalänk
Medlem

Tråden var inte lätt att hitta, då den är för det första gammal och för det andra så finns det många trådar som har ju sökorden "steam-spel" Det finns nämligen en liknande tråd som denna, som heter "Lista era installerade spel!". Jag skrev i den tråden 2009-02-26 och jag hade då inte mer än 32 spel, om jag tror på min egna lista.

I dag har jag över 320 spel, vilket gör att jag inte orkar lägga en bild på mina spel, efter den andra. Därför ger jag er direktlänken till min spellista på min Steam-profil ^^

Visa signatur

Citera mig om du vill att jag ska hitta till ditt svar.
airikr.me. Andra projekt: Keizai, Koroth & Serenum.

Permalänk
Medlem

Här är början på min, inte så mycket viktigt som missades nertill

Visa signatur

CITERA FÖR SVAR

Dator: *Censurerad av Jantelagen*

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Skrivet av Airikr:

Tråden var inte lätt att hitta, då den är för det första gammal och för det andra så finns det många trådar som har ju sökorden "steam-spel" Det finns nämligen en liknande tråd som denna, som heter "Lista era installerade spel!". Jag skrev i den tråden 2009-02-26 och jag hade då inte mer än 32 spel, om jag tror på min egna lista.

I dag har jag över 320 spel, vilket gör att jag inte orkar lägga en bild på mina spel, efter den andra. Därför ger jag er direktlänken till min spellista på min Steam-profil ^^

okej :/ såg tyvär inte den tråden, men funkar med en ny?
va mycket spel ni hade då! fick mig att känna mig liten!

Permalänk
Medlem
Visa signatur

AMD Ryzen 7 7800X3D
Asus TUF 4080
HyperX 32GB DDR5 6000MHz
WD SN850 1TB
Alienware 34" QD-OLED

Permalänk
Medlem

Mobba inte min lilla samling...

Visa signatur

5900X | 3080

Permalänk
Medlem
Skrivet av yompe:

okej :/ såg tyvär inte den tråden, men funkar med en ny?
va mycket spel ni hade då! fick mig att känna mig liten!

Som sagt, det var inte lätt att hitta den gamla tråden Det är upp till moderatorerna om din tråd stannar kvar eller inte ^^
Äh! Känn inte så. Min Steam-lista har också varit liten en gång i tiden Mitt inlägg i den andra tråden som jag länkade till, bevisar det.

Visa signatur

Citera mig om du vill att jag ska hitta till ditt svar.
airikr.me. Andra projekt: Keizai, Koroth & Serenum.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Airikr:

Som sagt, det var inte lätt att hitta den gamla tråden Det är upp till moderatorerna om din tråd stannar kvar eller inte ^^
Äh! Känn inte så. Min Steam-lista har också varit liten en gång i tiden Mitt inlägg i den andra tråden som jag länkade till, bevisar det.

Jag nördar få spel istället för att köra flera. Antingen ska jag bli bäst, eller inte spela alls. Dock gäller det bara multiplayer, men det tar tid från singelplayer-spelen.

Visa signatur

5900X | 3080

Permalänk
Medlem
Skrivet av Airikr:

Som sagt, det var inte lätt att hitta den gamla tråden Det är upp till moderatorerna om din tråd stannar kvar eller inte ^^
Äh! Känn inte så. Min Steam-lista har också varit liten en gång i tiden Mitt inlägg i den andra tråden som jag länkade till, bevisar det.

vi får väll se angående om tråden får stanna eller inte. och tror att du har rätt. köper upp mig lite då och då på spel. men spelar bara vissa spel iallafall så känns lite onödigt. men köper efter behov

Permalänk
Medlem
Skrivet av olle_gamer98:

Jag nördar få spel istället för att köra flera. Antingen ska jag bli bäst, eller inte spela alls. Dock gäller det bara multiplayer, men det tar tid från singelplayer-spelen.

Man ska ju såklart spela för att underhålla sig själv. Det är ju därför spel finns

Skrivet av yompe:

vi får väll se angående om tråden får stanna eller inte. och tror att du har rätt. köper upp mig lite då och då på spel. men spelar bara vissa spel iallafall så känns lite onödigt. men köper efter behov

Bra strategi Jag köper mina spel när de väl är nedsatta med 50% eller mer.

Visa signatur

Citera mig om du vill att jag ska hitta till ditt svar.
airikr.me. Andra projekt: Keizai, Koroth & Serenum.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Airikr:

Man ska ju såklart spela för att underhålla sig själv. Det är ju därför spel finns

Ja, det är nog ingen som sagt något annat! Jag finner tillfredsställelse i att kapa 3 huven på en death. Och det är värt att offra lite för!

Visa signatur

5900X | 3080

Permalänk
Medlem

Håll i hatten.

Dold text
Permalänk
Medlem
Skrivet av dwd:

Här är början på min, inte så mycket viktigt som missades nertill

http://i.imgur.com/amBbd5z.jpg

780 TIMMAR PÅ GTA ? HUR PALLAR DU MED MÄNNISKA

Permalänk
Medlem
Skrivet av milo_:

Håll i hatten.

Ja, det är ungefär så roligt TF2 är... ^^

Visa signatur

5900X | 3080

Permalänk
Medlem

Ja.. jag gillar CoD.

Visa signatur

Speldator: Fractal Design R4 / ASRock Z77 PRO3 / I5 3570K @4.0 Ghz / Corsair Vengeance LP 8GB / Cooler Master Hyper 212 EVO / Gigabyte HD7950 Windforce @Stock / Fractal Design Integra 650W / 500GB WD Caviar Black / 1TB WD Caviar Blue

Permalänk
Skrivet av dwd:

Här är början på min, inte så mycket viktigt som missades nertill

Dold text

http://i.imgur.com/amBbd5z.jpg

Half Life 3 Closed Alpha?

Half Life 3 confirmed?

Permalänk
Medlem
Skrivet av olle_gamer98:

Ja, det är nog ingen som sagt något annat! Jag finner tillfredsställelse i att kapa 3 huven på en death. Och det är värt att offra lite för!

Sådana fullträffar är väldigt, väldigt roliga att få, meeeen orka ^^

Skrivet av milo_:

Håll i hatten.

Hahaha!! Klockren <3

Skrivet av Fabbeee:

780 TIMMAR PÅ GTA ? HUR PALLAR DU MED MÄNNISKA

Citerade du fel person nu, eller?

Skrivet av robin.lundstroem:

Half Life 3 Closed Alpha?

Half Life 3 confirmed?

Vi får verkligen hoppas på det!

Visa signatur

Citera mig om du vill att jag ska hitta till ditt svar.
airikr.me. Andra projekt: Keizai, Koroth & Serenum.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fabbeee:

780 TIMMAR PÅ GTA ? HUR PALLAR DU MED MÄNNISKA

Du har citerat fel person

Visa signatur

CITERA FÖR SVAR

Dator: *Censurerad av Jantelagen*

Permalänk
Medlem
Skrivet av robin.lundstroem:

Half Life 3 Closed Alpha?

Half Life 3 confirmed?

...

Visa signatur

CITERA FÖR SVAR

Dator: *Censurerad av Jantelagen*

Permalänk
Medlem
Skrivet av Airikr:

Sådana fullträffar är väldigt, väldigt roliga att få, meeeen orka ^^

Spelar du?

Visa signatur

5900X | 3080

Permalänk
Medlem
Skrivet av olle_gamer98:

Spelar du?

Om jag spelar online? Det händer, men det är inte ofta. När det väl händer, spelar jag PAYDAY: The Heist, Trine 2, Killing Floor, Terraria och Fable III. Men som sagt, det är inte ofta och det går även i perioder. Jag spelar säkert Chivalry: Medieval Warfare och ArmA 2 eller 3 om en månad eller så.

Vadårå?

Visa signatur

Citera mig om du vill att jag ska hitta till ditt svar.
airikr.me. Andra projekt: Keizai, Koroth & Serenum.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Airikr:

Om jag spelar online? Det händer, men det är inte ofta. När det väl händer, spelar jag PAYDAY, Trine 2, Killing Floor, Terraria och Fable III. Men som sagt, det är inte ofta och det går även i perioder. Jag spelar säkert Chivalry: Medieval Warfare och ArmA 2 eller 3 om en månad eller så.

Vadårå?

Jo, det lät som om du var bekant med att kapa huvuden, och jag undrade om du spelade det då, men det gjorde du alltså inte. Inte än i alla fall.

Visa signatur

5900X | 3080

Permalänk
Medlem
Skrivet av olle_gamer98:

Jo, det lät som om du var bekant med att kapa huvuden, och jag undrade om du spelade det då, men det gjorde du alltså inte. Inte än i alla fall.

Hehe. Jag har allt spelat Call of Duty 4: Modern Warfare, Quake 1-3 (både originalet av trean och Team Arena), Battlefield (ah - kärlek <3) och andra, populära spel

Visa signatur

Citera mig om du vill att jag ska hitta till ditt svar.
airikr.me. Andra projekt: Keizai, Koroth & Serenum.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Airikr:

Hehe. Jag har allt spelat Call of Duty 4: Modern Warfare, Quake 1-3 (både originalet av trean och Team Arena), Battlefield (ah - kärlek <3) och andra, populära spel

Men inte Chivalry, det var det jag menade. ^^

Visa signatur

5900X | 3080

Permalänk
Medlem

För allas trivsel lägger jag det som en spoiler

Dold text
Visa signatur

CPU Intel Core i7 6700K GPU ASUS GeForce GTX 980 Ti 6GB STRIX DC3 Moderkort ASUS Z170 Pro Gaming
PSU
XFX ProSeries XXX 850W RAM Corsair 32GB DDR4 2133MHz CL13
SSD
Corsair Force GT 120gb HDD 2TB Seagate Barracuda

-Citera för svar

Permalänk
Medlem

http://steamcommunity.com/profiles/76561197974147678/games?ta... Min lilla lista ökade med ca 13 spel under steam rean.

Permalänk
Medlem