Bästa usb gaming hörlurarna för max 1400kr

Permalänk

Bästa usb gaming hörlurarna för max 1400kr

Hejsan undrar vilket headset som är bäst för gaming. Vill som sagt var ha USB hörlurar. MVH Magnus

Permalänk
Medlem
Skrivet av ullmanmagnus93:

Hejsan undrar vilket headset som är bäst för gaming. Vill som sagt var ha USB hörlurar. MVH Magnus

Du får flest fps med steelseries...
Det fungerar som vanligt, vill du ha välljud köper du hörlurar. Vill du låtsas att du är sponsrad av logitech köper du G35. Jag lägger min röst på PC360 eller PC350 om du prompt ska ha headset och ATHM50 annars.
Är lite nyfiken på varför du tror du vill ha lurar med inbyggt ljudkort. Det blir inte bättre ljud eller något sådant om du tror det.

Visa signatur

Spela Swemantle! Du vet att du vill.

Ibland har jag fel, men då är det någon annans fel.

Permalänk

anledningen till att jag vill ha usb hörlurar är för att det inbyggda ljudkortet är väldigt dåligt så det gör skillnad när jag använder usb headset.

Permalänk
Medlem

Vill du låtsas va sponsrad av Soundblaster köp deras rage . Men ne håller med har själv lyssnat på PC 360 dom är riktigt bra men inte bättre än Soundblaster rage .

Visa signatur

Ny dator Lexius signatur 2018 edition Ryzen 7 2700X@4.35PBO/Vega 64 Nitro+/16 GB DDR4 Patriot Viper4 2866mhz/ ASUS B450 F-Gaming/ 500GB samsung 970 evo m.2ssd / 2TB SSHD/1TB WD BLUE 7200rpm/WD Black TB/1TB SSHD (AMD StoreMi)PSU Be quiet pure power 730W / Mobo Asus B 450 F-Gaming/Hörlurar Sennhieser 58X Mobil Samsung Galaxy S20FE 5G 256GB/8GB Ram Skärm Asus TUF Gaming 144HZ IPS Async

Permalänk

kollade på soundblaster hörlurarna och kollade recensioner. Såg väldigt nice ut men vet du något om turtle beach hörlurar?