Permalänk
Medlem

Har jag fått ett virus?

Hej!

Idag när jag startade min dator för att spela så började datorn att göra en massa konstiga tecken istället för bokstäver när jag skrev. Exempel på dessa är µ och €. När jag startade om datorn så försvann problemet och mina virusskydd har inte hittat något. Är det ett virus, en bugg eller någon konstig inställning jag har råkat komma åt? om någon vet nått eller har varit med om något liknande så är jag är otroligt tacksam för svar.

Visa signatur

Fractal Design Define S || ASUS PRIME Z390-A || Intel Core i7-9700K || ASUS GeForce RTX 2060 DUAL EVO || Corsair Vengeance RGB PRO DDR4 16GB || Corsair Hydro H100i RGB Platinum || Windows 10 Pro

Permalänk
Medlem
Skrivet av TheBeast:

Hej!

Idag när jag startade min dator för att spela så började datorn att göra en massa konstiga tecken istället för bokstäver när jag skrev. Exempel på dessa är µ och €. När jag startade om datorn så försvann problemet och mina virusskydd har inte hittat något. Är det ett virus, en bugg eller någon konstig inställning jag har råkat komma åt? om någon vet nått eller har varit med om något liknande så är jag är otroligt tacksam för svar.

Var det inne i spelet som du fick dessa konstiga tecken? Om ja, vilket spel var det?

Minns för en herrans massa år sedan när man satt o nötte Diablo 2 Lord of Destruction så var detta ett inte allt för ovanligt förekommande.