Konstigt problem med mitt BF3

Permalänk
Medlem

Konstigt problem med mitt BF3

Mitt funkar spela hur bra som helst köpte ny skärm idag en 27 2560x1440 testa spela 10 min sen nästa gång jag ska ansluta till spelet så bara fastnar de precis när de laddar spelet så bara kommer BF3 sluta funka, installerade precis om de fast hjälpte inte :S

Permalänk

Har du testat några andra spel än Battlefield?

Permalänk
Medlem
Skrivet av R4ZORMOUSE:

Har du testat några andra spel än Battlefield?

Jadå det har jag gjort testade Team Fortress 2, Company of heros 2, Starcraft 2, alla spel funkar förutom bf3 nu, spelade i 10 min sen drog jag och tränade så skulle jag testa ingen när jag kom hem så funkade de inte det hängde precis när den hade anslutet till servern o spelet startade så jag installerade om bf3 men hjälpte inte .. :S

Permalänk
Skrivet av bar0x:

Jadå det har jag gjort testade Team Fortress 2, Company of heros 2, Starcraft 2, alla spel funkar förutom bf3 nu, spelade i 10 min sen drog jag och tränade så skulle jag testa ingen när jag kom hem så funkade de inte det hängde precis när den hade anslutet till servern o spelet startade så jag installerade om bf3 men hjälpte inte .. :S

Hmm, det kanske är något fel med ditt Battlelog?
Du har väl testat att ansluta till olika servrar, förmodar jag..

Permalänk
Medlem
Skrivet av R4ZORMOUSE:

Hmm, det kanske är något fel med ditt Battlelog?
Du har väl testat att ansluta till olika servrar, förmodar jag..

Jag kan ej få rätt på det.. har redan testat de

[img="http://forumbilder.se/CF6AI/sa-jpgsd.jpg"]

Battlefield 3tm Har slutat att fungera
Ett problem gjorde att pogrammet slutade fungera korrekt.
Porgarammet stängs och du kommer att meddelas om det finns någon lösning på problemet.

Permalänk
Medlem

Testa att ominstallera fixa det problemet för mig.

Visa signatur

Ryzen 5900x | ASUS ROG Strix B450-F | Arctic Liquid Freezer II 240 | MSI 4080 | 16 GIG ram | Corsair 850W | define s

Permalänk
Medlem
Skrivet av adillboy:

Testa att ominstallera fixa det problemet för mig.

Jag har installerat om två gånger allt i hopa. igår kom det även ut ett annat meddelade innan jag installerade om allt igen. Då stod det så här..

C:\ Program Files (x86)\Battlelog Web Plugins\ Sonar\0.70.4\ SonarHost.exe

Det går inte att hitta filen C:\ Program Files (x86)\Battlelog Web Plugins\ Sonar\0.70.4\ SonarHost.exe.
Kontrollera att du angav rätt namn och försök igen.

Det är konstig har aldrig haft problem innan med bf3 har ej spelat det på ca 2 månader förrän igår efter jag köpte ny skäm till datorn med bättre upplösning.
Spelade först 10 min sen drog jag o tränade sen funkade inte spelet :S sen funkade en går igår men så startade jag om spelet så funkar de inte mer igår har testat flera gånger.

Permalänk

jag tror inte skärmen är det som får dit spel att flippa loss, kanske dirvers till grafikkortet men inte skärmen.

Visa signatur

Case: Fractal Design Define R5 CPU: Intel Core i7 6700K MB: ASUS Z170 PRO GAMING GPU: ASUS GeForce GTX 1080 8GB ROG STRIX DC3 Gaming SSD:Samsung 850-Series EVO 500GB Memory: Corsair 32GB DDR4 2133MHz PSU: EVGA Supernova P2 850W

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sneaky_rhino:

jag tror inte skärmen är det som får dit spel att flippa loss, kanske dirvers till grafikkortet men inte skärmen.

Jag har testa med nya drivrutiner till grafikortet hjälper ej i heller alla andra spel fungera hur bra som helst. Jag kan ej komma på va som är fel eller varför de blivit så..
Nej jag tror inte själv att det har med skärmen att göra menar bara på att jag inte har spelat det sen nu när jag köpte ny skäm för vill se hur bilden var i spelet ^^

Permalänk
Medlem

Meh!

Installera om sonar och alla webplugins som battlelog använder.

Visa signatur

Ducky shine 4
Ducky mini PBT caps

Permalänk
Medlem
Skrivet av Obolla:

Meh!

Installera om sonar och alla webplugins som battlelog använder.

Funkar inte, händer samma sak igen :S